Minulla on tämä sairaus molemmissa korvissa.vasen korva on leikattu kerran ja oikea kaksi kertaa. Kolmas leikkaus on tulossa kuukauden päästä.molemmat kuuloluut on titaanista.joudun puolen vuoden välein käymään puhdistuttamassa korvia joka on todella tuskallinen toimenpide. Eka leikkaus oli 2004joten loppu elämän joudun käymään erikoislääkärillä korvapolilla. Oikea korva on melkein kuuro minulla on siihen kuulolaite jota pidän tarvittaessa.olen opetellut vasemman korvan kanssa toimimaan ja luen huulilta. Tämä sairaus ei ole millään muotoa mukava. Nyt kun otettiin viipalekuva korvista oikea korva osoittautui akuutiksi leikkauksen suhteen. Se on leikattu nyt jo kaksi kertaa.lääkäri ihmetteli kun yksi luu on hävinnyt jonnekin ja paljon varjostumaa
Luetuimmat keskustelut
- 1321635
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1241447Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1391245Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella591200- 43886
- 77864
- 25832
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.103823- 13748
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja114704