Pakko tulla kertomaan omista kokemuksista. Olen nyt käyttänyt finaa miestyyppiseen kaljuuntumiseen about 2,5 kuukautta ja jo nyt näkee eron. Käytän noin 0,20mg annosta, eli pilkon pillerin tosi pieniin osiin. Ilmeisesti vaikutusteho on siis sama annoksella 0,05mg ja 5mg.
Enivei, minulla on suhteellisen harvat hiukset päältä ja edestä ja eteen on ehtinyt muodostua niin sanottu "tupsumainen" kohta. Se näkyi vielä selvästi pari kuukautta sitten, mutta nyt tupsu ei enää käytännössä erotu ollenkaan vaan hiukset ovat tasoittuneet tuosta edestä. Olen lukenut että finan aiheuttamaa mahdollista uusiokasvua alkaa näkyä siinä 6kk-12kk käytön jälkeen jos sitä on tullakseen. Minulla kuitenkin tuntuu toimivan epärealistisen nopeasti. Tämä tuskin on mitään kuvitelmaa, sillä ero on ihan silminnähtävä tuossa etuosassa hiuksistoa. Pidän siis siilitukkaa, josta ero on helppo nähdä.
Onko kellään muulla kokemuksia näin nopeasta vaikutuksesta?
Finasteridin vaikutusnopeus
16
205
Vastaukset
Tää on niin noloa. Mulla kasvaa karvaa pään täydeltä, mutta vetelen koneella aina parin viikon välei sileeksi. Pienet on 'miehellä' ongelmat.
- ghjdgthjdtghdtgjdh
Vaikka sinä koneella ajeletkin kaikki pois, niin valtaosa miehistä ei kuitenkaan vapaaehtoisesti halua näyttää elämänkoulu-skinheadilta. Lähes kaikille miehille hiusten kunnolla ja ulkonäöllä on merkitystä enemmän tai vähemmän.
- Hmmmmm
Kuvittele, että olet 19 v ja rupeaa sisäkumi paistamaan, ja
menestys naismaailmassa heikonpuoleinen.
Mitä ylipäätään teet näillä sivustoilla ? En ymmärrä.
Tunnetko hyväää oloa kun sinulla ei ole tätä ongelmaa. ?
Aika lapsellista tulla tänne elvistelemään. Hmmmmm kirjoitti:
Kuvittele, että olet 19 v ja rupeaa sisäkumi paistamaan, ja
menestys naismaailmassa heikonpuoleinen.
Mitä ylipäätään teet näillä sivustoilla ? En ymmärrä.
Tunnetko hyväää oloa kun sinulla ei ole tätä ongelmaa. ?
Aika lapsellista tulla tänne elvistelemään.Sulla on muitakin ongelmia. Ehkämpieni pelibtai jotain muuta, koska useimmat 19-20 vee vetää intin takia pään paljaaksi. Ei se ole miehelle mikään ongelma, jos vaan on munaa. Mulla muuten ikää 53 ;)
he-ma kirjoitti:
Sulla on muitakin ongelmia. Ehkämpieni pelibtai jotain muuta, koska useimmat 19-20 vee vetää intin takia pään paljaaksi. Ei se ole miehelle mikään ongelma, jos vaan on munaa. Mulla muuten ikää 53 ;)
Shait, tämä täbin näppäimistö on perseestä. Ootko muuten Hmmmmm miettiny, että olet ätmi harvojen hiusten kanssa? Vedä vaan kaikki miehekkäästi pois, kyl ne naiset näkee kenel on munaa.
- Hmmmm
he-ma kirjoitti:
Sulla on muitakin ongelmia. Ehkämpieni pelibtai jotain muuta, koska useimmat 19-20 vee vetää intin takia pään paljaaksi. Ei se ole miehelle mikään ongelma, jos vaan on munaa. Mulla muuten ikää 53 ;)
Vai että useammat vetävät paljaaksi. En tunne ketään sellaista.
Nahkapäisyys on usein poltinmerkki luuserista.
Mulla on nykyään kohtalainen ikäisekseni kuontalo,
kiitos hiussiirron. Pidän siilinä.
Et sittenkään vastannut miksi notkut tällä
saitilla elvistelemässä
Nahkapäisyys on on geeniominaisuus,
kuten syövän saanti.
käytkä sielläkin elvistelemässä kuinka
et ole saanut syöpää samaan malliin ?
Leikitkö He-man nukeilla ? - Anonyymi
Hmmmm kirjoitti:
Vai että useammat vetävät paljaaksi. En tunne ketään sellaista.
Nahkapäisyys on usein poltinmerkki luuserista.
Mulla on nykyään kohtalainen ikäisekseni kuontalo,
kiitos hiussiirron. Pidän siilinä.
Et sittenkään vastannut miksi notkut tällä
saitilla elvistelemässä
Nahkapäisyys on on geeniominaisuus,
kuten syövän saanti.
käytkä sielläkin elvistelemässä kuinka
et ole saanut syöpää samaan malliin ?
Leikitkö He-man nukeilla ?No olipa kommentti. Oletko arka mies? Tosiasia on se että naisten mielestä jos mies kaljuuntuu pahasti niin parasta on vetää kalju.Olipa se sitten nahka tai millin siili.
- Pfffs
Moi. Olkaa varovaisia, kun käytätte finasteriidia tai dutasteriidia, koska käyttöön liittyy isojakin riskejä, vaikka kaikille ei niin käy. Kannattaa kuitenkin tutustua asiaan, jos vaikka joskus huomaatte jotain epäilyttävää.
PROPECIAHELP: Persistent Finasteride Propecia Proscar side effects info & forum
http://www.propeciahelp.com/
Welcome to the Post-Finasteride Syndrome Foundation
http://www.pfsfoundation.org/ - Hmmmm
jaa,
Noin puoli vuotta. Tällä tavalla tullut lisäkasvu pysyi noin 5 vuotta.Ja vitut, yrität markkinoida kärmesöljyä. Suomalaisten pitäis ollamsen verran viksua porukkaa, ettei men tämmöseen, mut toisaalta ne kyl ostaa pippelinkasvattajiakin. nimim. 18 cm ;)
- Aisulla
on noin säälittävän kokonen, tosi mies kuuluu kerhoon 25 cm ;)
- Nooniin
Paljon kommentteja mutta yksikään ei liity aloitukseeni. Voisiko joku kommentoida jotain siihenkin liittyen eikä vain jauhaa paskaa? :D
- Oletkoaloittaja
bottom vai top?
- Hmmmm
Siis kertauksena:
noin puoli vuotta, pysyivät noin puoli vuotta.
Sun tapauksessa hieman epäilyttää tuo miten nopeasti vaikutti.
Ehkä olet joku erikoistapaus
- Anonyymi
Onnea. Useimmilla ei toimi noin hyvin. Pitemmällä aika välillä kyllä tulee kaikille uusiokasvua. Jos on rahamies, niin ottakaa nizoral ja rogaine mukaan kuvioon propegian 0,2mg lisäksi, niin alkaa tapahtua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984