Tuli mieleen tänään sellaisia asioita sinusta, joita en edes muistanu... Ja ihan hirvee ikävä. Mutta en halua laittaa mitään öisiä viestejä enää. Jos sua oikeasti vielä kiinnostaa, sä varmaan jossain vaiheessa tekstaat. Ja voit olla varma, että mun sydän jättää silloin lyönnin väliin, jos niin käy. (Naiselta miehelle) Aikaa on mennyt niin kauan. Välillä tuntuu, että pääsin jo susta yli. Kunnes taas se tunne tulee jostain. Ja se tunne, etten oo näiden ajatusten kanssa yksin. Ehkä ajattelet mua, ehkä olen vaan sekoamassa. Kun sais tähän varmuuuden...
Itsehillintää
23
1709
Vastaukset
- Enharjoitteleedes
Oot näköjään ennenkin harjoitellut. Samoja tekstejä on täällä ennenkin pyörinyt. Onnea harjoittelulle :)
- ihmehyyppäolet
noussut väärällä jalalla vai mikä syynä heti aamutuimaan vittuilulle, viesti oli ihan kiva.
samoja tekstejä, jopas oli neron leimaus.:).
- Harjoittelehanvaan_
Älä välitä ilkeistä ihmisistä joilla ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa.
- tiedät-kyllä-kuka
Oletko M.
- Eiosunut
oikeaan.
- Täälläharjoittelen
Saatan ollakin.
- meaningwhat
sähän mies kerroit sille ilmotusluontoisena asiana tapailevas toista naista ja kuiteski viä tääl kyselet sen perään? sehän katos kun kusi lumeen sen jälkeen.??
- Juhannus.koivu
meaningwhat kirjoitti:
sähän mies kerroit sille ilmotusluontoisena asiana tapailevas toista naista ja kuiteski viä tääl kyselet sen perään? sehän katos kun kusi lumeen sen jälkeen.??
Taidat erehtyä henkilöstä pahasti, minä en todellakaan ole ilmoittanut mitään tuollaista omalleni. Toisin sanoen, jos et ole täysin varma, kenelle kirjoitus on, jätä nuo kommentit väliin. Eihän täällä ole kuin muutama satatuhatta vaihtoehtoa.
- siv_huom_
älä viserrä, ämmällehän sä juurki sen ilmotit kiukkupäissäs ja sit kyselit perään et ammuinkohan liian kovilla. thats it. seiso äijä sanojes takana.
- VainkoYksiMiesTäällä
siv_huom_ kirjoitti:
älä viserrä, ämmällehän sä juurki sen ilmotit kiukkupäissäs ja sit kyselit perään et ammuinkohan liian kovilla. thats it. seiso äijä sanojes takana.
Sun sairaan byllerön mielestä ei siis todellakaan ole täällä muita miehiä kuin yks? Niputat eri ihmisten viestejä yhteen ja laitat yhden mielikuvitusystäväsi piikkiin. Ja sitten taas niiiiiiiiin sydän vereslihalla jotain marttyyri lähden-palstoilta-koska-minua-lyödään-täällä-niin-kovaa-viestiä perään.
- Öitä-nyt
meaningwhat kirjoitti:
Kaipa se mies on kiinnostunut ja tahtoisi jutella kahden. Mikään ei ole tässä maailmassa yhtä kimuranttia kuin ihmisten väliset parisuhteet.
- mark001
Saat digikameran ilmaiseksi! http://www.dateme.fi/contest/1414/14970
- samanlainenmies
Ilkikurisuuttani toivon todella että tuo olisi juuri sinulta tietyltä naiselta....... tiedätpähän sitten sinäkin miltä tuollainen tuntuu. Loputtomasti takaisin aloitusruutuun kun toinen palaa mieleen oikein rytinällä.
- riittikö
Kiitän ihan täältä sivusta..no, sait kostosi ja ilkikurisuutesi sai palkinnon. Numerokin poistettu.
- ehänseöisin
oo ollu linjoilla koskaan, miten sä et senvertaa tiiä.
- samanlainenmies
riittikö kirjoitti:
Kiitän ihan täältä sivusta..no, sait kostosi ja ilkikurisuutesi sai palkinnon. Numerokin poistettu.
Jokainen jolla on tunteet, toivoisi olevansa vastavuoroisesti juuri sen toisen mielessä. Se on inhimillistä. Ei täällä sen kummempaa ilkikurisuutta ollut kyseessä. Toivoo vain ettei ole ollut yhdentekevä. Toivoo toisenkin tietävän miltä itsestä tuntuu.
- EräsM
Sopiiko että pyydän sut kahville ensi viikolla.
Itseasiassa mä en edes tiedä juotko sä kahvia?
On juteltu muista asioista, vaikka mä oon halunnu jutella jostain ihan muusta...
Hyvää yötä sinulle.
J https://www.youtube.com/watch?v=2j5fN1tAfyk- juupajooo
Me on kyllä juotu kahvia. Mutta siitä on aikaa...
- juupajoo
juupajuu mustaa kahvia Mallalle
- mävoisinniinsamaistua
Tuohon ap:n aloitukseen!! Täälläkin jo mennyt jo monta vuotta ja silti silloin tällöin mies putkahtaa mieleen, välillä jopa näen untakin hänestä... No, kai mun mieli joskus viel pääsee hänestä eroon vaik en haluaisi..... ikävä! M
- säröillä
Allekirjoitan aloittajan tekstin...sama tilanne itsellä. Miestä ikävä myös. Sattuu niin kipeästi toisinaan, ettei löydä sanoja. Itkenyt silmät kipeäksi. Eniten sattuu se, että en ymmärrä miten helppoa toisen on satuttaa. Ihmisen, jonka luuli tuntevansa. Ikävä iholle, kosketuksia, katseita, naurua, halauksia, keskusteluita...kaikkea mistä tiesi, että toisen kanssa olisi hyvä. Pelottaa, jos meistä ei koskaan tule mitään...säröillä olen...ikävästä...
- autaitseäsiajoissa
Ette siis koskaan ole olleetkaan yhdessä ja täällä kertoilet kuinka itket silmäsi kipeäksi kun pelottaa ettei teistä ikinä tulekaan mitään????????? Nyt ne lääkkeet äkkiä.
- Mitensinäjaksat
Tuota jatkuvaa katkeruuttasi vuodattaa joka ketjussa, hänhän juuri kertoi pitkän listan mitä olleita asioita hänellä on ikävä, kaikkea "mistä tiesi että on hyvä olla" , olet niin täynnä kitkerää ja katkeraa ja mustasukkaista itseäsi ette edes ymmärrä kirjoitettua tekstiä kun on niin kiire päästä hakkaamaan näppiksille ilkeyttä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070