Kysyisin saako apua alkoholiongelmaan? Olenko oikealle palstalla?
Huuhaalla minut nujerrettiin. Vitutti niin paljon että join itseni kaljuksi.
Minulla on laavu jossa ryypiskelen ja itkeä tihruutan.
Olen kotko Päijät-Hämeen pöheiköstä.
7
64
Vastaukset
- myös.nujerrettu
Voi pientä ♥. Huuhaalla minutki nujettettiin. Jäljellä on vain synkkyyttä ja isomuna. Palsta on oikea, mutta varaudu lääkärissä käyntiin. Nuori lääkäri on tuonut suomeen aivan uudenlaisen hoitomuodon, johon sauna kuuluu olennaisena osana.
- kokenut_kauha_kundi
Kuuleppas, sauna ja löylykauhaterapia ei liity yhteen mitenkään, mutta toki löylykauhaterapiasession voi pitää saunassakin, jos niin haluaa.
- En_kauhoittele
kokenut_kauha_kundi kirjoitti:
Kuuleppas, sauna ja löylykauhaterapia ei liity yhteen mitenkään, mutta toki löylykauhaterapiasession voi pitää saunassakin, jos niin haluaa.
Liittyyhän sauna ja löylykiulu yhteen kaikella tavalla.
Sinulle nauravat kaikki. :D:D:D:D::D:
- hoh.hoh.hoh
HOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH HOHHOH HOH HOH HOH
Alkoholismi palsta on erikseen
- onhan.niitä
Samoin yleistä koirista palsta on erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881531
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141420Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras681282- 301141
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne118982Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46928- 19882
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks316783- 46733