Kukaan ei kysellyt vaakunarallin reittiä, kun olisin voinut raväyttää
rautaniemen olevan yli 200 km päässä?
Olen hirmuisen pettynyt.
11
330
Vastaukset
- qwefewqwe
Ja Seijainenkin olis tietysti ollut mukana ;)
- tupauuno
Ja tietenkin Ouninpohja.
- lada
no mistä lähtee kolmonen?
- tupauuno
lähdöstä
- saunauuno
loppuuko kolmonen maalin vai jo aikaisemmin?
- ewswsf
Toisilla jo aikaisemmin, toisilla vasta maaliin ;)
- tupauuno
saunauuno kirjoitti:
loppuuko kolmonen maalin vai jo aikaisemmin?
Ja jos pätkä peruutetaan, aika on huonompi.
- topitopitopi
Millä sais ralliradion kuulumaan windows puhelimessa.?
Kuulutushan on jo ollut esillä netissä pitkän aikaa. Tosin ketä nyt noi sm-rallit sen enempää kiinnostaiskaan.
- villatpipossa
Turhaa reittimestari smää halveksii, runkia oli rukkaset märkinä.
Kauhiata kyytiä män ralliautot ja reittiä ol sahattu yötäpäivää - ähvärunki
Ajoiko 80kertainen mestari pimeeseen mikkelisä vai miksi niin kovin pumppaili uudella patongillaan. Eipä kauhean mallikkaasti mennyt nuoren miehen suparu kokeilukaan vaikka häneltä paljon odotin. Menköön ensikerran piikiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413