Positiivinen viesti

positiivistä

Kirjoita yksi positiivinen viesti tämänviikon aikana. Aihe on vapaa.

73

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reunas

      Toivottavasti kukaan Rautalammilla ei pahoita mieletään tällä viikolla. :) Mukavaa viikkoa melkein kaikille.

      • BILLDOLLAR

        Koska aihe on vapaa ,niin , nääs , voiko tältä palstalta ostaa pyllyn ? Mielellään naisen ,ja mielellään kommandona . Tosin ei kovin vanhaa , että ne rollaattorilla arkkuun rullaavat saa jäädä , nääs . . .


      • Lordpunta

        ..eli Billille kävis miehenkin ruskee reikä, kiva että sinäkään et ole täysin rasisti kun etvalitse kohdettä sukupuolen mukaan. Tuo rollaattoreilla rullavien syrjäyttäminen jo liippaa rasistisuuteen.
        Kertoihan kansanedustaja Anna Kontula plogissaan eilises uutisen mukaan että Vantaan Tikkurilassa sijaitseva K-supermarket Yliveto on päättänyt kieltää koululaisia tuomasta reppuja ruokakauppaan ja pitää tuota rasistisena. Että näin,


      • Anonyymi
        BILLDOLLAR kirjoitti:

        Koska aihe on vapaa ,niin , nääs , voiko tältä palstalta ostaa pyllyn ? Mielellään naisen ,ja mielellään kommandona . Tosin ei kovin vanhaa , että ne rollaattorilla arkkuun rullaavat saa jäädä , nääs . . .

        Kuka on billdollar nimimerkki?


    • Jani8

      Suonenjoki on kaunis paikkakunta. Hiljainen, rauhallinen. Se millainen paikkakunta on, on meidän itsemme kuva. Minulla muistoissa on suonenjoesta hiljaisuus, pitkät pellot ja kesän aamuyön aamukaste unohtamatta mukavia ihmisiä ja loistavia ulkoilureittejä. Kun muuttaa kauas ja avaa silmänsä näkee sen mitä on menettänyt.

    • toinenaika

      Onneksi on muutos persunainen kyllästyttää

      http://vaalikone.yle.fi/eduskuntavaalit2015/vaaligalleria?emp=po-.pk-a.pg-.pp-.pd-9.pn-&fb_ref=Default&empa=2#4427

      • joukko.pötysiä

        Tämäpä helpotti selvitystyötä rollaajasta ja taustajoukoista. Terveisiä myös Varkauteen.
        Viikon hyvä asia.: )


    • Vaparisolvaaja

      on ollut muutaman päivän hiljaa. Tosi positiivista.

    • laskutulos19

      Israelin johtajuuden vaalit ! Sen tuloksena voidaan arvailla montako palestiinalaista
      lasta naista ja vanhusta haudataan kuukauden sisällä ?

    • yhteenlaskutolos17

      Entiset SS miehet marssivat jälleen latviassa ,se saattaa olla suomenkin sotahulluille hyvä asia.Toisille ei.

    • mämmiiii

      S-marketissa on hyvää mämmiä.....olen syönyt monta tuokkosta.

    • kylläkansatietää

      Suonenjoen liikennevalot veti vihreesä aallossa ...ei pahoja ruuhkia kuin s-marketin pihas........

    • kyläilijä

      Kävin katsomassa suonenjoen kirkkolanniemessä joenvarsitieltä rantamaisemaa. Maisemaa oli raivattu ja siivottu. Alue on säilynyt sellaisenaan kymmeniä vuosia ja toivottavasti säilyykin. Jokimaisema ympäristöineen on ainutlaatuinen, kiitokset joenvarren raivauksesta hyvää jälkeä.

      • pitäjäläinen

        Muuten olisi hyviä asioita, mutta aika monta hullua kirjoittajaa seassa!


    • undulaattih

      On niitä paskempiakin paikkoja kuin Suonenjoki. Dorkat kun siivoaisi pois katukuvasta niin erittäin hyvä.

