Löytyykö ketään joka haluaisi pelata? En oo mikään hirveen hyvä (Unranked lvl 10) niin olis ihan kiva etten sais mitään hirveetä ragetusta siitä etten ymmärrä xDD Olen siis 16v. tyttö,mutta ei siitä sitten sen enempää c: Jos viitsitte laittaa nimiä niin voin lisätä??
Vastaukset 7
- erererererere
Juu toki lisää skypes jebennn, niin annan sen kautta infot, Voin opettaa sua jos haluut, T: 30 lvl Plat
- Shadow-98
mahtavaa! lisään sut listaan pikimmiten ^.^
Lisää LoL pelaajia kaivataan vielä cc:- kivespussi
lisää pidveitarihadve
- Poika16v
Moro oon 16v poika ja itte lolissa lvl 30 ja viime seasonis silver 2 :) Ittekki peliseuran puutetta kyseisessä pelissä :c Nimi: NICEONEFin
- Blase
Mut saa kans addaa EUNE: BlaseTerror013. Oon 14v poike :)
- Sesetti
Bronze V EUW: Sesetti
- ign
Olen parikymppinen nainen, lvl 30 unranked. Pyörin enimmäkseen EUNE:lla. IGN Niehku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2981085Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50938- 106899
- 101859
- 78853
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11528