Mitäs mitäs täällä meneekään? Ei ole ketään. Ei sitä nyt itsekseen jaksa kirjoitella vaikka sitä on joskus tullut harrastettua. Missäs kaikki trollikaverit on? Eikä täällä tosin ole kirjoittajiakaan joten meen itekkin pois.
Ei tää nyt yksin oo kivaa joten meen ny koisaan.
CU
Trollaillaan
Missä kaikki ovat?
6
99
Vastaukset
- donluis_alkuperäinen
Huomenta sinne trollille!
Olisiko mitenkään mahdollista että jättäisit minut rauhaan? Minäkään en tykkää junteista ,ja vihaan ihmisiä jotka käyttävät tuulipukua. Kaikista eniten halveksin ihmisiä jotka menevät lomamatkoillaan suomalaisten ravintoloihin. Itse kierrän ne hyvin kaukaa ,kuten on varmasti tullut kirjoituksistani vuosien varrella ilmi.
Koen olevani yksi kanarialaisista ,canario itsekin ,ja en tykkää että minut juntteihin rinnastetaan ,vaikka käytänkin sandaalien kanssa tennissukkia.
Voisitteko siis jättää minut rauhaan junttikeskusteluistanne ,kiitos!
Olen canarios ,en juntti- hehhehhee
"Koen olevani yksi kanarialaisista ,canario itsekin...."
No salli mun nauraa! Nyt vasta vitsin murjaisit. Aika hyvää suomea kirjoitat ollaksesi canario. Korjaa pilkkuvirheesi näin aluksi. - Voisuareppanaa
Tiedätkö Don Luis mikä on canario? Vinkkinä kerrottakoon että sinä ET ole sellainen.
- gcpr
Hehheh... Trollilla alkoi päivä huonosti. Vai että ihan canario, hehheh... :)
- KanaRiot
Kaikki ovat rannalla ottamassa aurinkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664107Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423215
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222427Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522226- 482065
- 471778
- 361730
- 301576