Moikka, elikkä olen mahdollisesti ottamassa scottish fold pentua ensikuun puolella. Olen jo hieman yrittänyt etsiskellä pentuja muttei ole ollut kovin tuloksellista. Mistä pentuja voisi löytää? En ole varma hankinnasta vielä, mutta mahdollista on. Ja yritän nyt hieman katsella valmiiksi mistä pentuja voisi löytää.
Olen googletellut rotua ja lukenut hieman juttuja, mutta onko jotain tärkeää hoidosta jota pitäisi ehdottomasti tietää?
Scottish fold pentu mahdollisesti haussa :)
2
123
Vastaukset
- scottish3
Terve! Itselläni on kolme scottish foldia. En voi muuta sanoa kuin että aivan mahtava rotu, kaikki kolme erittäin kilttejä ja puuttuu lähes kokonaan esim. Hellyysagressio. Saa pussailla niin paljon kun haluaa esim vatsasta ja viispiikkistä ei tule. harmi ettei rodulle ole kauheasti suomalaisia myyjiä :( itsekin ostin kissani venäläiseltä (toki asunut suomessa jo monta monta vuotta) keltaisen pörssin ilmoituksesta. otin tarkkaan selvää minkälaiset olot kissoilla on ja ettei kyse ole pnentutehtailusta ennen kuin pennut ostin. Kävimme myös kissat hakemassa paikanpäältä ja näimme että olosuhteet olivat hyvät. Voisi kai sanoa että meillä kävi tuuri. Nyt omistan kolme maailman hyväluonteisinta ja seurallisinta kissaa mitä olen koskaan nähnyt (kissoja on ollut 26v) ja ystävämme jotka eivät ole ennen kissoista välittäneet ovat myös myytyjä. Kissamme ovat reilu kolme vuotiaita ja yhdellä heistä on erittäin lupat korvat mutta ne eivät ole koskaan vaatineet mitään erikois toimenpiteitä. Voin suositella rotua lämpimästi kunhan otat selvää mistä kissan olet ottamassa äläkä tue tehtailua. Paikanpäällä käynti yleensä kertoo totuuden, onko kissoja liikaa ja miltä he ulkoisesti näyttävät.
- KikkonummiTare
http://finngaelic.webs.com/
Etsimme SIJOITUKOTIA Uudeltamaalta
4kk vanha tyttö pennulle
(sijoituskodissa ei tule olla toisia eläimiä)
http://www.kissaliitto.fi/site/media/2014/02/sijoituskissa-2014.pdf
yhteydenotot [email protected] tai 045-2569470
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646638
- 541985
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441842- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3481144Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511095Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141031Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917