Tutuistuin erääseen kauris mieheen. Tunnettu puolisen vuotta, viestitelty ja kirjoiteltu. Tavattu pari kertaa kuukaudessa. Ei puhu eikä pussaa. Sänkyyn asti ei olla päästy. Ei kerro mitä miettii. Minä avoimena kertonut mitä tunnen ja haluan. Mutta tämä ei... Alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan. Aina kuitenkin viesteihin vastaa ja itsekin niitä laittaa. Mutta jos jotain tunteistani kyselen ja sillai niin tämä katoaa linjoilta. Päiväksi pariksi, kun taas ilmestyy. Miksi hänessä roikun, miksi en päästä irti? Jokin vaan vetää hänen puoleensa. Ikääkin meillä on, että ei ihan parikymppisiä olla. Huoh... :(
Ollako vai eikö olla...
2
240
Vastaukset
- Ihankoukussa
Sama juttu. 7 kk viestailua takana ja näemmekin yhteisissä menoissa. Avautuu kyllä asioista mutta ei tunteistaan, ei yhtään!! Mietin samaa että miksi ihmeessä roikun tässä kun välillä ahdistaa enemmän ja enemmän tämä puhumattomuus. Mutta ei irrota otettaan tämä sarvipää vaikka pyytänytkin olen! Jotain järjettömän puoleensavetävää tässä miehessä on, mutta itsensä tässä hajalle saa ennen pitkää. Huoh!
- Kalat75
Niin tuttua minullekin! Yhteinen harrastus ja viestailtu 10 kk. Molemmat ollaan varattuja mutta ilmiselvää kemiaa välillämme. Olemme olleet fyysisessä kanssakäymisessä muutaman kerran ja huh huh mitä sähköä! Tämä sexy mies meinaa saada minut silti hulluuden partaalle. Puhuu kyllä, silloin kun itse haluaa, muttei vahingossakaan tunteista! Minun asioista ei ole kiinnostunut kuin pinnallisesti. Minä olen usein aloutteentekijä viesteissä, mutta jos olen pari päivää hiljaa niin kohta ihmettelee miksi vaikenin?? Olemme sopineet että suhteemme on vain seksiä, mutta en oikeasti ota selvää mitä hän haluaa kun välillä avautuu kertomaan asioita. On sanonut että pelkää tunteita, omia ja toisten... Olen yrittänyt lopettaa jutun, koska kaikki aikani menee vain tämän sarvipään miettimiseen, mutta hän ei ole kuulevinaan, pitää otteessaan kummsllisesti. Pakko olisi jatkaa eteenpäin, mutta olen auttamattomasti koukussa! Itse olen kalat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566329
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381434- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865