Onko kenellä kokemusta Polar Ski Stumpy liukulumikengistä. Kalliimmat merkit on saaneet kehuja, mutta mitä saa noiden kenkien hintaan?
Kokemuksia liukulumikengistä?
2
4861
Vastaukset
- Vapaa_on_vain_umpihanki
Itselläni ei ole kokemusta pätkäsuksista, mutta nämä Stumpyt kiinnostaisi minuakin. Yhdessä blogissa tällaisilla hiihdellään:
http://polkujentallaajat.blogspot.fi/2015/02/liukulumikenkailemassa.html - Anonyymi
Joo nyt on kokemusta. Kompromissi on aina kompromissi. Kuljen mieluummin kunnon metsäsuksilla ja selässä tarvittaessa kulkee perinteiset lumikengät mukana jos reitti sitä vaatii.
Liukulumikengät lipsuvat ja liukuvat ihan turhan paljon pienissäkin ylämäki kohdissa, samoin jäisissä kohdissa tasaisellakin. Jos teet lyhyitä alle 2-4 km retkiä tasaisessa lumimaastossa niin siihen ehkä...mutta yhtään enemmän niin mielestäni ei ole hyvä hankinta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703289
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753107Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682982On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662641Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442152- 611719
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251687- 351675
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181669- 591586