Moikka, elikkä olen mahdollisesti ottamassa scottish fold pentua ensikuun puolella. Olen jo hieman yrittänyt etsiskellä pentuja muttei ole ollut kovin tuloksellista. Mistä pentuja voisi löytää? En ole varma hankinnasta vielä, mutta mahdollista on. Ja yritän nyt hieman katsella valmiiksi mistä pentuja voisi löytää.
Olen googletellut rotua ja lukenut hieman juttuja, mutta onko jotain tärkeää hoidosta jota pitäisi ehdottomasti tietää?
Scottish fold pentu mahdollisesti haussa :)
2
213
Vastaukset
- scottish3
Terve! Itselläni on kolme scottish foldia. En voi muuta sanoa kuin että aivan mahtava rotu, kaikki kolme erittäin kilttejä ja puuttuu lähes kokonaan esim. Hellyysagressio. Saa pussailla niin paljon kun haluaa esim vatsasta ja viispiikkistä ei tule. harmi ettei rodulle ole kauheasti suomalaisia myyjiä :( itsekin ostin kissani venäläiseltä (toki asunut suomessa jo monta monta vuotta) keltaisen pörssin ilmoituksesta. otin tarkkaan selvää minkälaiset olot kissoilla on ja ettei kyse ole pnentutehtailusta ennen kuin pennut ostin. Kävimme myös kissat hakemassa paikanpäältä ja näimme että olosuhteet olivat hyvät. Voisi kai sanoa että meillä kävi tuuri. Nyt omistan kolme maailman hyväluonteisinta ja seurallisinta kissaa mitä olen koskaan nähnyt (kissoja on ollut 26v) ja ystävämme jotka eivät ole ennen kissoista välittäneet ovat myös myytyjä. Kissamme ovat reilu kolme vuotiaita ja yhdellä heistä on erittäin lupat korvat mutta ne eivät ole koskaan vaatineet mitään erikois toimenpiteitä. Voin suositella rotua lämpimästi kunhan otat selvää mistä kissan olet ottamassa äläkä tue tehtailua. Paikanpäällä käynti yleensä kertoo totuuden, onko kissoja liikaa ja miltä he ulkoisesti näyttävät.
- KikkonummiTare
http://finngaelic.webs.com/
Etsimme SIJOITUKOTIA Uudeltamaalta
4kk vanha tyttö pennulle
(sijoituskodissa ei tule olla toisia eläimiä)
http://www.kissaliitto.fi/site/media/2014/02/sijoituskissa-2014.pdf
yhteydenotot [email protected] tai 045-2569470
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2162886Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1702539Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061182Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1321072Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831035- 681028
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait274978Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka323946Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20919Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22778