Kissojeni oksentelu!!

kiipeilypuu

Minulla on kaksi nuorta kissaa 7kk. Ne ovat oksennelleet jo pidemmän aikaa joka päivä tai joka toinen päivä. Oksentelevat vuoro jälkeen toisena päivänä toinen ja toisena toinen. Oksentavat ruokaa nappuloita ja märkäruokaa. Eivät oksenna heti syötyään vaan siinä menee aikaa kyllä. Toisinaan suht kiinteää oksennusta (mutta ei karvapalloja), yleensä kuitenkin sitä pelkkää ruokaa oksentavat.
En ole tehnyt radikaaleja ruoan muutoksia mutta olen merkkiä yrittänyt vaihtaa. Se ei ole auttanut. Uloste on normaali. Kissat ovat todella virkeitä ja ruokahalua on ja ne ovat leikkisiä. Mikä ihme tässä nyt vaivaa Surullinen kissat eivät ole rokotettuja mutta madotettu ne ovat syntymänsä jälkeen. Sisäkissoja. Turkki ok. Osaisiko joku auttaa :/ Ihmettelen koska kaksi kissaa ja KUMMATKIN oksentelevat. kiitos etukäteen.

6

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruokatohtori

Mitä ruokaa ne syö?

• 1253415

Kannattaa ihan ensin madottaa. Voineet saada ne ekan matokuurin jälkeen.

• höh

Miksi et ole kissoja rokottanut,vaikka ovatkin sisäkissoja?
      Mulla kissa oksensi melkein joka toinen päivä,vein lääkärille.
      Tulos oli,että kissani sairasyti munuaisenvajaatoimintaa,lääkkeillä parempi
      ja sen jälkeen ostin ainoastaan eläinlääkäriltä ruuan,joka ei rasittanut munuaisia.

• luomukatti

vie kissat lääkärille, ei täällä ole selvänäkijöitä vaikka kokeneita kissanhoitajia onkiin

• Sannnnnnni

Meillä laattasi yksi, vein lääkäriin. Ilmeisesti herkkävatsaisuus/ närästys ja ruoka-aineallergia päälle; oikealla lääkityksellä ja ruokavaliolla tokeni. Vähemmän vaivaa siitä oli kuin jokapäiväisestä oksennuksen siivoilusta joten lääkäriä suosittelen.

• Maahes

Vie ne lääkärille. He tietävät sanoa hieman paremmin kuin me.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4672
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1977
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      131
      1686
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      148
      1265
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1161
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1066
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      963
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      926
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      892
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      858
    Aihe