Telinevoimistelijaongelmat

Salalaihduttaja

Mulla on ongelma. Oon 14 v. Telinevoimistelija ja epätoivonen tarve laihtua on kova. Mun ongelma on se, et en voi kovin paljoo vaan jättää syömättä koska syön melkein aina pakosti vanhempien kanssa. Kerran oon oksentanu ku ketään ei ollu kotona. Mä en oikeen oppinu tekee sitä hiljaa.. vinkkejä siihen...? Ja mitä ruokia EI kannata oksentaa ja mitkä on helppo oksentaa. Mä en syö koulussa. En ilta enkä aamupalaa. Ruuat himassa on kuitenki pakko syödä. Miten oksennan hiljaa? Ja mä oksensin ekaa kertaa suihkussa. Tekeekö miit niin?

6

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syömieluumminnormaalisti

      Kulta pieni ;_;

      Sä et tahdo tähän oksentamishelvettiin. Ja kokemuksesta voin sanoa, että laihduin ite 10kg kun söin aamupalaa; jättäessäni aamiaisen pois, en oo enää laihtunut. Joten jos nyt vaikka alottasit sillä että söisit säännöllisesti n. 4 kertaa päivässä, pienemmillä annoskoilla vaan c: Oksentamalla ei oikeesti laihdu. Kerron vaan kokemuksesta.

    • greysanatomyjeejee

      Oksentelemalla ja syömättömyydellä ei_laihdu. Oikeasti. Pilaat vaan aineenvaihdunnan, sydämes ja hampaas tolla.

      http://fromimpossibletopossiblee.blogspot.fi/
      Tuossa blogissa esimerkki voimistelijasta joka "vähän" päätti laihduttaa. Nykyään hän ei enää voi voimistella ollenkaan, ja voi kuolla minä sekuntina hyvänsä. Tahdotko näyttää tuolta ja menettää elämän ilosi? Mieti, ennen kuin ryhdyt tähän.

    • adeline_0289

      Sulle greysanatomyjeejee, minkä takia pitää toisten blogiosotteita tänne linkittää ja puhua vielä tohon sävyyn jostakin ihmisestä. Sulla ei taida järkeä olla päässä. Niin ja en ole tuon blogin kirjoittaja, vaan lukija ja sen voin sanoa että Emmi on mahtava ihminen.

      • itseparantunut

        Eihän Emmiä viestissä haukuttu lainkaan vaan kirjoittaja yritti vain kertoa aloittajalle että laiduttaminen voi johtaa tuohon pisteeseen? Koska kyllähän sen näkee ettei Emmi näytä terveeltä eikä hänellä mene hirveän hyvin? :/ Blogin voi löytää ihan blogilistankin kautta, ei sen linkkaaminen ole väärin. Tietysti on varmasti aika surullista
        olla esimerkki siitä mitä anoreksia tekee ihmiselle.. Emmi on mahtava ihminen, toisin ei kukaan ole väittänyt, ja toivotaan että hän vielä paranee ja voi ollakkin esimerkki siitä miten vaikeudet voitetaan :)


      • tollanentuntuupahalta

        Siinä ei suoranaisesti haukuttu Emmiä joo, mutta mietipä miltä susta tuntuis jos olisit Emmi ja susta kirjotettas jossai julkisella nettisivulla tolleen. "Tahdotko näyttää tuolta ja menettää elämän ilosi?" Toki tarkotus oli herättelymielessä se laittaa, mutta olis parempi puhua siitä syömishäiriön aiheuttamasta paskasta yleisesti kuin ruveta osoittelemaan sormella jotain tiettyä henkilöä.

        Emmi on ihminen, ei mikään sairaus. Vaikka hän ei ole terve, hänessä on niin paljon kaikkea muutakin kuin se paska syömishäiriö. Emmi on upea ihminen, joka tekee jatkuvasti töitä sen eteen että pääsis elämässään eteenpäin, eikä varmasti halua olla linkattuna tällaisille sivuille "varoittavana esimerkkinä", ihan kuin hän olisi vain joku mallinukke, jota voi näytellä ja josta voi puhua mihin sävyyn tahansa. Eri asia olisi, jos kysyisi lupaa Emmiltä itseltään, mutta tiedän ettei sitä ainakaan tähän keskusteluun linkin laittanut ollut häneltä kysynyt. Tunnen Emmin henkilökohtaisesti, eikä nää mun mielipiteet ja sanat siis perustu siihen että olisin vain lukenut hänen blogiaan ja sen perusteella luonut hänestä mielikuvan.

        Toivon siis ihan yleisesti ottaen, että ihmiset ei linkkailis toisia tällaisiin tarkoituksiin ainakaan ilman lupaa.


    • exanorektikko

      Ei kannata alkaa oksentamaan, kohta olet siinä pisteessä bulimian kanssa, että joudut lopettamaan tai keskeyttämään sun telinevoimisteluharrastuksen. Syömättömyys kadottaa lihakset ja pian et jaksa enää urheilla normaalisti. Tulee kaikenlasia kremppoja ja elimistö ei palaudu normaalisti urheilusta, ei todellakaan kannata siis oksentaa tai olla syömättä. Urheiluun tarvitsee ravintoa ja energiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1565
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      997
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      841
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      828
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe