Voitelo kertoa minelle misä on raumam sosilihuolto,oleme muutamassa ramamale 4 hekine perhe oleme muslini pere,haeme töitä milumin piza alalta,mute aluksi pitä sada raha perhele ja honekalule ystävä järestä asuno meile.
arvoisa ramalaiset
27
236
Vastaukset
- blaah
Olikohan tämän tarkoitus hauskuttaa vai ärsyttää? Taisi epäonnistua molemmissa...
- hoo
Ei ole ramalla sosilihoolto.Ei voe tietää.Sinu pita ny teha nii.Sina vuoraa koti,sina hake lapse hoitopaika,sina sanovaimo toihi,sina pista pysty oma pizeria.Sina huva muslimi.Site me voita menna ja katso sinu kansa jaakieko.Kohta sina tieta,ei me taala kumareta mekka,me kumareta aijasuo,lukko o siela.
- zarit
Sosiallitomisto anto meille 700 euro muutoraba,mm
uta sille ei kauan pärjä onko raumala mitä leipä,ruokaapu haku paikka,pitä menmä udesta kysymä rahha sosialitomistosta iha mukava ihmi e metä pal eli. Kylä rauma on hi o kapunki tule n viitymä täälä pitkä,pitäsi vaan se pizza työ sada eimö sibe saa jotaki yritys stattiraha,mi e halua tehdä töitä en ole luseri. - förstorinte
Huumori on taitolaji, nyt ei onnistunut. On säälittävää, että suomessa on ihmisiä, jotka tekevät kyseisiä avauksia. Säälittävää siksi, että kyseinen ihminen on jollakin tasolla älyllisesti jälkeen jäänyt. Varmaankin kuuluu suomessa alempaan sosiaaliluokkaan, eli on köyhä ja yrittää hauskuttaa muita vielä heikommassa asemassa olevien kustannuksella. No ei se varmaankaan haittaa häntä, että tekee heikommistaan pilkkaa, mutta yrittäisi pysyä nyt jollakin sivistyksen tasolla. TIEDÄN liikaa vaadittu. Onnea jatkossa valitsemallasi tiellä, sillä varmaankin sillä tiellä pysyt kuolemaasi saakka.
- iippanderus
Noh tää nyt on suomi24, ei suoranaisesti mikään sivistyksen kehto :D Tälläiset on surullisen odotettavissa.
- hiiohopi
Tähän on helppo yhtyä. Kun katsoo kaikkia näitä täällä käytäviä keskusteluja, niin ei todellakaan mikään sivistyksen kehto.
- zarit
En jymmärä misi nimä oteta todesta,olen mutanut ramalle en mine pelele tämän asioiden kansa meitä on neli henkeä me tulla kyllä vaikka torille jokin päivä esitäytymä ei minä halu mite pahaa kenelekää,mine ole yritäjä ja toivo asikakas teistä kunes saan firma pysty. Mine ihmetele miks te raumalaiset pukeutu nii kauhe keltasi vatesii se on ilo vöri,ja silti olete nii surumielisi,yriti yhtenä pävänä keskustela yden Persona kansa kun hän puhu ketusta ja ilvestä mimä kero hänele et minu kotimasa on kiravi kojoti sarvikuno ja paljo erilaisi elämä kuin sumesa,no hän Utu minule menas jopa lyödä kysy etä pilkanko minä häntä,en jymmärrä miksi näin kävi, muta en mine ole pitkä vivane.
- jepjepjoojep
Ulkomaalainen saattaa puhua noin, mutta ei kirjoittaa. Osaa kirjoittaa noin pitkän ja monimutkaisen tekstin, mutta melkein joka sanassa on yksi kirjain väärin. Vähän rauman murretta on myös livahtanut mukaan :)
- PaulAnka
Tuosta osoitteesta se löytyy.
Linnankatu 23, 20100 Turku
02 2662211 - Nuro
Ja tosi kauniita naisia siellä jakaa rahaa aamusta iltaan. Pyydät sitten sileitä seteleitä, niillä on sellaisiakin ja niillä on kivampi ostaa avocadoja ja sensellaista. Tervetuloa vaan Raumalle. Tämä on huva paikka ja tosi hyvät kebabbitkin on.
- zarit
Nuro sinä ku,osta hino ihminen ,sinä toivota meidän ter etulo sume raumale,mine kuula et syyria on tulos täne raumal se on hino asia,usi persona ana ter e tulo.Mine en ymärä tuota turku osoiteta eihän se ole ramala mine kysyä rama tksi sitä asia,hän ihmetele mikä mine ole olenko outo. Mut nyt hyvä raha tule sen verta et toi e tulame,se työ voi olla et se siirty ens vuote pitäs opia kieli kuntolla.
- eiolehyvä
EI kannata tulla Raumalle on niin kauhea sosiaalitoimisto ja sen henkilökunta ei mitään inhimmillistä.
- whitsn
Avaajalle toivon sydämestäni, että elämä riepottelee häntä, niin taloudellisesti, kuin terveydellisestikin, opitpahan pilkkaamaan vähempiosaisia. Kivuliasta kuolemaa sinulle odotellen.
- zarit
Mine ava pizeria kylä mut mine ei saada vielä sihe lupa,ehkä ens vuosi sit pitäs sada startiraha vai mikä sen nimi on. Miksi sinä vai ota minuta ei minä tehdä sinule mitä paha ,sinä olee paha ihmine minu maasa olisi kivitety tulaine tose henkeä ukailema,mine ota yhteyte virkavalta sinä jotua vastusee tosen kuolema toivomiseta.
- whitsn
You are dead.
- zarit
Sine ole vakavasti sairas,mine hoita sinut talteen. Olen ilmoitis tehnyt virkavata hoita tämän loppuun,mine laita talten todisteksi nämä sinu sairat kirkoitus.
- utelias_aatu
Mistä maasta olet zarit kotoisin?
- zarit
Mine olen pohjoi-afrika Alkeria siksi puhun / kirjotan hunosti kolme kieli puhu enemeä berberiä.muta mine ole hyvin petynht raman ihmisii,ehk. Mi e mutaa helsiki tai turku.
- nyt_tarkkuutta
Vai että Algeria, tossa kun aiemmin puhuit että sun kotimaassa on kirahveja, kojootteja ja sarvikuonoja, niin aattelin että olisit nyt edes valinnut maan jossa oikeasti on kirahveja. Koojotteja nyt vaan on pohjois-ameriikassa, mut se nyt voidaan katsoa hassuna mokana. Tarkkuutta näihin trolleihin ensi kerralla eiks joo?
- zarit
Mine tarkotin ylensä koko afiraa olen kirtänyt kaiki yli 50 valtio en tidä miten tälä asia ilmasta jos joku kysy sinulta ulkomasa mitä sinu koti asa on kertoko sinä mitä on ramala vai koko so esa. Mi e ole käny Kenia,Tansa ia Botswanassa ja monesa musa paikasa,Alkeriassa on byvi vähä elämiä,muta haska kula miten epälevä kansa t.lä asu, muta mi e kylä opi vielä kaiken.mike elälin on tuo anise a trolli minule aiva uus eläin.
- hyhhuh
Tervehdys, sinä Sinisaarelainen, ihan IP osoitteesta katselin. Koita nyt aikuistua, vai onko ihan mahdotonta. Ei siinä muuten mitään, mutta vaikutat ihan kehitysvammaiselta. Ne katsos tulee ja vie sinut hoitoon, ihan aikuisten oikeasti. Tuollainen käytös viittaa, ettet pysty huolehtimaan itsestäsi. Siinä on se ongelma, että kaltaisiasi kehitysvammaisia on jo paljon laitoksissa ja se maksaa niin kauheasti, meille veronmaksajille. Niin mitä äitikkäkin sinulle sanoo, hyh hyh olet tuhma, antaa vielä piiskaa.
- tkinssi
Olen seurannut keskustelua ja todennut että Raumalaiset ovat erittäin rasistisija,ja sinulle joka kerrot satuja sinisaarelaisen ip osoitteesta,kerro näitä satuja sielä sukukokouksessa missä on kaikki suvun homot paikalla.
- hyhhuh
Ihan miten vaan, mutta sinne tuo IP osoite vahvasti vetää. Ja muuten sinä se vasta pelle olet, haukut raumalaisia rasisteiksi ja minua ja sukulaisia homoiksi. No vastaavasti analyysi sinusta. Lukemani perusteella, jos sinua kutsuu Idiootiksi, niin se on loukkaus idiootteja kohtaan. Ei mulla muuta.
- ip124238
Sinun ip osoite näyttää olevan merirauma.
- hyhhuh
Mikä, tai missä on merirauma???
- aivoruoska
Merirauma on 1700 asukkaan kaupunginosa Rauman pohjoisosassa.
- ääliöälänylyö
Huonoa läppää ja surkea trolli.ei me läpi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1534707Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi2084022Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352730Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122517100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks151831Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1221707Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491494Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo341436- 371432