MIELIPUOLI KOKOOMUSLAINEN KÄRÄJILLE !

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1424326246768.html

Kaikkien rikollisten ISÄ toimii puolustusasianajajana koomuslaiselle rikolliselle!
Mistä johtuu jotta tuo Heikki Lampeja saa kaikki valtion maksamat jobit käräjillä?
Onko se jonkinlainen mannen etuoikeus?

Late Lapista. SSSS Ry!

6

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dallas_Texas

On se vaan jännää miten JR:ää ei videolla näytetä edestä, vaan semimustalaista julkkisuudenkipeää ukkoa joutuu tuijottamaan - ihan kuin se nyt kiinnostaisi!

• ylePEITTELYmedia

ylen läskiperhetoimitus väittää että ps maahanmuutto-ohjelma on lainvastainen. Niihän homouskin oli rikoslaissa ja lakia muutettiin. Juuri sen takia meillä on puolueet ETTÄ LAKEJA MUUTETAAN.
      MIKSI YLE VAIKENEE KOKOOMUSTAPPAJAN OIKEUDENKÄYNNISTÄ, nasima sanoi eilen mtv:ssä että Stubb ei ole tappaja mutta hän tukee tappajaa EI KUN SANOI ETTÄ SOINI EI OLE RASISTI MUTTA TUKEE RASISTEJA mitä helevetin vaikenemista nyt on miksette kysy nasimalta miksi Stubb on pitänyt tappajaa puolueessaan MIKÄ VEI KIELEN NYT HALLAAHOA ROTUTOHTORIKSI NIMITTELIJÖILTÄ? Sitäpaitsi kokoomustappaja kirjoitti Oulun aikanaan tosirivoja venäläisvastaisuuksia joten tappo täyttää kokoomuksen ryssävihan tunnusmerkit. SOSDEM VASLIITTO OHJELMAT OVAT RISTIRIIDASSA PERUSTUSLAIN KANSSA KOSKA NE HALUVAT SOSIALISOIDA JA PERUSTUSLAISSA ON OMAISUUDENSUOJA LISÄKSI SAK ON LAITON KOSKA SE PAINOSTAA EDUSKUNTAA LAKOLLA JA MÄÄRÄÄ LAKEJA ELÄKEIÄSTÄ MIHIN SILLÄ EI PERUSTUSLAIN MUKAAN OLE VALTAA, haloslaiset Yle-sosdemit ovat hiljaa

• realismi

Puolueet tappelee keskenään omista eduistaan mutta kuka ajaisi kansalaisten etua?

• realismi kirjoitti:

Puolueet tappelee keskenään omista eduistaan mutta kuka ajaisi kansalaisten etua?

Kokoomus ja demarit ajavat rikollisten etuja, persut yrittelee järjestellä rehallisten ihmisten asioita !

Late Lapista. SSSS Ry!

• KP5eDF

Näkyvissä jutuissa asianajat maksavat saadakseen julkkisasiakkaita. Valtion maksamat asianajokorvaukset ovat niin muhkeita että siitä riittää hieman jaettavaksikin ja asianajajalle halpaa mainosta.

Tavallisella ihmisellä, jotka joutuvat itse maksamaan asianajajansa, ei tällaisiin varaa ole. Monelle jopa halvimmatkin asianajajat ovat aivan liian kalliita ja joutuu pärjäämään yksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8216
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      91
      6312
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6223
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4791
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3274
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      2852
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2809
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      48
      2760
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2740
    Aihe