Huimaus pahenemisvaiheena?

Mäsäääää

Heippa!

Minnuu maanantaina alkoi huimaamaan, ja eilen koulussa ollessa meni niin pahaksi, että ambulanssikyydillä menin sairaalaan. Tänään pääsin kuitenkin pois, neurologi ei osannut sanoa onko kyseessä MS pahis, koska huimaus ei kuulema kuulu MS-tautiin. Itse olen kuitenkin eri mieltä, vai eikö se sitten tosiaan kuulu? Eihän sitä tietysti pitäisi ammattilaisen sanoja mennä epäilemään, mutta epäilyttääpä kuitenkin..

Huomasin nyt tässä koneella ollessa, että eipä nämä tekstitkään ihan paikallaan seiso, eli silmissä hiukan alkaa heittämään, tietysti juuri kun kotiin sairaalasta pääsi..

Osaisiko joku sanoa, että voisko tää olla pahis? Tää ois nyt kolmas pahis ja lääkkeen vaihto tehokkaampaan eessä, joko Gilenya tai Aubagio. Aikaisemmat pahikset on ollu puutumisia ja raajojen heikkoutta.

3

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäsänä

Itsellä ms alkoi huimauksella, vaikka sanotaan että harvoin on ensimmäinen oire. Ja onhan huimaus ms:n oire...mutta voihan se toki jostain muustakin johtua. Mun kokemukseni kyllä tässä vuosien varrella on ollut, että ihan joka vaiva laitetaan ms:n piikkiin ja on saanut välillä oikein taistella että syitä selvitellään.

• nii-in

Kyllä huimaus saattaa johtua ms taudista. Voi tietysti olla myös muitakin syitä. Mulle on taas sanottu että huimaus on yleensä ensimmäinen oire, mulla sitä ei vaan otettu vakavasti silloin vuosia sitten. Olisin saanut muutaman vuoden aikaisemmin tietää ms taudistani jos olisi ottaneet mut tosissaan.

• Mäsäääää

Inhottavaa jos jotain jää selvittämättä, kun "kaikki" johtuu ms taudista.. :/ mut joo, olihan se pahis. Pulssihoito annettu kun lopulta halvaantui toinen puoli kasvoista mut ei oo palautunu vielä joten saikulla ollaan, huimaus taas on jo aika hyvin korjautunu. Ei kivaa, mut vois olla pahemminki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9484
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2990
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      41
      2759
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2601
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      198
      2018
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      100
      1916
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1863
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1409
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1254
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe