Adventistitohtorille kysymys

28OPINKOHTAA

Voisiko joku seitsemännen päivän adventistitohtori vastata suoraan ja kiemurtelematta kysymykseen että uskooko hän vai eikö usko oman palkanmaksajansa Suomen Adventtikirkon 28 opinkohtaan?

18

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • advari

      En ole tohtori,mutta uskon,että enemmistö uskoo nuo kohdat.

    • valheenjäljet

      En usko että olet adventistitohtori.

    • TohtoriArmonKuopassa

      Olen adventistitohtori vain siksi, että minulle maksetaan siitä. Vaati 4 vuotta opiskelua Newbold Gollegessa, että kuullostan uskottavalta joidenkin korviin. Aina siis löytyy niitä, joita on helppo huijata ja heiltä voin siis kerätä maallista mammonaa itselleni ja klaanilleni.

      Maallikot seurakunnassani tehköön ilmaistyötä käskystäni. Heille ei kuulukkaan maksaa mitään, koska ovat niin pölvästejä, että antavat itseään huijata ja uskovat niihin höpinöihin joita mm. Newbold Gollegessa olen saanut opiskella.
      Yksi puolen vuoden kurssi käsittelikin juuri sitä, että kuinka saan parhaiten huijattua jäsenistöä.

      • pyhpyh

        Olet valehtelija, koska et edes ole adventistia tavannut.


      • adventtitotuushehHEH

        Sinähän pyhpyh olet adventistitohtoreiden ja pastoreiden kasvatustyön hedelmä.


      • Newboldissa opiskellut tohtori ei kirjoita "Newbold Gollege". Kävi käry trollilla.


      • TohtoriArmonKuopassa
        v.aari kirjoitti:

        Newboldissa opiskellut tohtori ei kirjoita "Newbold Gollege". Kävi käry trollilla.

        Luimme vain lyhyen esc-lannin kielen oppimäärän siellä Newbold Golgatalla, joten emme puutu kaikkiin kirjoitusvirheisiin tai ilmaisun virheisiin.

        http://www.newbold.ac.uk/


      • Oma-kehu-haisee

        Jos joku väittä mediassa olevansa tohtori, mutta käy ilmi että hän valehtelee on se aika vakava asia ja siitä saa sen mukaiset seuraukset - siksi tämänkin kirjoittajan tohtorius olisi tarpeen tarkistaa - äänensävystä päätellen on kirjoittaja kaikkea muuta kuin tohtori .


    • TohtoriArmonKuopassa

      Jäi vielä kertomatta, että mihin ne loput 3,5 vuotta opiskeluajastamme käytimme siellä Newbold Gollegessa?
      Tietenkin laulettiin ja naurettiin niille kaikille pölvästeille, joita tulemme huijaamaan ja mottona oli tietysti: "Rahat pois pölvästeiltä".

      Lempilauluni muuten on: "Onpa taivaassa tarjona lapsillekkin..."
      Toinen toivelauluni ja suuri pyyntöni on jatkossakin: "Kirkasta Herra!"

      Toivonlinnan koulun aikaan oli nimittäin tarjona lapsillekkin vähän yhtä sun toista? Keväiset päättäjäsijuhlat jäivät aina elävästi mieleen. Silloin ilmeisemmin Hiirlan salmen vesi oli muutettu jollain keinoin puhtaaksi viinaksi ja hurmoksissaan porukkaa lakosi oikein olan takaa ja orgiat oli mahtavat.
      Taisi olla monella hivenen heikko olo päättäjäisjuhlapäivänä edellisillan hurmostilosta?

      • Tietämättömälle

        Höhö - mielikuvituksesi on pettänyt sinut jälleen kerran.
        A) et ole tohtori
        B) ja loputkin ovat vain sairaiden mielikuvituksiesi tulosta.

        Tohtoriksi ei tulla vain höpöttämällä kaikenlaista huuhaata internetissä ..


      • Nimimerkki_A_Virtanen
        Tietämättömälle kirjoitti:

        Höhö - mielikuvituksesi on pettänyt sinut jälleen kerran.
        A) et ole tohtori
        B) ja loputkin ovat vain sairaiden mielikuvituksiesi tulosta.

        Tohtoriksi ei tulla vain höpöttämällä kaikenlaista huuhaata internetissä ..

        Advnettikirkko on täynnä näitä lumetohtoreita, jotka ovat opiskelleet mm. Newbold Collegessa ja Andrews Univercityssä.
        Teologian tohtorin tutkinnolla voi pyyhkiä persettään WC:ssä. Yhtä arvoton se on.
        T. Flink mm. tietää kuinka arvoton titteli se on.


    • Tuntemattomatkäsitteet

      "Suoraan ja kiemurtelematta" - siinäpä ylitsepääsemätön kynnys!

    • pyhpyh

      Flink on jo vastannut tuohon kysymykseen suoraan ja kiertämättä "KYLLÄ". Että se siitä.

      • Näinonvaan

        Adventistipastorit jättävät ensimmäisenä hukkuvan laivan kun palkka jää saamatta!


      • voivoihuhhuh

        Miten Flink voi tietää maailman kaikkien adventistitohtoreiden uskosta Seitsemännnen Päivän Adventtikirkon 28 opinkohtaan?
        Onko Flink kaikentietävä jumala = (


      • pyhpyh
        voivoihuhhuh kirjoitti:

        Miten Flink voi tietää maailman kaikkien adventistitohtoreiden uskosta Seitsemännnen Päivän Adventtikirkon 28 opinkohtaan?
        Onko Flink kaikentietävä jumala = (

        Oletko tyhmä? Aloitus sanoi "voisiko JOKU" ...


      • pyhpyh
        Näinonvaan kirjoitti:

        Adventistipastorit jättävät ensimmäisenä hukkuvan laivan kun palkka jää saamatta!

        Väität sinä ja valehtelet.


    • aamuAvaus

      Aloittaja on saanut rienaajalta toimeksiannon ja aloittaa suusyntiensä kuorman kasvattamista Herransa edessä, joka tuomistee niin tämän rienaajan, kuin suusynnin tekijän..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe