Mitä tiedän joitaki vaakoja.
Niijen katseessa kylmyyttä ja ilkeyttä.
En sano nimiä.
Mut yhden nimen voisin sanoa.
Anneli Auer, jonka kuumerkki on vaaka.
Vaaasta sanotaan kuussa, että harvoin näyttää tunteitaan, korkeintaan virnistää hieman.
Mut tiiän myös vaakoja, joiden katse ei tapa.
En osaa sanoa miksi näin??
Että miksi vaaan katse niin pelottava minusta.
Pari vaakaa kiusasi mua, kun olin koulussa.
Yksi skorppioni kiusasi aina välillä.
Yksi jousimies ei kiusannu, mut laski huumoria, joka sarkastista.
Yksi härkä kiusasi minua, mut lopetti sen pian.
Yksi rapu kiusasi mua.
Sen vaaan ilme pelottava, joka kiusasi mua.
Sit tiiän julkisuuden henkilöitä, jotka vaakoja, niin joillaki semmonen pelottava katse, jossa kylmyyttä ja ilkeyttä.
Vaakojen katseet tappaa, mitä tiiän joitaki
MrJuha82outolintu
1
215
Vastaukset
- Pinkkiponi
En sit tiiä mut ite vaakana kuulemma kavereide mukaan tuijotan tuntemattomii / uusii ihmisii murhaavast
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1303026- 2232961
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791896Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771539Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381403- 481138
- 991031
- 113950
- 48880
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6863