Hei! minulla alkaa äitiyspäivärahapyörimään 1.4..(eli tieto tuloista pitää olla 9.3.mennessä) olen määräaikaisessa työsuhteessa, joten tuloni lasketaan viimesimmältä puolelta vuodelta.näin ollen tulot ovat helmikuusta puoli vuotta taaksepäin. kävin äsken työpaikkani palkoissa jossa he sanoivat että helmikuussa ansaitut lisät eivät mene äitiyspäiväraha maksuun koska ne lisät maksetaan vasta maaliskuussa.
Eikö se ole työpaikkani tehtävä hoitaa asiat niin että kelan tetoon tulee myös helmikuun lisät vaikka ne maksetaankin vasta maaliskuussa, koska lisäni olen ansainnut helmikuussa josta lasketaan tulot?? omasta mielestä on epäreilua että helmikuussa tehdyistä töistä, ja nimenomaan lisät joita työnteolla olen ansainnut, ei huomioida äitiyspäivärahassa sen takia koska ne maksetaan vasta maaliskuussa? mikä on siis fakta tämän suhteen koska tuntuu etä työpaikkani palkkaihmisetkään eivät tunnu tietävän totuutta kun kaikissavastauksissa vastaus on "ehkä, niin en tiedä, mutta näin tehdään"
äitiyspäiväraha
pave23
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614348KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1433087Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472398Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462323- 971961
- 241883
- 281596
- 221574
- 1491402
- 341233