19.2-15 Torstai

Heippa olette näköjään taas kaipailleet minua.

Ihan kivaa mulle kuuluu ja raittiina tietysti se kuohari kokeilu meni silloin pieleen enkä ole alkoa kaivannut sen jälkeen.
Vaikka palstalla on toistaiseksi "vapaasana" voisitte siltikin hillitä hieman itseänne mutta toisaalta hyvä koska-
-Mitä enemmän tänne törkyä laitatte sitä tiukempi linja tulee olemaan.
Kaima tuossa alempana meinottelee että maaliskuussa olisi sivut kondiksessa ja luotsit palstalla? No eihän se näin mene ja kannattaa tutustua rekisteröinnin asetuksiin ja mahdollisiin varmistuksiin kun hakijan tiedot tarkistetaan.
Eipä riitä prepaid että silleen.
Tuo ei kuitenkaan koske minua en hae Tänne luotsiksi.
Anyway yllättävän paljon kaimoja palstalla mutta on vain yksi oikea ja se olen minä joka kirjoittaa tänne aina rekisteröityneenä ja nimimerkillä ex-tissu.

Mitäs muuta?
Meni kiintolevy masterkoneesta mutta onneksi tiedot on tallella hain tänään uuden ja asennan käyttistä, anteeksi käyttiksiä ja tietysti muuta softaa. Kiva kun saa firman piikkiin.
Eipä tässä muuta kuin illan jatkoa.
ps. en tule olemaan palstalla luotsina mutta sivariluotsina kuitenkin kun ehdin täällä käydä.

21

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AleksiLaiho

      Syö Homo paskaasi.

    • Törkyviesti

      • oot_nolooooo

        Hah jätkä luulee olevas sauna timppa.. vittuuu nolooo!!!!


      • oot_nolooooo kirjoitti:

        Hah jätkä luulee olevas sauna timppa.. vittuuu nolooo!!!!

        Niinhän siinä lukee. sauna_timppa...minä se olen


      • sauhu_sandels
        sauna_timppa kirjoitti:

        Niinhän siinä lukee. sauna_timppa...minä se olen

        Et sinä mikään sauna_timppa ole, sinä olet Sauna-Santtu. Mitä kylmikselle kuuluu, onko mölissy rappu käytävässä?


      • Kokenut_urologi
        sauhu_sandels kirjoitti:

        Et sinä mikään sauna_timppa ole, sinä olet Sauna-Santtu. Mitä kylmikselle kuuluu, onko mölissy rappu käytävässä?

        Turpa kiinni tissu, olet vain lässyttävä homo.


      • tomirantojenmies
        Kokenut_urologi kirjoitti:

        Turpa kiinni tissu, olet vain lässyttävä homo.

        Tungeppa Tissu löylykauha perceeseesi, jotta rauhottuisit edes hetkeksi.


      • Olet_seonnut
        tomirantojenmies kirjoitti:

        Tungeppa Tissu löylykauha perceeseesi, jotta rauhottuisit edes hetkeksi.

        Turpa kiinni tissu vitun homo.


      • sauhu_sandels kirjoitti:

        Et sinä mikään sauna_timppa ole, sinä olet Sauna-Santtu. Mitä kylmikselle kuuluu, onko mölissy rappu käytävässä?

        Tilaappa vaikka ovihyökkäys


    • Kokenut_urologi

      Olethan sinä vitun homo notkunut palstalla 24/7 kirjoittamassa paskaa, eli työnnä löylykauha persereikääsi ja ammu itseäsi ohimoon.

    • Korson_Keijo

      Minäkin juuri asentelin koneeseen win seiskan ja päivitin ajurit. Uusi pelikone on viikonloppuna iskukunnossa, kunhan saan tietoturvat kuntoon ja pikkusen säädän winukkaa. Hauskaa tämä koneen laittaminen. Huomenna pitäis mennä purkamaan yksi keittiö Kuusistonlinnantieltä ja linkasta se Kivikkoon. Tottakai huoneisto on hissittömän talon ylimmässä kerroksessa! PRKL!

      • Mitä laitat tietoturvaksi?


      • Korson_Keijo
        ex-tissu kirjoitti:

        Mitä laitat tietoturvaksi?

        Löylykauhan ja sinun irtonaisen pääsi.


      • Korson_keijo
        ex-tissu kirjoitti:

        Mitä laitat tietoturvaksi?

        Vähintäänkin riittävästi. Ei pääse löylykauhapoitsu yllättämään. pitää ovi vaihtaa ovihyökkäyksen varalta. Ikkunatki ikkunahyökkäysen varalta. Rasvaan sängynjalatkin sänkyyn tunkeutumisen varalta.

        Öitä naperot


      • Korson_keijo kirjoitti:

        Vähintäänkin riittävästi. Ei pääse löylykauhapoitsu yllättämään. pitää ovi vaihtaa ovihyökkäyksen varalta. Ikkunatki ikkunahyökkäysen varalta. Rasvaan sängynjalatkin sänkyyn tunkeutumisen varalta.

        Öitä naperot

        Mutta kait se välillä pitää jokaisen käydä roskia viemässä,kaupassa käydä yms niin silloin saattaa tulla hyökkäys kun piiloon ei pääse


      • korson.keke
        sauna_timppa kirjoitti:

        Mutta kait se välillä pitää jokaisen käydä roskia viemässä,kaupassa käydä yms niin silloin saattaa tulla hyökkäys kun piiloon ei pääse

        Ulkoistan se. Tai hei.. Vaihan yhen liivimiehen kanssa kämppiä. Se saa paremman. Sitten saa olla rauhassa.


      • ei_epäselvää
        korson.keke kirjoitti:

        Ulkoistan se. Tai hei.. Vaihan yhen liivimiehen kanssa kämppiä. Se saa paremman. Sitten saa olla rauhassa.

        Homo höpisee taas itsensä kanssa.


    • OulunMiessss

      Minulla käyttöjärjestelmä menee pääasiassa Ram-muistiin niin että kiintolevy voi olla vaikka kaatopaikalta roudattu.Nyt perjantaina kuppia kurkusta alas.

    • mark001
      • tapan_sut

        Saat homo turpaasi ihan ilmaiseksi! Vitun nyrkillätapettava pelle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1734
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1088
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1045
    5. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      984
    6. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      55
      950
    7. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      863
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      822
    9. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      814
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      813
    Aihe