Itä-Viro nopeasti osaksi Venäjää

tuumailijahki

Itä-Viro on nopeasti liitettävä osaksi Venäjää, että voimme estää Itä-Ukrainan kaltaisen sodan alkamisen Virossa. Tämä on kaikille paras ratkaisu kun Itä-Viro on kuitenkin 95%:sti venäläinen eikä Viro pysty/halua hoitaa näiden ihmisten kielellisiä eikä kultturellisia tarpeita.

8

263

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tartonrauhanraja

Eipä ole tullut käydyksi pitkään aikaan tutustumassa esim. Narvassa. Vaikea on olla jotain mieltä tuntematta asiaa. Miksi pitäisi muuttaa pois vanhalta Tartossa sovitulta rajalta. Jos se venäläinen elämä on parempi, niin miksi ne ihmiset eivät muuta sieltä yli rajan alkuperämaahansa? Nykymaailmassa monissa maissa asuu monenlaisia ihmisiä, ei vain jotain impivaaralaisia ja aboriginaaleja, siten syntyy monikulttuurista rikkautta yhteiskuntaan.

• vironve

Ei ole venäjälle pitkä matka. Sinne ne voi mennä jos meno ei maistu. Mutta suurin osa tykkää asua virossa ja he eivät halua olla osaa venäjä. Mun isä asuu narvassa ja hän on venäläinen eikä hän halua asua virossa

• vironve
        vironve kirjoitti:

Ei ole venäjälle pitkä matka. Sinne ne voi mennä jos meno ei maistu. Mutta suurin osa tykkää asua virossa ja he eivät halua olla osaa venäjä. Mun isä asuu narvassa ja hän on venäläinen eikä hän halua asua virossa

Siis hän halua asua virossa ei halua asua venäjällä

• eitarttevaihtaa
        vironve kirjoitti:

Virolainen on oikeastaan pelkkä pikkuryssä, itämeren serbi.

• paskaporo

Tsuhna poro oksentaa ja kusee alleen ja luulee olevansa kovaa poikaa kun oikein uskaltaa haukkua virolaisia. Varmaan on onnellinen kun herää syrjäkadun roskiksesta paskat housussa. Laivalippukin on hukassa ja rahat loppu. Päätä särkee niin pirusti.

• huavaryssahaju

Tuohon on hyvä idea. Viro pääsee eroon HIV-ongelmasta, valtavasta elintasokuilusta ja pohjattomasti kaivosta.

• ottoville

Kremlin trollit on taas vauhdissa. Mukava kirjoitella kun Putleri maksaa. Aika hyvin vieläkin taipuu suomen kieli punikkien jälkeläisiltä. Terijoen hallitus ja Otto-Ville Kuusinen: Uraaaaa!

• nettomaksaja

Ei kaikki välttämättä ole Venäjä-trolleja. Voi olla että EU:n nettomaksajillakin voi olla intressejä. Itseasiassa Venäjän ja rikkaiden EU-maiden intressit kohtaavat Viron kohdalla hyvin: Venäjä haluaa "pelastaa" viron huomaansa ja me muut lännessä haluamme päästä parasiitista eroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2452
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1622
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      653
      1066
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      972
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      926
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      885
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      81
      749
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      736
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      71
      718
    Aihe