    • Positiivinenpläjäys
    • Ruskaretkeläinen

      Olen oppinut kävelemään takaperin. Ennen en osannut. Olen nähnyt asiat joita on tapahtunut, ja huomannut niiden tapahtuneen todellisesta syystä. Kaikki mitä olen kuvitellut tapahtuneen väärällä tavalla ovat selvinneet loppujen lopuksi, ja huomannut niidenkin johtuneen omista toimistani. Ei ole olemassa kohtaloa tai karmaa jonka mukaan pitäisi toimia. Olen oppinut huijaamaan väistämätöntä. Olen tehnyt vaihtokauppoja ja huomannut voittavani, vaikka valintahetkellä uskoin häviäväni. Nyt kun kaikki vyyhdet on selvitetty ja ollaan puntit tasan tilanteessa, edessä aukeaakin aivan tyhjä kenttä täynnä lukemattomia mahdollisuuksia.

    • jippippii

      sain pesää!

      • Onnitoisella

        Jee jee!


      • eikauan

        jess jess!


      • Anonyymi

        En usko! Et oo saanu. Onko todisteita?


    • Skumpanpaikka

      Hyvä ilma, yt:ssä ei tullut kenkää ja kissa vihdoin terve, skumpan paikka! Hyvä aloite tämä.

    • oogdsaaayyhhhhj

      naiset hiukan vähemmän rumia kuin jyväskylässä :)

      • hu-uuhkaja

        mitä vithua... onko täällä naisia...


    • Toivon_sitä_kaikille

      Näin viime yönä unta joulusta, lumikinoksista, järvestä joka on jäässä, ulkotulista, askelista lumessa, joulukuusesta täynnä koristeita, suuresta talosta, jouluaaton illasta jolloin ei ole enää jäljellä muuta kuin hiljaisuus ja rauha luonnossa ja ihmisten mielissä, yhteisestä elämästä tulevien joulujen rakkaiden kanssa ja tähdistä jouluaaton taivaalla.

    • siinäse

      Kun elää niinkuin tuntee oikeaksi ja on sinut itsensä kanssa eiköhän se liene siinä. Lienee tarpeeksi myönteistä.

    • Loppuusemaahantunku

      Onneksi aurinko sammuu joskus ja tämä ihmisten typeryys loppuu viimeistään silloin. Hyvä uutinen!

    • tarkistinäsken

      Mä oon yhä nasta kundi.

    • tulevaisuudenvisio

      Kun olen vanha, muutan jonnekin merenrantataloon, jossa päivät pitkät maalaan tauluja ja kirjoitan ja kuvitan kirjan, jonka stoori on jotakin ihan tajunnanräjäyttävää. Sitten, kun olen tehnyt kaiken ennen sitä tarvittavan. Ennen luulin, että saatan kuolla kupsahtaa ennen kuin ennätän sinne saakka, mutta jos näin, niin sitten ei vaan ehtinyt muuttaa merenrannalle, maalata tauluja ja kirjoittaa kirjaa. Eikä sekään oikeastaan haittaa mitään. Silloin joku toinen voi muuttaa merenranta.....jne.

      • TikkuUkkojenPiirtelijä

        Oletko mykkä kilpikonna?? Se ei pääse koskaan pois rannalta:D ja linnut nokkivat sen kuoliaaksi... Painu takaisin mereen! Toivotaan ettei aurinko kärvennä hituria!


    • Hyvahyva
    • Positiivisestinäin

      Olen HIV-positiivinen.

      • raiskaajaneekeri666

        Oletko turvanpaikanhakijoiden ansiosta? #staypositive


    • HarmillinenTappaus

      Käyntikortissani lukee AIDS.

    • jeeeeeeeeeeeeee

      Täällä ei ole vastaanottokeskusta.

    • NamiJammu

      Ei täälläkään. Meillä on vaan kylä puolillaan Jammu-setiä, vanhainkotiraiskaajia, kouluampujia ja muita paloittelumurhaajia. Pidetään Suomi positiivisena, niin ei tarvitse neitojen kylänraitilla/koulussa/vanhainkodissa pelätä.

    • pakkastamatuille

      Maahantunkeutuja rikollisille on jo jaettu lähtöpasseja. Ehtoja kiristetään. Matut valittaa että Suomi tylymaa. Hyvä!

    • Anonyymi

      Aamulla kun heräsin niin muna seiso housussa. Jee en ole impotentti vielä!

      • Anonyymi

        Sitten huomasit että käsi olikin kaverin housussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten huomasit että käsi olikin kaverin housussa?

        Ekö se oli suussa. Maistu ihan paskalle? Oisko ollu siellä.. Nyt kyrsii prkeles!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten huomasit että käsi olikin kaverin housussa?

