Scottish fold pentu mahdollisesti haussa :)

ScottishFold

Moikka, elikkä olen mahdollisesti ottamassa scottish fold pentua ensikuun puolella. Olen jo hieman yrittänyt etsiskellä pentuja muttei ole ollut kovin tuloksellista. Mistä pentuja voisi löytää? En ole varma hankinnasta vielä, mutta mahdollista on. Ja yritän nyt hieman katsella valmiiksi mistä pentuja voisi löytää.
Olen googletellut rotua ja lukenut hieman juttuja, mutta onko jotain tärkeää hoidosta jota pitäisi ehdottomasti tietää?

2

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scottish3

Terve! Itselläni on kolme scottish foldia. En voi muuta sanoa kuin että aivan mahtava rotu, kaikki kolme erittäin kilttejä ja puuttuu lähes kokonaan esim. Hellyysagressio. Saa pussailla niin paljon kun haluaa esim vatsasta ja viispiikkistä ei tule. harmi ettei rodulle ole kauheasti suomalaisia myyjiä :( itsekin ostin kissani venäläiseltä (toki asunut suomessa jo monta monta vuotta) keltaisen pörssin ilmoituksesta. otin tarkkaan selvää minkälaiset olot kissoilla on ja ettei kyse ole pnentutehtailusta ennen kuin pennut ostin. Kävimme myös kissat hakemassa paikanpäältä ja näimme että olosuhteet olivat hyvät. Voisi kai sanoa että meillä kävi tuuri. Nyt omistan kolme maailman hyväluonteisinta ja seurallisinta kissaa mitä olen koskaan nähnyt (kissoja on ollut 26v) ja ystävämme jotka eivät ole ennen kissoista välittäneet ovat myös myytyjä. Kissamme ovat reilu kolme vuotiaita ja yhdellä heistä on erittäin lupat korvat mutta ne eivät ole koskaan vaatineet mitään erikois toimenpiteitä. Voin suositella rotua lämpimästi kunhan otat selvää mistä kissan olet ottamassa äläkä tue tehtailua. Paikanpäällä käynti yleensä kertoo totuuden, onko kissoja liikaa ja miltä he ulkoisesti näyttävät.

• KikkonummiTare

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      91
      6094
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5515
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1748
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1611
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1453
    Aihe