Onko steam tilin poistaminen mahdollista?
Steam tilin poistaminen
8
681
Vastaukset
- Minimerkki
Ei ole. Jos haluat päästä siitä eroon, niin vaihda systeemit palautuskelvottomiksi eli sähköpostin vaihto ja salasanan palautus mahdottomaksi -periaatteella
- SteamDonate
Minäkin haluaisin poistaa steam tilini tai jos ei saa poistettua niin lahjoitan sen sitä haluavalle.
- Minimerkki
No joo, eipä tullut mieleen tuo tapa, eli antaa sen tilin toiselle niin se lopetetaan. Hyvä tapa.
- Minimerkki
Ja muakin vituttaa olla Steamin orja :D, tulee ostettua alepelejä kuukausittain eli jonkin sortin addiktiosta voi olla kyse. Pitää alkaa harkita koko roskan hävittämistä myös itse ja keskittyä pelkkiin ilmaispeleihin (War Thunder, Warframe jne) joita pelatessa kuluu aikaa ihan riittävästi.
- Minimerkki
Minimerkki kirjoitti:
Ja muakin vituttaa olla Steamin orja :D, tulee ostettua alepelejä kuukausittain eli jonkin sortin addiktiosta voi olla kyse. Pitää alkaa harkita koko roskan hävittämistä myös itse ja keskittyä pelkkiin ilmaispeleihin (War Thunder, Warframe jne) joita pelatessa kuluu aikaa ihan riittävästi.
Ja TESO tulee kk-maksuttomaksi huhtikuussa joten voi jatkaa sen pelaamista...
- Osoitteita
osoitteita siis tänne jotka haluavat Steam tilin jossa on jo valmiiksi pelejä esim. Orange Box yms.
- Minimerkki
Jee, ei tarvita steamia myöskään Ascent The Space Gameen joka pistää Eliten ja Star Citizenin nypläämään kauniita grafiikoitaan kun sisällöltään ovat kuin lässähtänyt seks, tylsää ja väsyttävää.
- Lukitse
Steam tilin pystyy kai lukitsemaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746