Luulisi sun siitä jo tietävän

eikövaan

et oon tosissani kun mä uskallan laittaa tänne ihan todella tunnisteellisia viestejä ja tiedän että käyt täällä.

17

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäenvoilaittaa

Jos olisit...

Olet Rakas!

• mikäsyyy

Miksi et voi laittaa?

• srgk3078iolkgs3o

Missä tunnisteesi nyt on?

• vaikkapaaa

Siinä et laitan niitä tunnisteita, koska täällä todella harvat tekee niin.

• mielenkiinnolla12

Pistäppä tähänkin tunniste

• neljäseinää

Jos olisi mulle.. luulen nähneeni täällä tunnisteita. Tämä on vain kuitenkin tälläinen palsta, jonne kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa. En itse usko ennen kuin näen jotain oikeassa elämässä. Luulen, että muut ovat samanlaisia.

• hätävarahyvä93

Ei ole sulle, trolli riehuu...noita yhteyksiä yhdeltä suunnalta pitää miettiä...taas...

• luulen

, ei hän täällä kirjoita.

• MitäsSitten

mutta jos se kirjoittaa jollekin toiselle

• VäniVäni

Mistä sä tiedät että se Tomi käy täällä? Ja jos käy niin sittenhän se on selvää, ettei ole susta kiinnostunut kun mitään teidän välille ei ole tullut näinä vuosina vaikka tietää tunteesi.

• tommitroker11

Aa tiiän että oot Selja.. AP jätä jo mut rauhaan!!

• p_nainen_töistä

Tunnisteita olen huomannut jo pitkään. Miksi et soita tai tule käymään, kun en voi uskoa että ne olisi sinulta.

• suomutsilmiltä

tai sitten saat aikaan päinvastaisen reaktion- ymmärtää että olet palstan sekopää akka, joka vainoaa ja stalkkaa joka paikassa pakkomielteineen.

• Esimerkiksi

mitäs tänään on linjoilla ollut? mitä on ajateltu ajatustenlukija??

• ihastuminenihanaamutta

Siitä tietää että toinen on toisissaan että hän tekee jonkinlaisen lähestymisyrityksen myös oikeassa elämässä. Ihastuminen on kuitenkin helpompaa kun oikea tutustuminen oikeassa elämässä.

• mitäjos_

Entä jos se toinen tietää ja on aina tietänyt tunteesi, mutta ei koskaan ole sinua halunnut eikä nytkään halua? Mitä jos sinä oletkin täydellinen turn off sille toiselle ja kuvittelet itsestäsi jostain syystä aivan päinvastaista?

• hnainen

Siksipä esim. minä en uskalla ikinä ottaa yhteyttä. Häpeäisin itseäni ja tunteitani niin paljon että haluaisin vajota maan rakoon. Todennäköisempää onkin se että tunteet ovat yksipuolisia. Ja jos jossain tapaisin hänet sattumalta, käyttäytyisin vain kohteliaasti ja pidättyväisesti ja luultavasti välttelisin. Mikäpä on kauheampaa kuin se että on toiselle yhdentekevä ja silti itsellä on lämpimiä tunteita toista kohtaan. Siinä sitä on taas surutyötä sitten lopuksi elämää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      347
      4401
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2478
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2096
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      144
      1626
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1167
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      43
      1150
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      32
      1106
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1041
    9. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      338
      978
    Aihe