        Tavallista tarkempi lomittunut pikapoimintako


    • Anonyymi

      Aloitus on hieno, ja avautuu monille ikäisilleni. Suonenjoella on paljon positiivisia asioita, kun vain alkaa miettiä. Lähtiessäni sieltä 60-luvun loppupuolella töiden perään, jäin kaipaamaan laajaa ystäväpiiriäni. Muistelen heitä, pidän yhetyttä harvakseltaan. Moni heistä on jo jättänyt meidät. Viikon positiivinen viesti voisi olla tunnustaa, että on ylpeä suonenjokelaisuudestaan, ja jonka 66 vuoden muualla olon jälkeen tuntee edelleen olevansa suonenjokelainen. Ei se, että kotipaikkakunta ei voinut tarjota suurille ikäluokille töitä, on vain tosiasia joka pitää hyväksyä.

    • Anonyymi

      Joku ihana suonenjokinen nainen oli antanut tuntemattomalle Facebookin kautta 150000€

      • Anonyymi

        On oltu niin rakastuneita💟


    • Anonyymi

      Positiivinen olisi, että saisin rahani takaisin suonenjokelaiselta huijarilta. Osoitekin riittää minulle positiivisesti.

    • Anonyymi

      Huh ei ollut aamulla krapula jee....👍

    • Anonyymi

      On ollut rahakas nainen 150 000€ tykkään

      • Anonyymi

        Miten noin tyhmällä voi olla noin paljon rahaa 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten noin tyhmällä voi olla noin paljon rahaa 🤔

        On vaan tyhmä👍


      • Anonyymi

        Muna suuhun nammm..…💋💋


    • Anonyymi

      Heäsin aamulla , katsoin tilin saldon 27 000 € jee , ei huijattu eilen !
      On positiivistä.....

    • Anonyymi

      Helander heitti keihästä yli 85m Paavo Nurmi kisoissa Turussa eilen. Mitalli saumat MM kisoissa. Positiivista

    • Anonyymi

      Keväällä pilkotut polttopuut kuivuvat hyvin.

    • Anonyymi

      Mansikassa paljon kukkia ! Hyvältä näyttää .

    • Anonyymi

      Hivasieni on jo lähtenyt vitustani.

      • Anonyymi

        Surullista katsottavaa nämä häiriintyneiden viestit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista katsottavaa nämä häiriintyneiden viestit.

        Olet itse häiriintynyt. Et vaan tajua sitä! Mee hoitoon...


    • Anonyymi

      On juhannuksen aaton aatto. Kohta saa kaljoo ja grillimakkaroo. Ja pääsee uimaan...

    • Anonyymi

      Näin juhannuapäivänä on kaljoo jäljellä.... Ei lopu juominen sano jamppa tuominen!

    • Anonyymi

      7 tyhjää tölkkiä löytyi aamulenkillä. 1,05 egea puhdasta verotonta tuloa ja hyvä mieli.

    • Anonyymi

      Näin kesällä ei tarvitse uunia lämmittää. Säästyy polttopuut. Tykkään

      • Anonyymi

        Mutta kylläpä teki hyvää lämmittää sauna työpäivän päätteeksi.


    • Anonyymi

      Kävin kalassa. Katiskassa oli hauki. Laitan pakkaseen ja teen suolahaukea nam.

    • Anonyymi

      Kohta alkaa tv keihäskarnevaalit. Heittääkö naiset yli 60m. Miehet yli 80m, jää nähtäväksi...

    • Anonyymi

      Sadevesitynnyri täyttyi yön aikana.

    • Anonyymi

      Ensimmäiset polka mansikat poimittu. Nam...

    • Anonyymi

      Loppuu se kusipäidenkin rimpuilu lopulta.

    • Anonyymi

      Kohta karnevaalit.. Saisko vihdoinkin pillu..a!
      Mitä lieltä olette?
      T pilluu

    • Anonyymi

      Hiirenloukusta vajassa oli saalis, metsämyyrä söi viimeisen ateriansa.

    • Anonyymi

      S marketin kylmälaitteet toimii loppuviikosta. Bonukset kotiin

      • Anonyymi

        Ovatko kaupasta ostamasi tuomiset silloin monipuolisimmillaan.


    • Anonyymi

      Näin kauniin naisen lauantaina Suonenjoen torilla mansikkamarkkinoilla.

    • Anonyymi

      Näin Juicen lauantaina suonenjoen torilla!
      Hyvin lauloi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1286
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      73
      753
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      742
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      730
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe