Kosken ja Marttilan kunnanjohtajat ei asu omassa kunnassaan vaan Turun suunnalla. Onko kunta heille pelkkä palkkatienesti, vai eikö Koskella ja Marttilassa ole riittävästi palveluja työikäisten ihmisten tarpeisiin?
Jos minä olisin kunnanjohtaja, kehittäisin omasta kunnastani sellaisen että myös puolisoni ja lapseni haluavat asua siellä.
Miksei kunnanjohtajat asu kunnassa?
nykymenoa_ihmettelevä
9
507
Vastaukset
- entiedämä
Jaa
- nm1
.....
- pitäisi
Miksi
- mietinpä
Hieman
- nostan
- nm1
Ok.
- Anonyymi
Nyt valitaan paikallinen kunnanjohtaja. Eduskunnan raakit älköön vaivautuko, kyllä omista löytyy pätevämpi.
- Anonyymi
Tuskinpa ent. kansanedustaja Kärnän perhe suostuisi Marttilan tapaisessa tuppukylässä asumaan, jossa ei ole mitään kulttuuripitoista toimintaa
- Anonyymi
Paljon työskennellään muilla paikkakunnilla kuin asumus on .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659