miten piilotatte runsaan valkovuodon?

likainenko

Joo eli minulla on todella runsas valkovuoto kokoajan. Pikkuhousut aina märkänä ja kun stringejä tykkään käyttää niin ei oikein pikkuhousunsuojiakaan voi käyttää. Luin edellistä keskustelua aiheesta ja päätin sitten aloittaa sokerittoman ja mahdollisimman vähähiilihydraattisen ruokavalion. Toivottavasti toimii:) ongelmana vaan on että en tiedä miten sanoisin poikaystävälleni vaivasta. Emme ole olleet vielä yhdynnässä mutta hän on sormettanut ja antanut suuseksiä minulle. Joudun kuitenkin olemaan tarkka koska annan hänen tehdä sitä sillä tunnen oloni likaiseksi ja pelkään että hänkin ajattelee niin. Miten teidän miehenne ovat suhtautuneet vaivaan?

4

543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihaittaamua

Stringeihin on olemassa pikkuhousunsuojia. Tosin en suosittele pikkuhousunsuojien jatkuvaa käyttöä.
      Oletko ajatellut, että stringit ovat osasyy runsaaseen valkovuotoon?
      Valkovuodon tehtävä on puhdistaa emätintä ja pitää limakalvoja kosteina. Sikäli on hyvä, että sitä on.

Eräs miesystäväni oli aivan hullaantunut siihen, miten kostea olin. Eiväthän miehet tiedä, mikä on normaali tilanne kosteuden suhteen, hehän ovat syynä sen lisääntymiseen.

• moikka__6969

Mulla on henkilökohtaisesti toiminut ainaki maitohappobakteeri kun ottaa sitä joka päivä yhden kapselin niin valkovuoto häviää lähes kokonaan.

• Taitaa_olla_näin

Jos maitohappokapseli auttaa "valko"vuotoon, kyseessä on mahdollisesti ollut alkava hiivatulehdus.

• PuhdasOloRaikasKolo

Minä huomasin,että valkovuodon määrä väheni huomattavasti, kun lopetin pikkuhousunsuojien käytön. Niitä käytin päivittäin juuri lisääntyneen valkovuodon takia.
      Kierrehän se oli.
      Nyt on paljon raikkaampi olo ja pieni kosteus on vain hyväksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      3514
    2. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      80
      1633
    3. Mulla on ikävä sinua

Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.
      Ikävä
      32
      1050
    4. Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa

Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a
      Maailman menoa
      440
      983
    5. Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?

Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit
      Tv-sarjat
      48
      965
    6. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      894
    7. Törmäsin lauseeseen

"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.
      Ikävä
      73
      792
    8. Sille jollekin, edelleen tunnistat kyllä

Jatkamme siitä mihin jäimme. Tekniikkakin meni kauhusta polvilleen kun rikoimme rajat. Edelleen on vielä verkko avaamatta. Nyt huomaat, että pidät si
      Ikävä
      118
      760
    9. Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi

Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa
      Sinkut
      166
      741
    Aihe