Kristiina23 yrittää aloitusta "mahavaivat"?

Minulla alkoi alavatsaan koskea viime keskiviikkoaamuna, kun oli lähtö kauppaan ja epäilin jo samaa vikaa kuin lapsellani, kun matkalle lähdöstä oli kysymys, niin hänelle nousi kuume ja vatsakipu.

Kipu, ei voimakas, jatkuu, mutta vasemmalle puolelle painellessa se tuntuu.

Valitin, siis kerroin tätä lapselleni, joka oli juuri tämä "hermoheikko" stressaaja, niin heti tuli diagnoosi? Sinulla on ilmavaivoja? Nauroin, että voiko pieru olla monta päivää tulematta? Jostain muusta on kysymys?

En usko uniini, mutta kerron kuitenkin, että olen nähnyt usein unta, jossa olen jotenkin kirjanpidossa saanut itselleni ylijäämää miljoonan! Sitä olen piilotellut useassa unessa, sillä unet on toistunut. Joskus on ilmennyt rahan tarvitsijoita, mutta tuohon "miljoonaani" en ole halunut koskea, siis antaa kenellekään.

Viime yönä (unessa) oli kuitenkin tilintarkastus, jossa kaivattiin joidenkin tositteiden puuttuminen ja rahan vajaus? Summa ei ollut kuitenkaan se miljoona, vain osa siitä, joten tiesin, että minulla on mahdollisuus maksaa tuo vajaus.

Saa nähdä, onko minun vatsavaivat "miljoonan" arvoisesta elämästä, josta joudun nyt maksamaan osan pelkän pierun vuoksi?

7

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elää vatsan säännöillä > sehän on keisari ja diktaattori jota kuitenkin kannattaa mielistellä, elää sen ehdoilla.
      Oman maarun parempi loppuelämä alkoi keskustelussa veljeni kanssa. Avainsanaksi muodostui kuiturouhe nimeltä VI-Siblin.
      Otan mitallisen illoin aamuin, apteekkikamaa, melko edullista. Vatsadiktaattori on käskenyt vähentää kahvinjuonnin vain mukilliseen täysmaidon kanssa päivällä.
      Aamuksi se määrää hyvin haudutettua kaurapuuroa, sallii sentään muutaman ruisleipäpalan päivässä.

Vitsailen tuosta vatsadiktatuurista, mutta onhan sen hyvällä toiminnalla aivan ratkaisevan tärkeä osuus ihmisen kokonaishyvinvoinnissa.

• 3015

Mies Kristiinan vatsa nyt?

• Kiitos kysymästä, ihan hyvin, kun ei painele alavatsaa. Pari ibusalia otin ja sillä rauhoittui.

• En halua pelotella, mutta....
      Kolmeleikkausta parin vuoden välein, sappi, umpisuoli ja syöpä.
      Nyt kaikki hyvin

• Joseivihtaviina

Ihan järkevää muistuttaa ettei pitkään jatkunutta kipua tule jättää tutkimatta. Tosin tilapäisiä kipuja voi esiintyä paksussasuolessakin, joka sekin pitkään jatkuessaan ei johdu enää ruoka-aineiden sopimattomuudesta.

• Kiitos neuvoista, siis mahdollisuuksista, mitä voisi olla. Kuulostelen nyt jonkinaikaa. Kaikkihan nuo jo pyöri mielessä, sillä minua ei koske yleensä mihinkään,...koskaan, joten kaikesta sitä on huolissaan. Umpisuolta en epäillyt, sillä kipu oli vasemmalla puolen.

Kai se oli sittenkin pitkäpieru?!:))

• huolissani
        Kristiina23 kirjoitti:

Kiitos neuvoista, siis mahdollisuuksista, mitä voisi olla. Kuulostelen nyt jonkinaikaa. Kaikkihan nuo jo pyöri mielessä, sillä minua ei koske yleensä mihinkään,...koskaan, joten kaikesta sitä on huolissaan. Umpisuolta en epäillyt, sillä kipu oli vasemmalla puolen.

Kai se oli sittenkin pitkäpieru?!:))

Joko se pieru löysi pääoven vai vielä on tuntemuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      103
      4847
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3252
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2989
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      109
      1350
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1059
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      114
      1049
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1017
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      991
    Aihe