http://yle.fi/uutiset/336_metria_korkea_tornitalo_palaa_dubaissa/7820720
Se onkin melkoista tohinaa kun yli 300 metriä korkia tornitalo liekehtii!
Suuressa maailmassa ovat suuret soihdutkin !
Late Lapista. SSSS Ry!
DUBAISSA SYTYTETTIIN KUNNON SOIHTU!
4
<50
Vastaukset
- sellaistaseon
Kun järki puuttuu ennen rakentamisen aloittamista. Kukaan ei taatusti miettinyt, että mitäs jos syttyykin tulipalo? Paha rasti, jos vaikka vain pari alinta kerrosta palaa.
- Realisti1111
Jos sinun järkesi ei riitä laatimaan paloturvallisuussuunnitelmia korkeille rakennuksille, niin ei se tarkoita etteikö muiden järki siihen riittäisi.
911 WTC katastrofeja tapahtuu vain jos ne laitetaan väkisin tapahtumaan.. Realisti1111 kirjoitti:
Jos sinun järkesi ei riitä laatimaan paloturvallisuussuunnitelmia korkeille rakennuksille, niin ei se tarkoita etteikö muiden järki siihen riittäisi.
911 WTC katastrofeja tapahtuu vain jos ne laitetaan väkisin tapahtumaan..911WTC rakennettiinkin sortumaan, jos runkoputket olisi valettu täyteen betonia, tornitalot eivät olisi sortuneetkaan !
Jos jos sanaa ei olisi olemassa olisivat tornitalotkin vielä pystyssä !
Late Lapista. SSSS Ry!
No ei se kyöhään koskenut. Että silleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898216
- 916312
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586223Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344791- 443274
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572852- 442809
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482760- 492740