Heippa! Käytin eilen kissaa röntgenissä, verikokeessa, että virtsakiviultrassa.
Onko normaalia, että kissa on seuraavana päivänä väsynyt ja kiukkuinen? Ei koske erikoisruokaansa, eikä herkkuihin vaikka on muuten hyvä syömään. Kissa käy kyllä hiekkalaatikossa tekemässä tarpeensa, mutta muuten kyhjöttää isossa häkissä. Pari kertaa oon antanut ruiskulla vettä, ettei kuivu mutta pitäis saada kans syömään jotain. Mitä luulette, onko normaalia käytöstä? Kyseess on siis 7-vuotias venäjänsininen (naaras, sterkattu). Perusluonteeltaan iloinen ja seurallinen kissa, joka seuraa kuin aave jokaista liikettä 8).
Kissan väsymys lääkärikäynnin jälkeen
chery1215
2
399
Vastaukset
- stressaavaa
Stressaahan se lääkärikäynti toki. Ja jos kissaa rauhoitettiin niin sekin rasittaa elimistöä. Omat kissat tuntuvat "loukkaantuvan" jo ihan rokotuskäynneistä, seuraavana päivänä vasta tullaan syliin kehräämään;) Onko kissasi jo oma itsensä?
- cheryl1215
Juu on oma itensä! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099