Kuopion paras yökerho?

lähdössä

Elikkäs missä kuopion yökerhossa on paras meno ja minkälainen hinta taso?

12

736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahdenmies1

      Itse pidän Ottopojasta. Tuopit jotain alle 5e ja sopivan hankalasti saatavaa esittäviä miehiä baari täynnä. Siellä on mies kuin mies kuin kotonaan!

    • K_pesä

      Karhunpesä on hienostunut känsainvälisen tason yökerho. Yllättävän huokea tuon tasoiseksi paikaksi.Sinne siis.

    • ihanataihanataolitsinä

      Kymllä minäkin Karhunpesää ehdotan, yö menee nopeasti, joskus jopa aamukin.

    • Lähietähoitaja

      Pietarin pupi on paras. Sieltä aina saa hoidon mukaansa, illan päätteeksi. Ikärakenne asiakskunnassa on sellainan, että se hoito on sitten saattohoito

    • Khyl mie oon samaa mieltä et ottopoika on paras siel on khyl halvat juomat ei voe muuta sannoo.

      • jesjesjeeeeeees

        Jaahas, on sitten ottopoikakin jo pilattu. Ensin sinne henkkaan tuli jotain popedan ja suomipopin kuuntelijoita, niin joko se samainen persujengi on löytänyt otarin. Siis ei enää yhtään ns "rock henkistä" mestaa ole kuopiossa.

        Halvat juomat vetää sitten kaikki halvan juoman perässä olevat halventamaan itseään ja juottolaa, on siis niin mukavaa.


      • 56ggrr

        Rosina ehken paras yökerho tai ehken enempi kansainvälinen Michelin tähden omaava ruokaravintola ja sieltä hyvä siirtyä seksuaalisesti vapaamielisten ravintola Ottopoikaan tai toinen vaihtoehto on toi Karhunpesä jossa tapaa rikkaita ja kuuluisia ihmisiä.


    • vireitämiehiätanssimaan
    • tantse

      Työnkulma

    • vasuriaate

      Rupla tietysti.

    • Bailaaa

      Tähti.. Tosin nuorten paikka, vaikkakaan 20 taitaa olla ikäraja. Jos haluat 18 vuotiaiden seuraan sikapersekänniin heilumaan niin passion club tai onnela :D

    • Anonyymi

      Onko Rosina tosiaan paras? Mustosen Tuavi oli kuuleman mukkaan kehunna.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe