Ollako vai eikö olla...

ahdistunukohta

Tutuistuin erääseen kauris mieheen. Tunnettu puolisen vuotta, viestitelty ja kirjoiteltu. Tavattu pari kertaa kuukaudessa. Ei puhu eikä pussaa. Sänkyyn asti ei olla päästy. Ei kerro mitä miettii. Minä avoimena kertonut mitä tunnen ja haluan. Mutta tämä ei... Alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan. Aina kuitenkin viesteihin vastaa ja itsekin niitä laittaa. Mutta jos jotain tunteistani kyselen ja sillai niin tämä katoaa linjoilta. Päiväksi pariksi, kun taas ilmestyy. Miksi hänessä roikun, miksi en päästä irti? Jokin vaan vetää hänen puoleensa. Ikääkin meillä on, että ei ihan parikymppisiä olla. Huoh... :(

2

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihankoukussa

Sama juttu. 7 kk viestailua takana ja näemmekin yhteisissä menoissa. Avautuu kyllä asioista mutta ei tunteistaan, ei yhtään!! Mietin samaa että miksi ihmeessä roikun tässä kun välillä ahdistaa enemmän ja enemmän tämä puhumattomuus. Mutta ei irrota otettaan tämä sarvipää vaikka pyytänytkin olen! Jotain järjettömän puoleensavetävää tässä miehessä on, mutta itsensä tässä hajalle saa ennen pitkää. Huoh!

• Kalat75

Niin tuttua minullekin! Yhteinen harrastus ja viestailtu 10 kk. Molemmat ollaan varattuja mutta ilmiselvää kemiaa välillämme. Olemme olleet fyysisessä kanssakäymisessä muutaman kerran ja huh huh mitä sähköä! Tämä sexy mies meinaa saada minut silti hulluuden partaalle. Puhuu kyllä, silloin kun itse haluaa, muttei vahingossakaan tunteista! Minun asioista ei ole kiinnostunut kuin pinnallisesti. Minä olen usein aloutteentekijä viesteissä, mutta jos olen pari päivää hiljaa niin kohta ihmettelee miksi vaikenin?? Olemme sopineet että suhteemme on vain seksiä, mutta en oikeasti ota selvää mitä hän haluaa kun välillä avautuu kertomaan asioita. On sanonut että pelkää tunteita, omia ja toisten... Olen yrittänyt lopettaa jutun, koska kaikki aikani menee vain tämän sarvipään miettimiseen, mutta hän ei ole kuulevinaan, pitää otteessaan kummsllisesti. Pakko olisi jatkaa eteenpäin, mutta olen auttamattomasti koukussa! Itse olen kalat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      334
      7232
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4428
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3185
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3017
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1962
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1846
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      215
      1784
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1587
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1448
    Aihe