Kalustemaalaamo Pakarinen – ajaton tapa uudistaa kodin ilmettä nopeasti ja edullisesti!
Tervetuloa Kalustemaalamo Pakariselle!
Kaipaako kotisi tai toimistosi uutta ilmettä? Onko kesämökin kalusteet nähneet parhaimmat päivänsä jo aikaa sitten? Tekeekö mielesi kokeilla jotain ihan uutta ja räväkkää? Kalusteiden ammattimainen pintakäsittely on ratkaisu silloin, kun kodin, toimiston tai kesämökin ilme kaipaa päivitystä kohtuukustannuksin - ja nopeasti. Muistathan, että kodin kunnossapitotyöt ovat kotitalousvähennyskelpoisia omavastuuosuuden ollessa vain 100€ / vuosi.
Kalustemaalaamo Pakarinen on erikoistunut kodinkalusteiden ruiskumaalaukseen. Ruiskumaalaus on ajaton tapa uudistaa kodin ilmettä - helposti ja nopeasti, kohtuukustannuksin. Ruiskumaalaus sopii mm. keittiökaappien, ovien, pöytien ja väliovien maalaukseen. Palvelemme ammattitaidolla ja yli 50 vuoden kokemuksella.
Kerro meille tarpeistasi, toiveistasi ja haaveistasi - ja me teemme unelmastasi totta!
Yhteystiedot
Hirsimetsäntie 32, 15200 LAHTI
Puh. 045-238 9329
info (ät) kalustemaalaamopakarinen.fi
http://www.kalustemaalaamopakarinen.fi
https://www.facebook.com/kalkustemaalaamopakarinen
Kalustemaalaamo Pakarinen Oy
Kalustemaalaamo_Lahti
0
471
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556