Joku mies oli puukottanut paria viime yönä Leppävirran kylpylähotellin edessä niin ovatko uhrit vielä hengissä?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201502220062438_uu.shtml
Kuka puukotti paria kylpylähotellin edessä?
8
914
Vastaukset
- Järkyttävää
Karmivaa toinen on saanut vakavia vammoja. Mikä motiivi puukottajalla oli tuohan on mielipuolinen teko.
- Salaiset_kansiot
Mitä pirua siellä tapahtui uutisissa ei täsmennetä vieläkään mitään? Jotain tässä nyt salaillaan taas.
- YönKuiskaajat
Pikaista paranemista ja voimia ja jaksamista puukotetuille.
- varkautelainen
Kyll kuulemma ovat hengissä.Onneks.ja jospa tekijä joutuis tiilenpäitä laskemaan.
- Helapää
Aivan varmasti lähtee lusimaan.. Kuulemma seitsemän iskua= osoittaa jo poikkeuksellista julmuutta ja raakuutta, hakenut puukon kotoaan eli aikaa on ollut mietiskellä matkalla että mitä hittoa minä olen nyt tekemässä= suunnitelmallisuus... Eli siinä ja siinä, meneekö edes tapon yrityksenä vaiko jopa murhayrityksenä.
- kyllä
Olin keikalla ja näin tän puukotusjutun. Alapihalla. Olin siis leppiksen ovella pihalla just siihen aikaan.
- varkautelainen
Ja nyt puhutaan että tämä hullu olis vapaalla jalalla.No tuskin on kiva olla noinkin pienellä paikkakunnalla... tommosen teon jälkeen.
- Ökmäää
Eiköhän siinä ollut alkoholilla osuutensa tähän tekoon. Ettei nyt ihan hulluksi haukuta. Kaverin pää ei kestä viinaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911209Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18915
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112788Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613