Joku mies oli puukottanut paria viime yönä Leppävirran kylpylähotellin edessä niin ovatko uhrit vielä hengissä?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201502220062438_uu.shtml
Kuka puukotti paria kylpylähotellin edessä?
8
916
Vastaukset
- Järkyttävää
Karmivaa toinen on saanut vakavia vammoja. Mikä motiivi puukottajalla oli tuohan on mielipuolinen teko.
- Salaiset_kansiot
Mitä pirua siellä tapahtui uutisissa ei täsmennetä vieläkään mitään? Jotain tässä nyt salaillaan taas.
- YönKuiskaajat
Pikaista paranemista ja voimia ja jaksamista puukotetuille.
- varkautelainen
Kyll kuulemma ovat hengissä.Onneks.ja jospa tekijä joutuis tiilenpäitä laskemaan.
- Helapää
Aivan varmasti lähtee lusimaan.. Kuulemma seitsemän iskua= osoittaa jo poikkeuksellista julmuutta ja raakuutta, hakenut puukon kotoaan eli aikaa on ollut mietiskellä matkalla että mitä hittoa minä olen nyt tekemässä= suunnitelmallisuus... Eli siinä ja siinä, meneekö edes tapon yrityksenä vaiko jopa murhayrityksenä.
- kyllä
Olin keikalla ja näin tän puukotusjutun. Alapihalla. Olin siis leppiksen ovella pihalla just siihen aikaan.
- varkautelainen
Ja nyt puhutaan että tämä hullu olis vapaalla jalalla.No tuskin on kiva olla noinkin pienellä paikkakunnalla... tommosen teon jälkeen.
- Ökmäää
Eiköhän siinä ollut alkoholilla osuutensa tähän tekoon. Ettei nyt ihan hulluksi haukuta. Kaverin pää ei kestä viinaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3541574- 1501207
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111024
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt5999- 285995
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49948