Joo eli minulla on todella runsas valkovuoto kokoajan. Pikkuhousut aina märkänä ja kun stringejä tykkään käyttää niin ei oikein pikkuhousunsuojiakaan voi käyttää. Luin edellistä keskustelua aiheesta ja päätin sitten aloittaa sokerittoman ja mahdollisimman vähähiilihydraattisen ruokavalion. Toivottavasti toimii:) ongelmana vaan on että en tiedä miten sanoisin poikaystävälleni vaivasta. Emme ole olleet vielä yhdynnässä mutta hän on sormettanut ja antanut suuseksiä minulle. Joudun kuitenkin olemaan tarkka koska annan hänen tehdä sitä sillä tunnen oloni likaiseksi ja pelkään että hänkin ajattelee niin. Miten teidän miehenne ovat suhtautuneet vaivaan?
miten piilotatte runsaan valkovuodon?
4
1115
Vastaukset
- eihaittaamua
Stringeihin on olemassa pikkuhousunsuojia. Tosin en suosittele pikkuhousunsuojien jatkuvaa käyttöä.
Oletko ajatellut, että stringit ovat osasyy runsaaseen valkovuotoon?
Valkovuodon tehtävä on puhdistaa emätintä ja pitää limakalvoja kosteina. Sikäli on hyvä, että sitä on.
Eräs miesystäväni oli aivan hullaantunut siihen, miten kostea olin. Eiväthän miehet tiedä, mikä on normaali tilanne kosteuden suhteen, hehän ovat syynä sen lisääntymiseen. - moikka__6969
Mulla on henkilökohtaisesti toiminut ainaki maitohappobakteeri kun ottaa sitä joka päivä yhden kapselin niin valkovuoto häviää lähes kokonaan.
- Taitaa_olla_näin
Jos maitohappokapseli auttaa "valko"vuotoon, kyseessä on mahdollisesti ollut alkava hiivatulehdus.
- PuhdasOloRaikasKolo
Minä huomasin,että valkovuodon määrä väheni huomattavasti, kun lopetin pikkuhousunsuojien käytön. Niitä käytin päivittäin juuri lisääntyneen valkovuodon takia.
Kierrehän se oli.
Nyt on paljon raikkaampi olo ja pieni kosteus on vain hyväksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831601Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661252Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64827Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811- 40797
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771