Onko kenellä kokemusta Polar Ski Stumpy liukulumikengistä. Kalliimmat merkit on saaneet kehuja, mutta mitä saa noiden kenkien hintaan?
Kokemuksia liukulumikengistä?
2
3641
Vastaukset
- Vapaa_on_vain_umpihanki
Itselläni ei ole kokemusta pätkäsuksista, mutta nämä Stumpyt kiinnostaisi minuakin. Yhdessä blogissa tällaisilla hiihdellään:
http://polkujentallaajat.blogspot.fi/2015/02/liukulumikenkailemassa.html - Anonyymi
Joo nyt on kokemusta. Kompromissi on aina kompromissi. Kuljen mieluummin kunnon metsäsuksilla ja selässä tarvittaessa kulkee perinteiset lumikengät mukana jos reitti sitä vaatii.
Liukulumikengät lipsuvat ja liukuvat ihan turhan paljon pienissäkin ylämäki kohdissa, samoin jäisissä kohdissa tasaisellakin. Jos teet lyhyitä alle 2-4 km retkiä tasaisessa lumimaastossa niin siihen ehkä...mutta yhtään enemmän niin mielestäni ei ole hyvä hankinta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984