Valtakunnassa kaikki hyvin!

Natomies

Emme ole minkään agressiivisen valtion armoilla. (Esim. Venäjä)
Kirjoitan tämän rauhoittaakseni myöskin Mäntyharjulaisa ja Mäntyharjun kesäasukkaitakin muistaen.
Terv. Natomies

14

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saavikko

      Olet oikeassa kunnanjohtaja varautui myös tuleviin.
      Ensimmäinen kunnon teko oli että kuntalaiset eivät tarvitse tietää mitä valitsemamme päättäjät
      meidän kunnassamme päättää.
      Kyllä hyvin alkoi hänen ensimmäinen varsinainen aloite.
      Ja mikähän on seuraava .
      Toivottavasti niitä ei kukaan vuodata julkisuuteen.

    • Natomies

      Näköjään kaiiki muut ovat Moskovan Tiltujen tekemiä.
      Me Mäntyharjulaiset olemme näköjään maailman valtioiden myrskyn silmässä.
      Kaikesta huolimatta on aloitettu" kyberhyökköysen" esto.
      Saanemme tietoa lähiaikoina?

      • Natomies

        Rauhoitutaan.
        Ei hätä ole tämän näköinen. "sehän on esim. pieni ja punainen"
        Ei näillä palstoilla tiedä yhtään, sitä kuka on kirjoittanut ko. tekstin,
        Yhtälailla sen voi olla kirjoittanut esim. vihamielinen naapuri- tai / Venäjän Tiltu.
        Tähän vain täytyy tottua- / sopeutua. Tämä on tätä päivää.
        Pitäkäämme kuitenkin se mielessämme, että emme voi mihinkään tekstiin- /kommenttin, muuta kuin arvailla tekijäänsä.
        Demokratiassa voi esittää mielipiteitä. Sehän juuri kuuluu sananvapauteen.


    • voimahoton

      Kyllä varmaan saamme tietoa, onhan majuri keskustellut sotilashenkilöitten kannsa hyökkäyksestä
      fb sivulle, on torjuntataisteluiden aika. Käskyvaltasuhteet on tärkeät kriittisellä hetkellä.
      Meillä on kahdenlaisia ihmisiä, ne joita julkisuus hakee ja ne jotka julkisuutta hakevat, ei ole
      vaikeaa havaita tietynlaista hermostumista paineen alla.

      • Natomies

        Vastaan, jos taso on riittävä. muuten en vaivaudu.
        Tekemistä on paljon en jalsa jauhaa p**kaa!


    • Natomies

      Tässä esimerkki mitä tämä on.

      Ne on varmaan ottaneet oppia amerikasta jossa sikäläinen versio trollitehtaasta käsittää kokonaista 20 virastoa ja joiden tuotannosta taitaa aika monta juttua päätyä Suomenkin eri medioiden uutisiin ns. 'tosiasioina'. Lopulta tästä sitten jo uutisoitiinkin.

      "Presidentti George W. Bushin hallinto on yksi niistä tahoista, jotka syöttävät amerikkalaiselle medialle niin sanottuja tekaistuja uutisia.

      Yhdessä tällaisessa "uutisessa" nähtiin irakilaissyntyinen amerikkalaismies ylistämässä Bagdadin valtausta vuonna 2003.

      - Kiitos sinulle Bush, kiitos USA, mies kiitti Bushin Irak-sotaa.

      Todellisuudessa miehen lausunto oli kuitenkin peräisin Yhdysvaltain ulkoministeriön tehtailemasta propagandamateriaalista.

      Brittilehti Independentin tietojen mukaan ainakin 20 eri liittovaltion virastoa on valmistanut samantyyppisiä tekaistuja uutisia useille tv-asemille tarkoituksenaan muokata mielipiteitä myönteisiksi hallinnon toimille."

      http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288337436578.html

      • Natomies

        Näitä vastaavanlaisia löytyy pilvin pimein.
        Emme juuri nyt voi tälle mitään
        Poliisi tutkii nyt juuri näitä "kyberhyökkäyksiä"
        Ehkä saamme jatkossa lisää selvyyttä ko. asiaan?
        Konnat hirteen. Näin toivon.


      • Natomies

    • Natomies

      Tää on niin tätä:

      Yle vieraili "trollitehtaalla", jolla tuotetaan Putinin hallintoa tukevia artikkeleita.

      Ylen mukaan esimerkiksi 12 tunnin yövuorossa kirjoitetaan Ukrainaa ja länsimaita arvostelevaa nettipropagandaa.

      Työntekijät lähettävät tekaistuja, versioituja ja monistettuja kommentteja esimerkiksi länsimaisen median keskustelupalstoille tai blogeihin.

      Yhtiön toiminnasta hakkeroidun materiaalin perusteella trollitehdas työllistää noin 270 henkilöä.

      Entiset propagandistit ovat haastatteluissa kertoneet, ettei valtaosa usko itsekään kirjoittamaansa propagandaa. Vain raha motivoi työntekoon.

      Ylen mukaan helmikuun alussa nettiin laitettu työpaikkailmoitus lupasi palkaksi venäläisittäin hyvää summaa, noin 400-650 euroa kuukaudessa.

      Anonyymin nettipalautteen mukaan monilla työntekijöillä ei ole työsopimusta ja palkka maksetaan pimeänä. Tämän vuoksi yhtiön toimintaa on vaikea seurata tarkasti.il

    • monenlaistavouhotusta

      Otapa Anssi iltapillerisi ja käy tuutimaan. Huomenna on taas selkeämpi päivä.

      • Natomies

        Tämäkö on mielestäsi propakandaa?
        Tarkasta pillerrit.


    • Kyllä minä luulen että eniten pelottaa se vanhan aikainen hyökkäys,joka alkaa taas ilman sodan julistusta. Että teräksellä taas mennään,,ainakin poteroon.

    • Natomies

      Merkkel ja Obama tietää, mitä tehdään, jos vihollinen alkaa olla vähän liian sotakiimainen.
      Tiedätte mistä valtiosta on kysymys?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe