Onhan tunne vielä elossa...
Eihän vielä ole myöhäistä?
28
1067
Vastaukset
- Pitikötarkistaa
Jos oles S mies kyllä :)
- always_on_my_mind
olens mutt en ap..tunteet sinuun vain vahvistuu...halusit tai et niin en voi unohtaa..sinussa vain nainen on jotain mystistä mikä vetoaa minuun etc..
- eräsnainentääl
always_on_my_mind kirjoitti:
olens mutt en ap..tunteet sinuun vain vahvistuu...halusit tai et niin en voi unohtaa..sinussa vain nainen on jotain mystistä mikä vetoaa minuun etc..
Kaipaa s-miestä! ;) koska nähdään seuraavan kerran?!
- enoleseppo
eräsnainentääl kirjoitti:
Kaipaa s-miestä! ;) koska nähdään seuraavan kerran?!
sitä seppoako sinä kyselet? joku tuossa ainakin sitä.
- Tiedostanut
enoleseppo kirjoitti:
sitä seppoako sinä kyselet? joku tuossa ainakin sitä.
Tiedän kyllä kuka sinä olet.
- enoleseppo
Tiedostanut kirjoitti:
Tiedän kyllä kuka sinä olet.
rigth..vai tiedät sinä kuka olen..? teoriassa tietenkin mahdollista...mutt annahan jokin tunniste..esim. mitä krjainta esiintyy eniten etunimessäni..? tai missäpäin suomea asun..niinkuin sinäkin..ja vaikka jotain muitakin tunnareita jos mieleen juolahtaa..jos osuu niin iso puss..
- ei_sepe_edelleenkään
enoleseppo kirjoitti:
rigth..vai tiedät sinä kuka olen..? teoriassa tietenkin mahdollista...mutt annahan jokin tunniste..esim. mitä krjainta esiintyy eniten etunimessäni..? tai missäpäin suomea asun..niinkuin sinäkin..ja vaikka jotain muitakin tunnareita jos mieleen juolahtaa..jos osuu niin iso puss..
ylläolevassa kyssärissä saattaa olla kompa..naiselle eräälle tiedoksi..
- Arvaan
ei_sepe_edelleenkään kirjoitti:
ylläolevassa kyssärissä saattaa olla kompa..naiselle eräälle tiedoksi..
Arvaukseni on l kirjain.
- eräsnainentääl
enoleseppo kirjoitti:
En kaipaa mitään Seppoa vaan S..... miestä! Ja nimessäsi on siis kuusi kirjainta ja ei yhtään samoja kirjaimia... täällä lounaassahan me asutaan! ;)
- kehnosti
Olet vaaravyöhykkeellä, mutta hyvä niin.
- levotonsielu
Ooooon. Tottakai beibi. Aina kuumun kun sut nään :)
- hyihelvata
onneks ei nähdä enää,yök yök
- aavistelinkin_noin
hyihelvata kirjoitti:
onneks ei nähdä enää,yök yök
jaa..kiitos tuostakin.
- painupois
aavistelinkin_noin kirjoitti:
jaa..kiitos tuostakin.
ole hyvä vaan.
- kortti7
On elossa.
- kiikunkaakun
:):)
- Ainatunteet
elossa, mutta kohdehan voi vaihtua.
- EnOsaa-Sanoa
Mitään en odota keneltäkään. Ei tarvitse pettyä aina.
- siitäselähtee
Odottaa ei kannata. Ainakaan kovin kauaa.
Katsokaa tmä sil aikaa ku odotatte.
http://www.solarmovie.ws/watch-40-days-and-40-nights-2002-online.html - kirjtaitovaikodotusaik
onko ap 20-vuotias vai odottanut 20 v?
- Minuntunteet
Ei merkanneet hänelle mitään, enemmän merkkasi kaikkien tuntemattomien sanat, niissä hän eli mukana.
- JokoTai_
Joskus on, joskus ei, kannattaa miettiä ettei satu yllätyksiä.
- hunningollavaan
Yllätyksiä ei ole tiedossa, viimeinen kerta/kerrat riitti:)
- Elänvieläkin
Näin myöhään tunnen erityisen vahvasti.
- sinustajoeksyin
:) Jos tuut ja otat itse selvää niin siten löytää vastauksia parhaiten.
- KylläMinunMielestä
alkaa olla jo aika myöhäistä - ainakin, jos on aamulla aikainen herätys..
Hyvää yötä..
Elossa on..
-K- - m68p63
Olen kokoikäni kaivannut erästä, joka kokkasi minulle Vuosaaressa ja yövytti minua Mannerheimintiellä, jonka kans väänsin kättä, joka hieroi niskaani ohimennen nähtyämme 20 v: n jälkeen. Olin mennyt naimisiin, mutta silti tulit mieleeni.
- omastanäkökulmasta
Elossa on, mutta meille se oli aina liian myöhäistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1291132
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1441069- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891