Joku mies oli puukottanut paria viime yönä Leppävirran kylpylähotellin edessä niin ovatko uhrit vielä hengissä?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201502220062438_uu.shtml
Kuka puukotti paria kylpylähotellin edessä?
8
855
Vastaukset
- Järkyttävää
Karmivaa toinen on saanut vakavia vammoja. Mikä motiivi puukottajalla oli tuohan on mielipuolinen teko.
- Salaiset_kansiot
Mitä pirua siellä tapahtui uutisissa ei täsmennetä vieläkään mitään? Jotain tässä nyt salaillaan taas.
- YönKuiskaajat
Pikaista paranemista ja voimia ja jaksamista puukotetuille.
- varkautelainen
Kyll kuulemma ovat hengissä.Onneks.ja jospa tekijä joutuis tiilenpäitä laskemaan.
- Helapää
Aivan varmasti lähtee lusimaan.. Kuulemma seitsemän iskua= osoittaa jo poikkeuksellista julmuutta ja raakuutta, hakenut puukon kotoaan eli aikaa on ollut mietiskellä matkalla että mitä hittoa minä olen nyt tekemässä= suunnitelmallisuus... Eli siinä ja siinä, meneekö edes tapon yrityksenä vaiko jopa murhayrityksenä.
- kyllä
Olin keikalla ja näin tän puukotusjutun. Alapihalla. Olin siis leppiksen ovella pihalla just siihen aikaan.
- varkautelainen
Ja nyt puhutaan että tämä hullu olis vapaalla jalalla.No tuskin on kiva olla noinkin pienellä paikkakunnalla... tommosen teon jälkeen.
- Ökmäää
Eiköhän siinä ollut alkoholilla osuutensa tähän tekoon. Ettei nyt ihan hulluksi haukuta. Kaverin pää ei kestä viinaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1452821- 2312137
- 481990
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2031923Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261700Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1431531Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä811443- 1221168
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3121030Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve271028