Kenellälkään nollalinja?

näin_Porissa

Onko kukaan kuullut ns. nollalinjasta tälle vuodelle? Eli että isännöintitoimisto ei olisi korottamassa palkkiota.

Eräs asiakas polki jalkaa ja vaati nollakorotusta tai jopa hinnan alennusta! Miten muualla? Millaiset isännöintipalkkion korotukset menee läpi?

Oman taloyhtiömme palkkiota korotettiin 2 % tälle vuodelle.

terveisin isännöitsijä ja hallituksen puheenjohtaja

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa_vastata

      Kommentteja odotetaan!

      Oletpa isännöitsijä tai ylipäänsä taloyhtiön hallituksessa: paljonko isännöintipalkkiotanne korotetaan tälle vuodelle?

    • hyvin_menee_

      Korotit siis omaa palkkiotasi ja itse hallituksessa hyväksyit sen, nimimerkk "isännöistijä ja hallituksen puheenjohtaja".

      • vastaa_kysymykseen

        Väärin ja väärin. Olen ammatiltani isännöitsijä, mutta EN OLE YRITTÄJÄ. Olen palkkarenki. Toimistomme siis korottaa palkkioita niin paljon kuin omistaja sanoo. Minä en päätä työantajani isännöintipalkkion korotuksista.

        Siviilissä olen oman taloyhtiömme hallituksen puheenjohtaja, joten katselen maailmaa myös siltä puolelta. OMAN taloyhtiömme isännöintitoimisto, joka on ERI kuin työantajani, korotti isännöintipalkkiota 2 % vuodelle 2015.

        Nyt kyselen, että miten muualla? Voisiko joku vastata kysymykseeni, eikä arvailla minun "tilannettani", joka valitettavasti EI OLE TÄMÄN KETJUN AIHE.


      • arvaan_ma

        Toi muuten ei varmaan ole edes millään tavalla laillista tai edes hyväksyttävää, että sama henkilö isännöisi sitä taloyhtiötä, jossa on itse hallituksen PJ.


    • slidari

      Elinkustannusnousun verran, eli 1 prosentin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe