Kenellälkään nollalinja?

näin_Porissa

Onko kukaan kuullut ns. nollalinjasta tälle vuodelle? Eli että isännöintitoimisto ei olisi korottamassa palkkiota.

Eräs asiakas polki jalkaa ja vaati nollakorotusta tai jopa hinnan alennusta! Miten muualla? Millaiset isännöintipalkkion korotukset menee läpi?

Oman taloyhtiömme palkkiota korotettiin 2 % tälle vuodelle.

terveisin isännöitsijä ja hallituksen puheenjohtaja

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa_vastata

      Kommentteja odotetaan!

      Oletpa isännöitsijä tai ylipäänsä taloyhtiön hallituksessa: paljonko isännöintipalkkiotanne korotetaan tälle vuodelle?

    • hyvin_menee_

      Korotit siis omaa palkkiotasi ja itse hallituksessa hyväksyit sen, nimimerkk "isännöistijä ja hallituksen puheenjohtaja".

      • vastaa_kysymykseen

        Väärin ja väärin. Olen ammatiltani isännöitsijä, mutta EN OLE YRITTÄJÄ. Olen palkkarenki. Toimistomme siis korottaa palkkioita niin paljon kuin omistaja sanoo. Minä en päätä työantajani isännöintipalkkion korotuksista.

        Siviilissä olen oman taloyhtiömme hallituksen puheenjohtaja, joten katselen maailmaa myös siltä puolelta. OMAN taloyhtiömme isännöintitoimisto, joka on ERI kuin työantajani, korotti isännöintipalkkiota 2 % vuodelle 2015.

        Nyt kyselen, että miten muualla? Voisiko joku vastata kysymykseeni, eikä arvailla minun "tilannettani", joka valitettavasti EI OLE TÄMÄN KETJUN AIHE.


      • arvaan_ma

        Toi muuten ei varmaan ole edes millään tavalla laillista tai edes hyväksyttävää, että sama henkilö isännöisi sitä taloyhtiötä, jossa on itse hallituksen PJ.


    • slidari

      Elinkustannusnousun verran, eli 1 prosentin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."