tulisko siitä mitään lopulta - onneksi jäi tänne kaikki. Tämä kun on kaikki vailla mitään pohjaa. Toteutumattomien tunteiden prosessointia.
Mietippä järjellä nainen..
9
256
Vastaukset
- minunkoJ
Kyllä tunteita on toteutunut, tekoja ei...
- tavannut
Minä en varattuihin koske tikullakaan, onneksi on niitä vapaitakin ;)
- laudastajäätikut
koskettele niitä sitten tikuillasi
- äölkjjfAwetuipönbcn
Minä en jaksa enää järjen ääntä kuunnella, sori.
- ihmejorinoita
Tänne jäi, pohjattomuus, tunteettomuus. O sole mio.. Terveppä vaan terve, oikeassa olet, nyt tunteilemaan pohjallisilla ja hakemaan Citymarketista uusi lapio, lumilapio.
- NeverGottheChance
Ei me sitä koskaan saada tietää, koska ei ollut mahdollisuutta tai mahdollista. Ihan miten vain. Olen kyllä ajatellut, paljonkin..Haluun hänelle vain hyvää.
- ahaavainiinkö
Et sä mun tunteita sammumaan saa. Minä ne sammutan. Sitten kun olen ensin vietellyt sut ;)
- mammel
Järjelläei ole mitään tekemistä todellisen rakkauden kanssa. Jos joku epäilyttää, niin jatka etsintää. Ja tämä tyhjänjauhamispalsta on täysin turha. Kontaktt oikeassa elämässä, niinkö irl tuottaa tulosta, vain ja ainoastaan.
- sekaannuksienvälttämisek
Mikäs tänne nyt on jäänyt:) Unohda, hyvät jatkot!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944