http://www.tekniikkatalous.fi/ict/androidkayttajan painajainen tama haittaohjelma napsii sinusta valokuvia vaikka sulkisit puhelimen/a1049509?service=mobile&fullsite=true
Android käyttäjän painajainen
7
107
Vastaukset
- känniman
Ja sitten kohta kannyman tulee taas sanomaan, että Android on turvallinen eikä tarvitse suojausta haittaohjelmilta...
Ei vakava juttu jos osaa huolehtia tietoturvasta.
- Ehhehee
Ja sinähän et osaa
- Kalevi_miettii
Kannattaa lukea alkuperäinen AVG-yhtiön uutinen. Siellä on avainmaininta haitakkeesta: "First, it applies for the root permission."
Siis haitakkeen tulee ensin pyytää root-oikeudet. Ja käyttäjän tulee sitten vielä myöntää ne root-oikeudet.
Jos käyttäjä antaa root-oikeudet jollekin sovellukselle, silloin hän saa kyllä täsmälleen sitä mitä tilaakin.- Kertauskurssi
Englanninkielen kertauskurssia suosittelen. Kyllä tuo haittaohjelma hommaa ne Root oikeudet ihan itse ja kyselemättä = Root Exploit. Kuinka pöljäksi oikein kuvittelet noita, jotka noita tehtailee ?
- olet_oikeassa
Anroidin aika ja kapasiteetti menee minun vahtimiseen ja sen tiedon tallentamiseen.Puhelut pätkii, radio pätkii, puhelu EI edes ala (yhdistäminen katkeaa ekalla sekuntilla), selaaminen ei onnistu, kuormittuu, kaatuilee...
Joka kerran kun painan sammuta nappulaa, kuuluu kameran "klik".
Androidin pitäis maksaa niille, jotka sen vehkeen haluaa, eikä päinvastoin.- EiNySentään
Sulla on jotain häikkää sun luurissa, kyllä normaali Antero käy ja kukkuu ihan siististi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862