kertoisitteko miten saa nopeesti poistettua finnejä naamasta..
minulla on aika paljon finnejä otsan alueella ja haluaisin vinkkejä poistoon.
Ei ole aknea minulla.
pari kysymystä:
-Auttaako hammastahna oikeesti poistoon
-Tuleeko rasvaisesta ihosta finnejä
-Auttaako se merisuola vesi juttu oikeesti?
Vastauksia?
Finnien poisto kotikonstein? Apuaaa????
4
198
Vastaukset
- MäOonPuoliksOrava
Kuulemma jos juo paljon vettä niin finnejä ei pitäisi tulla:)
- Noapina
okei kiitos tästä :)
- Anonyymi
Pyh, pyh! Kuulepas sinä siellä, jos näpyt saisi pois pelkällä veden juonnilla niin eihän täällä maailmassa olisi kellään näppylöitä! Niin näköjään oot puoliksi orava, kun et tajua asiaa. Tässä oikeita HOITO-OHJEITA näppyihin:
-Puhdista, kosteuta ja rasvaa ihoa vähintään kerran päivässä, oli hyvä jos kahdesti päivässä, aamulla ja illalla. Liiallinen talin tuotanto aiheuttaa näppyjä, eli iho rasvoittuu.
-Jaksa. Älä luovuta! Jos luovutat vaikka pariksi viikoksi, joudut aloittamaan ihan alusta. Ei kannata pitää ollenkaan, päivänkään väliä ihon hoitoon.
-Puhdista, kuori, kosteuta ja rasvaa! Ihon puhtaaksi hoitaminen aamulla ja illalla ei vie päivästäsi kuin alle puoli tuntia.
Tässä suosittelemiani "aineita":
1. Puhdistus. Saarentaika teepuusaippua tai acon puhdistusgeeliä.
2. Kuorinta. Huomioithan, että kuorintaa ei tehdä päivittäin vaan 1-2 kertaa viikossa, mieluiten vaikka suihkun yhteydessä. Lv:n kuorinta-ainetta voin lämpimästi suositella! Se ei ole liian vahvaa, mikä voisi ärsyttää ihoa. Lv:n tuotteet ovat hellävaraisia, mutta tosi hyviä.
3. Kosteutus. Osta jotain misellivettä. Saarentaika myy esimerkiksi eri laisia vesiä, rasvoja ja paljon muuta ihosi hoitoon!
4. Rasvaaminen. Lv:n rasvat ovat hyviä, samoin acon ja Saarentaian.
Huomioithan että et käytä samaan aikaan montaa eri tuotemerkkiä, sillä se voi ärsyttää ihoa!
Toivottavasti tästä on joillekin apua!:)
- Anonyymi
Siis itse olen kokeillut siis IHAN KAIKKEA tuohon ongelmaan, mutta ei. Mikään ei auta. Jos jotain niin pahantaa. Koittaa vaan pestä kasvoja ja Olli koskematta kasvoihin niin parhaiten toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056