On syytä muistuttaa.....†

Turvallinen_Windows

...että kohta on mennyt jo 9 vuotta Windowsia, eikä vieläkään yhtään haittaohjelmaa tai virusta!
Windows XP ja 7.

28

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanha-sanonta

Missä windows, siellä valhe.

• linuks_kateellinen

Missä linuks - siellä kateus......†

• wanha-sanonta

Missä windows, siellä virus.

• fede

Kysyin jo toisaalla mutta et vastannut, miksi et nylyään käytä sitä rekattua nimimerkkiäsi f.e.?

• Tähän_käy_mikä_vain

No, en "nylyään" käytä enää mitään nimimerkkiä, koska ne on niinkin rajoittuneita nuo merkit tuossa Nimimerkki-kentässä.....†

• fede
        Tähän_käy_mikä_vain kirjoitti:

No, en "nylyään" käytä enää mitään nimimerkkiä, koska ne on niinkin rajoittuneita nuo merkit tuossa Nimimerkki-kentässä.....†

Opettele käsittämään mitä kirjoitetaan ennen vastaamista, oletko koskaan kuullut rekisteröitymisestä?

Sitä paitsi sinulta ei ole kysytty mitään vaan f.e. nimimerkiltä joka aloitti eri nimellä ketjun.

• Meitä_et_hämää_ä

Mika aloitti ketjun.....†

• roska_se_on

Eihän niitä haittaohjelmia ole jos EI kyetä tunnistamaan jotakin haittaohjelmaksi. Tässä lienee kysymys tunnistamisongelmasta.
      Minä olen oman käyttökokemuksen myötä tunnistanut koko Windowsin haittaohjelmaksi. Ei siitä tarvi ryhtyä etsimään ja tunnistamaan erikseen haitallisia osia.

• Turvallinen_Windows

Kyllä se tunnistaisi ne myöhemmin, silloin kun se tulee virustutkien tietokantaan, mutta kun ei niin ei.....†

• se_on_sitten

rummun pärinän paikka. Ainakin yksi windows-käyttäjä on säästynyt yhdeksän vuotta. Tai niin se ainakin itse väittää. Tuo yhdeksän vuotta on aikamoinen ennätys windowsilla.

• Turvallinen_Windows

Joo, mutt' minä en laskekaan niitä PUP-tiedostoja haitakkeiksi, koska ne on enemmän sellaisia pieniä mainoksia, eikä vaarallisia........†

• Turvallinen_Windows kirjoitti:

Joo, mutt' minä en laskekaan niitä PUP-tiedostoja haitakkeiksi, koska ne on enemmän sellaisia pieniä mainoksia, eikä vaarallisia........†

Missä windows, siellä mainosohjelmat. HAH HAH HAH HAH HAH HAA.......................

• Linuks_kannabis

"Missä windows, siellä mainosohjelmat. HAH HAH HAH HAH HAH HAA"
        Saatteko te useinkin noita kannabiksen aiheuttamia naurukohtauksia?
        Siltä se ainakin näyttää.....†

• Pentti4

Joo joo ,mutta nyt täytyy muistaa että toverin kone ei ole netissä kinni
      sillä pelataan vaan pasianssia
      KIPPIS

• Linuks_mokkulaongelma

Silloinhan sen on pakko olla linuks, koskapa siinä on niitä pahoja mokkula-ongelmia....†
        Ei pääse nettiin.......†

• tyhmätlakoon
        Linuks_mokkulaongelma kirjoitti:

Silloinhan sen on pakko olla linuks, koskapa siinä on niitä pahoja mokkula-ongelmia....†
        Ei pääse nettiin.......†

Windowslinukshan se.

• Mark001
      • Tubutin_tuhhooo

"Tämä tarjous ei valitettavasti ole voimassa"
        Että se siitä.......†

• win-pelkuri
        Tubutin_tuhhooo kirjoitti:

"Tämä tarjous ei valitettavasti ole voimassa"
        Että se siitä.......†

HAH HAH, etpä uskaltanut windowsilla klikata linkkiä.

• Linuks_Valhe

Mistäs minä sitten tiesin sanoa, mitä siinä lukee?
        Linukshihhuli valehtelee aina.....†

• pari_kysymystä

On syytä muistuttaa siitä, että kaikki turvaohjelmistot EIVÄT kykene tunnistamaan kaikkia uhkia. Yleensä turvaohjelmistot tunnistaa vain yleisesti tunnettuja uhkia.
      Uusien tuntemattomien uhkien edessä ne ovat varsin avuttomia.
      Hyvä kysymys kuuluukin: voidaanko aivan kaikkia uhkia edes tunnistaa ennalta?

Harvan taidot riittää käyttöjärjestelmän toiminnan täydelliseen analysointiin uhkien varalta. Lyhyesti: mikä toiminto on normaalia ja mikä on uutta odottamatonta uhkaavaa toimintaa?

• Turvallinen_Windows

Ainoa mahdollisuus viruksen tulla minun koneelle on se, että se tulee pieninä osina, jolloin niitä ei voi tunnistaa.
        Mutta mikään ei ole edes viitannut siihen suuntaan.....†

• selitäpä_hiukkasen
        Turvallinen_Windows kirjoitti:

Ainoa mahdollisuus viruksen tulla minun koneelle on se, että se tulee pieninä osina, jolloin niitä ei voi tunnistaa.

Oletko turvallisuusanalyytikko? Kerropa miten tunnistat jonkin uuden vielä tunnistamattoman turvauhan? Kerropa miten löydät käyttöjärjestelmästä "nukkuvan" haittaohjelman valtavan suuresta tiedostojen massasta joka ei vielä ole aktivoitunut toimintaan?

• LoistavaLinux

"Ainoa mahdollisuus viruksen tulla minun koneelle on se, että se tulee pieninä osina, jolloin niitä ei voi tunnistaa."

Tuo ylläoleva lause vetää kyllä sanattomaksi.

• Turvallinen_Windows

Linukshihhuli ei sitten ole kuullut näistä kehittyneistä haittaohjelmista, jotka avaavat portit muille vastaaville, jotka vasta sitten yhdistyvät varsinaiseksi haittaohjelmaksi?
        Ne kyllä toimii vain iranissa ja venäjällä!

• LoistavaLinux

Linukshihhuli ei sitten ole kuullut näistä kehittyneistä haittaohjelmista, jotka avaavat portit muille vastaaville, jotka vasta sitten yhdistyvät varsinaiseksi haittaohjelmaksi?
        Ne kyllä toimii vain iranissa ja venäjällä!

Luehan vajakki tarkemmin. Siinä virkkeessä (ei siis lause, anteeksi, anteeksi) sanottiin, että "ainoa mahdollisuus". Ymmärsitkö?

• Turvallinen_Windows

Nimenomaan SE on haittaohjelman ainoa mahdollisuus, sillä SpywareBlaster estää activeX lisäosan asntumasta tietokoneelleni!
        Ja toisekseen mitään muuta ei ole todistettu.....

• ApuaHihhuleille

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2371
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1961
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1653
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1012
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      980
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      845
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      840
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      798
    Aihe