Olet katkaissut yhteyden suurempaan viisauteen ja älysi ptää sinua otteessaan. Ilman sydäntä olet eksynyt pimeään. Yritä edes löytää tiesi valoon.
https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo4
Eksyneelle
20
354
Vastaukset
- hämärää
Sytytän valot!
- Minä-puolestani
sammutan valot.
- Ineedyou
Aurinlo paistaa mutten näe sitä. Vesi virtaa noroina poskilleni mutten pysty puhumaan. Haluaisin jäädä peiton alle ja antaa kyynelten virrata mutta joku tarvitsee minua. Ei anneta enempää kuin jaksaa kantaa mutta nyt tunnen olevani eksyksissä. Olet aurinkoni. Jäähyväisten jättäminen riipii todella syvältä, ei sinulle.
- Hetkeksi_eksynyt
Hän ei katkaissut yhteyttä mihinkään suurempaan viisauteen, ainoastaan minuun, minuun pieneen ihmiseen, ilman sydäntä en ole ollut koskaan, se on mukana kaikessa tekemisessäni ja olemisessani, se oli olemassa hänenkin kohdallaan mutta jokin vain vei reilleen ja kauas toisistaan. Hän ei arvostanut minua ihmisenä eikä nähnyt minussa valoa. Kaikkea hyvää hänelle.
- nipsjanaps
kyse ei ollut mistään arvostusaspektista vaan siitä ennen vaan jaksanut enää. Kertakaikkiaan liian raskasta oli.
- Ilmansydäntä
Ihminen on vain ontto tyhjä kuori.
- Niin.on
Tuo ontto kuori kerran kuolee pois. Mutta se mikä on sen kuoren sisällä jää elämää ikuisesti joko ilossa tai kärsimyksessä omien valintojen seurauksena. Se alkaa täällä jo maitten päällä ja jatkuu iäti taivaassa. Aloitus oli hyvä.
- ei_ole_helvetin_lieskoja
Niin.on kirjoitti:
Tuo ontto kuori kerran kuolee pois. Mutta se mikä on sen kuoren sisällä jää elämää ikuisesti joko ilossa tai kärsimyksessä omien valintojen seurauksena. Se alkaa täällä jo maitten päällä ja jatkuu iäti taivaassa. Aloitus oli hyvä.
Mä en usko, että kärsimyt olisi ikuista, koska rakkaus on suurin. Mutta ne jotka toiselta puolelta ovat tulleet tuonpuoleisesta kertomaan sanovat, että pahinta ovat itsesyytökset ja itsensä tuomitseminen. Eli se on se kärsimys... silloin tajuaa tekemänsä vääryydet ja katuu niitä syvästi, jos ei ennen kuolemaansa tajunnut.
- Hapuilua
Olen ollut niin traumatisoitunut kaikesta, ja pahemmaksi vaan menee, mitä uskomattomampia käänteitä eteen tippuukaan kokoajan. Esim. kaikki se rikollinen toiminta, mitä mua kohtaan on harjoitettu - itselläni vain ei ole käytännössä esittää mitään todisteita tästä. Mutta TIEDÄN sen.
Toki haluan antaa anteeksi, mutta tämä epäkohta on niin suuri. (Rikokset on myös sovitettava maallisen lain edessä.) Ja he kaikki kyllä tietävät sen. Ja yrittävät vain keplotella tilanteesta ulos myöntämättä totuutta. Sitä miten ovat toiminneet jopa rikollisiin toimiin asti. Unohtamatta näitä toisen ihmisarvon polkemisia, vallankäyttöä, painostamista ja manipuolintia.
Lamaannus, lukittuneisuus. Pystymättömyys, kykenemättömyys (jos ei ole vain ole välineitä / sanoja asian käsittelyyn). Näitä ei sovi hengellistää. Ei tästä kohta ole enää psykoosi kaukana.- Lisään_
jos tämä edes mulle oli.
Päässä voi myös heittää jo tässä vaiheessa. - vielä_
eipä sillä ettäkö synnitön olisin. Parannusta sitä saa / saisi tehdä varmaan joka päivä, tällä hetkellä erityisesti näistä negaatioista toisia kohtaan.
Mutta kaikki ne emätörkeydet, mitkä eivät pidä lainkaan paikkaansa.. pystyykö asiat enää oikenemaan oikeille urille?
Uskon, että Jumala haluaa auttaa. Ja että (edes) hänellä on hyvä tahto minua ja ylipäätään meitä ihmisiä kohtaan.
Tilannetta auttaa, jos toiset tulevat vastaan ja omalla toiminnallaan osoittvat / tekevät tyhjäksi ikävät pelot, ennakko-oletukset ja -luulot.
"Rakkaudessa ei ole pelkoa." Mutta ei se myöskään vihaan syty - ja jos joskus leimahtaisikin, niin ettei jäisi kantamaan sitä vihaa; tärkeää muistaa itse kunkin.
Anteeksiantamuksessa on voimaa. Puolin ja toisin; tämä koskee kaikkia; tästä saamme jokainen kiinni itsemme. - Lopuksi
klikkasin klipin youtubesta; ei ollut mulle tämä keskustelunaloitus siitä päätelle.
Mutta eläytyen tilanteeseen; jos olisi - ajattelen, että jotkut voisivat haluta sanoa mulle jotain tämän aloituksen kaltaista. - vielä_
en ole siis syyllistynyt mihinkään rikolliseen, enkä muuhunkaan "poskettomaan" mistä mua on syytetty.
That`s the point.
Lähipiiri tuntee mut "napin alta", se tärkeintä.
- Viinakset
Aloituksen kappale tuo huonot muistot mieleeni.
- sateentaa
https://www.youtube.com/watch?v=sH8oSVs_spg&list=RDsH8oSVs_spg
ilman ei ole mitään ;( - iiinvisible
Jepjep, ite kans tänään tajusin et ihastus tykkää toisesta.. :( ei voi mitää, pakko koota ittensä nyt
- älyyymitäänikinä
Tää ei o nähnyt älyn väläystäkään..
- Kkkkkkkkkuikui
Minä juon nyt kahvia.
- Paremmissa
ruumiin ja sielun voimissa olen kuin aikoihin kyllä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070