On sattunut hyvin ikävä koulutytön kuolemaan johtanut onnettomuus. Tyttö oli laskenut pulkkamäkeä suoraan lähestyvän auton alle. Hämeenkyröön on laskeutunut suru ottakaamme osaa sytyttämällä kynttilä tytön muistolle se on vähintä mitä voimme tehdä tänä murheen päivänä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015022019229620_uu.shtml
Tyttö laski pulkalla auton alle?
12
1242
Vastaukset
- poussalaiset
Osanottomme omaisille.
- Lumi-Enkelit
Samat sanat,, uutisvideosta näkyy kuinka turmapaikalle on kertynyt paljon kynttilöitä sinne on varmaan moni kaverinsa menettänytkin jättänyt viimeiset jäähyväiset ajatuksissaan.
- sydänsärkyjä
Tuntuu epätodelliselta ja epäreilulta, kun Ylläksellä kuoli laskettelurinteessä vasta 11-vuotias poika niin täällä kuolee heti perään saman ikäinen tyttö pulkkamäessä. Sanat eivät riitä....
- Pesäpalloilija
Voimia ja jaksamista myös Räpsän nuorille urheilijoille.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1424452622536.html?pos=ksk-trm-uuti-ostu - vetoakseli
Voimia ja jaksamista yliajajalle.
- riippakivi100
ei kukaan ole yli ajanut,tyttö laski auton kylkeen!
- peramurikka
Voimia joka tapauksessa autokuskille.
- 29739
eikö vanhemmat yhtään vahri ja neuvo kyl typerii vanhapia on
- Olihenkisestikovapaikka
Vaarin tukkiauton alle jäi poika -70 luvulla laski kanssa alle jostain puskasta,ei voinut mitään.Sen jälkeen alkoi juomaan,eikä kunnolla pystynyt työtänsä jatkamaan,vaan isäni hoiti. Molemmat olivat uhreja.
Äänekoskella jäi joskus 1980-luvun alkupuolella pikkupoika auton alle kun laski pulkalla talon pihasta tielle. Lumipenkka ja pensasaita estivät auton kuljettajaa näkemästä tätä pikkupoikaa, eikä kuljettaja pystynyt estämään törmäystä.
- MenetysOnKauheaa
Olin tytön kaveri ja kiitän omaisien puolesta osaanotoista! Suru on meidän luokalla vieläkin suuri...
- Koskispullo
Vit__a kun tänne kirjotat,ryyppy murheeseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091