Kristiina23 yrittää aloitusta "mahavaivat"?

Minulla alkoi alavatsaan koskea viime keskiviikkoaamuna, kun oli lähtö kauppaan ja epäilin jo samaa vikaa kuin lapsellani, kun matkalle lähdöstä oli kysymys, niin hänelle nousi kuume ja vatsakipu.

Kipu, ei voimakas, jatkuu, mutta vasemmalle puolelle painellessa se tuntuu.

Valitin, siis kerroin tätä lapselleni, joka oli juuri tämä "hermoheikko" stressaaja, niin heti tuli diagnoosi? Sinulla on ilmavaivoja? Nauroin, että voiko pieru olla monta päivää tulematta? Jostain muusta on kysymys?

En usko uniini, mutta kerron kuitenkin, että olen nähnyt usein unta, jossa olen jotenkin kirjanpidossa saanut itselleni ylijäämää miljoonan! Sitä olen piilotellut useassa unessa, sillä unet on toistunut. Joskus on ilmennyt rahan tarvitsijoita, mutta tuohon "miljoonaani" en ole halunut koskea, siis antaa kenellekään.

Viime yönä (unessa) oli kuitenkin tilintarkastus, jossa kaivattiin joidenkin tositteiden puuttuminen ja rahan vajaus? Summa ei ollut kuitenkaan se miljoona, vain osa siitä, joten tiesin, että minulla on mahdollisuus maksaa tuo vajaus.

Saa nähdä, onko minun vatsavaivat "miljoonan" arvoisesta elämästä, josta joudun nyt maksamaan osan pelkän pierun vuoksi?

7

141

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elää vatsan säännöillä > sehän on keisari ja diktaattori jota kuitenkin kannattaa mielistellä, elää sen ehdoilla.
      Oman maarun parempi loppuelämä alkoi keskustelussa veljeni kanssa. Avainsanaksi muodostui kuiturouhe nimeltä VI-Siblin.
      Otan mitallisen illoin aamuin, apteekkikamaa, melko edullista. Vatsadiktaattori on käskenyt vähentää kahvinjuonnin vain mukilliseen täysmaidon kanssa päivällä.
      Aamuksi se määrää hyvin haudutettua kaurapuuroa, sallii sentään muutaman ruisleipäpalan päivässä.

Vitsailen tuosta vatsadiktatuurista, mutta onhan sen hyvällä toiminnalla aivan ratkaisevan tärkeä osuus ihmisen kokonaishyvinvoinnissa.

• 3015

Mies Kristiinan vatsa nyt?

• Kiitos kysymästä, ihan hyvin, kun ei painele alavatsaa. Pari ibusalia otin ja sillä rauhoittui.

• En halua pelotella, mutta....
      Kolmeleikkausta parin vuoden välein, sappi, umpisuoli ja syöpä.
      Nyt kaikki hyvin

• Joseivihtaviina

Ihan järkevää muistuttaa ettei pitkään jatkunutta kipua tule jättää tutkimatta. Tosin tilapäisiä kipuja voi esiintyä paksussasuolessakin, joka sekin pitkään jatkuessaan ei johdu enää ruoka-aineiden sopimattomuudesta.

• Kiitos neuvoista, siis mahdollisuuksista, mitä voisi olla. Kuulostelen nyt jonkinaikaa. Kaikkihan nuo jo pyöri mielessä, sillä minua ei koske yleensä mihinkään,...koskaan, joten kaikesta sitä on huolissaan. Umpisuolta en epäillyt, sillä kipu oli vasemmalla puolen.

Kai se oli sittenkin pitkäpieru?!:))

• huolissani
        Kristiina23 kirjoitti:

Kiitos neuvoista, siis mahdollisuuksista, mitä voisi olla. Kuulostelen nyt jonkinaikaa. Kaikkihan nuo jo pyöri mielessä, sillä minua ei koske yleensä mihinkään,...koskaan, joten kaikesta sitä on huolissaan. Umpisuolta en epäillyt, sillä kipu oli vasemmalla puolen.

Kai se oli sittenkin pitkäpieru?!:))

Joko se pieru löysi pääoven vai vielä on tuntemuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      20
      1334
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1231
    3. 64
      1220
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1205
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1039
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      957
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      84
      847
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      824
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      791
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      676
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      608
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      582
    19. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      564
    20. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      544
    Aihe