Eikö todellakaan tuota otsikossa mainittua tietä saada kuntoon niin että urat olisi edes matalammat, nytkin tänään plus-keli joten alaterällä varmaan lähtisi polanne mutta ei kun on niin saatanan huonoa teiden talvihoito, Tänäänkin oli jo pelkästään Hankasalmi-Säkinmäki/Myhinpää risteys välillä useita ulosajoja.
Syy ei ole kuljettajissa eikä liian suuressa tilanne nopeudessa sillä itse ajoin hyvin hitaasti ja yritin pysyä urissa mutta kun auto on hieman lleveämpi kuin urat niin auto teki koko ajan heittävää liikettä ja tuntui että perä lähtee sivulle polanteiden reunasta. Yrittävätkö huonolla menestyksellä saada tuolle tielle raideliikennettä!!
Asiaan ei taida tulla korjausta ennen kuin joku, esim. lapsi kuolee nokkakolarissa, silloin jos todetaan että syynä kuolemaan johtaneessa kolarissa oli huono tien kunto/liian syvät urat niin siitä voi joku lähteä vaikka linnaan.
Hankasalmi-Konnevesi välinen asfalttitie!!
eipressanlinna
0
125
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81328- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031047Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51923Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62797- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170677- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613