Finasteridin vaikutusnopeus

Nooniin

Pakko tulla kertomaan omista kokemuksista. Olen nyt käyttänyt finaa miestyyppiseen kaljuuntumiseen about 2,5 kuukautta ja jo nyt näkee eron. Käytän noin 0,20mg annosta, eli pilkon pillerin tosi pieniin osiin. Ilmeisesti vaikutusteho on siis sama annoksella 0,05mg ja 5mg.

Enivei, minulla on suhteellisen harvat hiukset päältä ja edestä ja eteen on ehtinyt muodostua niin sanottu "tupsumainen" kohta. Se näkyi vielä selvästi pari kuukautta sitten, mutta nyt tupsu ei enää käytännössä erotu ollenkaan vaan hiukset ovat tasoittuneet tuosta edestä. Olen lukenut että finan aiheuttamaa mahdollista uusiokasvua alkaa näkyä siinä 6kk-12kk käytön jälkeen jos sitä on tullakseen. Minulla kuitenkin tuntuu toimivan epärealistisen nopeasti. Tämä tuskin on mitään kuvitelmaa, sillä ero on ihan silminnähtävä tuossa etuosassa hiuksistoa. Pidän siis siilitukkaa, josta ero on helppo nähdä.

Onko kellään muulla kokemuksia näin nopeasta vaikutuksesta?

16

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tää on niin noloa. Mulla kasvaa karvaa pään täydeltä, mutta vetelen koneella aina parin viikon välei sileeksi. Pienet on 'miehellä' ongelmat.

      • ghjdgthjdtghdtgjdh

        Vaikka sinä koneella ajeletkin kaikki pois, niin valtaosa miehistä ei kuitenkaan vapaaehtoisesti halua näyttää elämänkoulu-skinheadilta. Lähes kaikille miehille hiusten kunnolla ja ulkonäöllä on merkitystä enemmän tai vähemmän.


      • Hmmmmm

        Kuvittele, että olet 19 v ja rupeaa sisäkumi paistamaan, ja
        menestys naismaailmassa heikonpuoleinen.
        Mitä ylipäätään teet näillä sivustoilla ? En ymmärrä.
        Tunnetko hyväää oloa kun sinulla ei ole tätä ongelmaa. ?
        Aika lapsellista tulla tänne elvistelemään.


      • Hmmmmm kirjoitti:

        Kuvittele, että olet 19 v ja rupeaa sisäkumi paistamaan, ja
        menestys naismaailmassa heikonpuoleinen.
        Mitä ylipäätään teet näillä sivustoilla ? En ymmärrä.
        Tunnetko hyväää oloa kun sinulla ei ole tätä ongelmaa. ?
        Aika lapsellista tulla tänne elvistelemään.

        Sulla on muitakin ongelmia. Ehkämpieni pelibtai jotain muuta, koska useimmat 19-20 vee vetää intin takia pään paljaaksi. Ei se ole miehelle mikään ongelma, jos vaan on munaa. Mulla muuten ikää 53 ;)


      • he-ma kirjoitti:

        Sulla on muitakin ongelmia. Ehkämpieni pelibtai jotain muuta, koska useimmat 19-20 vee vetää intin takia pään paljaaksi. Ei se ole miehelle mikään ongelma, jos vaan on munaa. Mulla muuten ikää 53 ;)

        Shait, tämä täbin näppäimistö on perseestä. Ootko muuten Hmmmmm miettiny, että olet ätmi harvojen hiusten kanssa? Vedä vaan kaikki miehekkäästi pois, kyl ne naiset näkee kenel on munaa.


      • Hmmmm
        he-ma kirjoitti:

        Sulla on muitakin ongelmia. Ehkämpieni pelibtai jotain muuta, koska useimmat 19-20 vee vetää intin takia pään paljaaksi. Ei se ole miehelle mikään ongelma, jos vaan on munaa. Mulla muuten ikää 53 ;)

        Vai että useammat vetävät paljaaksi. En tunne ketään sellaista.
        Nahkapäisyys on usein poltinmerkki luuserista.

        Mulla on nykyään kohtalainen ikäisekseni kuontalo,
        kiitos hiussiirron. Pidän siilinä.

        Et sittenkään vastannut miksi notkut tällä
        saitilla elvistelemässä
        Nahkapäisyys on on geeniominaisuus,
        kuten syövän saanti.
        käytkä sielläkin elvistelemässä kuinka
        et ole saanut syöpää samaan malliin ?
        Leikitkö He-man nukeilla ?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Hmmmm kirjoitti:

        Vai että useammat vetävät paljaaksi. En tunne ketään sellaista.
        Nahkapäisyys on usein poltinmerkki luuserista.

        Mulla on nykyään kohtalainen ikäisekseni kuontalo,
        kiitos hiussiirron. Pidän siilinä.

        Et sittenkään vastannut miksi notkut tällä
        saitilla elvistelemässä
        Nahkapäisyys on on geeniominaisuus,
        kuten syövän saanti.
        käytkä sielläkin elvistelemässä kuinka
        et ole saanut syöpää samaan malliin ?
        Leikitkö He-man nukeilla ?

        No olipa kommentti. Oletko arka mies? Tosiasia on se että naisten mielestä jos mies kaljuuntuu pahasti niin parasta on vetää kalju.Olipa se sitten nahka tai millin siili.


    • Pfffs

      Moi. Olkaa varovaisia, kun käytätte finasteriidia tai dutasteriidia, koska käyttöön liittyy isojakin riskejä, vaikka kaikille ei niin käy. Kannattaa kuitenkin tutustua asiaan, jos vaikka joskus huomaatte jotain epäilyttävää.

      PROPECIAHELP: Persistent Finasteride Propecia Proscar side effects info & forum
      http://www.propeciahelp.com/

      Welcome to the Post-Finasteride Syndrome Foundation
      http://www.pfsfoundation.org/

    • Hmmmm

      jaa,
      Noin puoli vuotta. Tällä tavalla tullut lisäkasvu pysyi noin 5 vuotta.

      • Ja vitut, yrität markkinoida kärmesöljyä. Suomalaisten pitäis ollamsen verran viksua porukkaa, ettei men tämmöseen, mut toisaalta ne kyl ostaa pippelinkasvattajiakin. nimim. 18 cm ;)


      • Aisulla

        on noin säälittävän kokonen, tosi mies kuuluu kerhoon 25 cm ;)


    • Nooniin

      Paljon kommentteja mutta yksikään ei liity aloitukseeni. Voisiko joku kommentoida jotain siihenkin liittyen eikä vain jauhaa paskaa? :D

      • Oletkoaloittaja

        bottom vai top?


      • Hmmmm

        Siis kertauksena:
        noin puoli vuotta, pysyivät noin puoli vuotta.
        Sun tapauksessa hieman epäilyttää tuo miten nopeasti vaikutti.
        Ehkä olet joku erikoistapaus


    • Anonyymi

      Onnea. Useimmilla ei toimi noin hyvin. Pitemmällä aika välillä kyllä tulee kaikille uusiokasvua. Jos on rahamies, niin ottakaa nizoral ja rogaine mukaan kuvioon propegian 0,2mg lisäksi, niin alkaa tapahtua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe