Telinevoimistelijaongelmat

Salalaihduttaja

Mulla on ongelma. Oon 14 v. Telinevoimistelija ja epätoivonen tarve laihtua on kova. Mun ongelma on se, et en voi kovin paljoo vaan jättää syömättä koska syön melkein aina pakosti vanhempien kanssa. Kerran oon oksentanu ku ketään ei ollu kotona. Mä en oikeen oppinu tekee sitä hiljaa.. vinkkejä siihen...? Ja mitä ruokia EI kannata oksentaa ja mitkä on helppo oksentaa. Mä en syö koulussa. En ilta enkä aamupalaa. Ruuat himassa on kuitenki pakko syödä. Miten oksennan hiljaa? Ja mä oksensin ekaa kertaa suihkussa. Tekeekö miit niin?

6

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syömieluumminnormaalisti

Kulta pieni ;_;

Sä et tahdo tähän oksentamishelvettiin. Ja kokemuksesta voin sanoa, että laihduin ite 10kg kun söin aamupalaa; jättäessäni aamiaisen pois, en oo enää laihtunut. Joten jos nyt vaikka alottasit sillä että söisit säännöllisesti n. 4 kertaa päivässä, pienemmillä annoskoilla vaan c: Oksentamalla ei oikeesti laihdu. Kerron vaan kokemuksesta.

• greysanatomyjeejee

Oksentelemalla ja syömättömyydellä ei_laihdu. Oikeasti. Pilaat vaan aineenvaihdunnan, sydämes ja hampaas tolla.

http://fromimpossibletopossiblee.blogspot.fi/
      Tuossa blogissa esimerkki voimistelijasta joka "vähän" päätti laihduttaa. Nykyään hän ei enää voi voimistella ollenkaan, ja voi kuolla minä sekuntina hyvänsä. Tahdotko näyttää tuolta ja menettää elämän ilosi? Mieti, ennen kuin ryhdyt tähän.

• adeline_0289

Sulle greysanatomyjeejee, minkä takia pitää toisten blogiosotteita tänne linkittää ja puhua vielä tohon sävyyn jostakin ihmisestä. Sulla ei taida järkeä olla päässä. Niin ja en ole tuon blogin kirjoittaja, vaan lukija ja sen voin sanoa että Emmi on mahtava ihminen.

• itseparantunut

Eihän Emmiä viestissä haukuttu lainkaan vaan kirjoittaja yritti vain kertoa aloittajalle että laiduttaminen voi johtaa tuohon pisteeseen? Koska kyllähän sen näkee ettei Emmi näytä terveeltä eikä hänellä mene hirveän hyvin? :/ Blogin voi löytää ihan blogilistankin kautta, ei sen linkkaaminen ole väärin. Tietysti on varmasti aika surullista
        olla esimerkki siitä mitä anoreksia tekee ihmiselle.. Emmi on mahtava ihminen, toisin ei kukaan ole väittänyt, ja toivotaan että hän vielä paranee ja voi ollakkin esimerkki siitä miten vaikeudet voitetaan :)

• tollanentuntuupahalta

Siinä ei suoranaisesti haukuttu Emmiä joo, mutta mietipä miltä susta tuntuis jos olisit Emmi ja susta kirjotettas jossai julkisella nettisivulla tolleen. "Tahdotko näyttää tuolta ja menettää elämän ilosi?" Toki tarkotus oli herättelymielessä se laittaa, mutta olis parempi puhua siitä syömishäiriön aiheuttamasta paskasta yleisesti kuin ruveta osoittelemaan sormella jotain tiettyä henkilöä.

Emmi on ihminen, ei mikään sairaus. Vaikka hän ei ole terve, hänessä on niin paljon kaikkea muutakin kuin se paska syömishäiriö. Emmi on upea ihminen, joka tekee jatkuvasti töitä sen eteen että pääsis elämässään eteenpäin, eikä varmasti halua olla linkattuna tällaisille sivuille "varoittavana esimerkkinä", ihan kuin hän olisi vain joku mallinukke, jota voi näytellä ja josta voi puhua mihin sävyyn tahansa. Eri asia olisi, jos kysyisi lupaa Emmiltä itseltään, mutta tiedän ettei sitä ainakaan tähän keskusteluun linkin laittanut ollut häneltä kysynyt. Tunnen Emmin henkilökohtaisesti, eikä nää mun mielipiteet ja sanat siis perustu siihen että olisin vain lukenut hänen blogiaan ja sen perusteella luonut hänestä mielikuvan.

Toivon siis ihan yleisesti ottaen, että ihmiset ei linkkailis toisia tällaisiin tarkoituksiin ainakaan ilman lupaa.

• exanorektikko

Ei kannata alkaa oksentamaan, kohta olet siinä pisteessä bulimian kanssa, että joudut lopettamaan tai keskeyttämään sun telinevoimisteluharrastuksen. Syömättömyys kadottaa lihakset ja pian et jaksa enää urheilla normaalisti. Tulee kaikenlasia kremppoja ja elimistö ei palaudu normaalisti urheilusta, ei todellakaan kannata siis oksentaa tai olla syömättä. Urheiluun tarvitsee ravintoa ja energiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3585
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1896
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      62
      1014
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe