Hei!
Onko kellään viimeisintä tietoa, mitkä ja missä on parhaimmat hinta-laatu-suhteiltaan olevat vesipuistot?
Kiitoksia vastanneille :)
Vesipuistot Dubaissa
5
112
Vastaukset
- virranviemä
Wild Wadi tai Atlantis, eihän Dubaissa muita ole. Molemmat hyviä, hinnakkaitakin mutta Dubaissahan ei ole halpaa mikään mutta sekin on suhteellista. Koko päivähän noissa vesipuistossa menee, omia eväitä ei saa olla mukana, joten syötävät ja juotavat ostetaan paikan päältä.
- Jannastiina
Itse olen käynyt Wild Wadissa. Mukava, ei liian suuri, vesipuisto. Paljon uimavalvojia, alue siisti ja ruoka hyvää! Kaikinpuolin kiva paikka, missä päivä menee aurinkoa ottaen ja uiden. Suosittelen!
Juniorit moittivat Atlantista liian matalavetiseksi vesipuistoksi. Wild Wadista ei kokemuksia.
- Leeviska
Maaliskuussa 2014 käytiin molemmissa vesipuistoissa...eli wild wadissa ja Atlantiksessa. Mukana 7v poika...molemmat loistavia, Atlantis hieman suurempi ja mahtipontisempi! hinnaltaan suurin piirtein samalla tasolla. 3-henkeä maksoi sisään n.200€ nykykurssilla...Molemmissa puistoissa oltiin aamu klo.10-18.00 ja ois voinu olla kauemminkin! Aikuisetkin siis viihtyvät!
- Hemskuli1611
Noiden kahden lisäksi on vielä pieni, mutta kiva Wonderland! Edulliset pääsyliput ja ihan ok, varsinkin jos on pieniä lapsia mukana. Noissa kahdessa isossa kun on niin korkeat minimi pituus vaatimukset. Wonderland on vanha ja kulunut noihin kahteen verrattuna, mutta rahalle saa vastinetta. Sijaitsee Creek parkissa, mikä alueena erittäin mukava. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463230Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091952Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821795- 181532
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431418- 281356
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261212UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131168