millanen paikka juva?

juvemallee

Millanen paikka kuva? Kannattako muuttaa? Missä hyvä asuin alue? Lähelle keskustaa mut ei ihan kylälle kuitenkaa haluaisi. Harrastus mahdollisuus? Kuntosali? Millanen uimahalli on?
Kertokaa hyviä juttuja kun meinaa löytää ;)

17

2058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juvalainenhomo

      Ei.

    • juvalainen1

      Hyvä paikka, kannattaa muuttaa. Ihan kohtuullinen kunnallisveroprosentti ja tarvittavat palvelut saatavilla. Keskustan lähettyvillä hyviä asuinalueita on kirkontausta eli siellä on mm. välikankaantie, puutarhatie ja elotie. Ei kannata muuttaa piikkilänharjulle ja sopentielle.
      Monipuoliset harrastusmahdollisuudet:jääkiekkokaukalo, muut luistelukentät, pururata, hiihtolatuja ylläpidetään, frisbeegolf, urheilukenttä, ulkokenttä jossa kuntolaitteita, tenniskenttä, pesiskenttä, kaarihalli jossa erilaisia harrastusryhmiä mm. sähly ja sulkapallo yms.... Kuntosaleista paras on ehkäpä Metal Sport, monipuoliset laitteet, mutta onkin vähän arvokkaampi verrattuna uimahallin yhteydessä olevaan kuntosaliin. Uimahallin kuntosali ei oo hyvä, pieni ja tylsät laitteet, pukeutumistilakin tosi ahdas. Uimahalli itsessään on aika iso, löytyy kuuma ja kylmä vesiallasta ja lastenallas ja olikohan muutakin ? Ja siinä yhteydessä on kahvila.
      haluatko tietää vielä muuta? Voin kertoo. :)

      • juvalla_asunut

        ja mikähän vika mahtaa olla sopentiellä??


    • turtsi66

      Krossari on paras sali

    • juvemmalle

      Juu kiitos vastauksista :) kyllä noista nyt sai aika paljon irti:) kuulostaa ihan hyvältä :)

    • juvemmalle

      onko muita asuinpaikkoja hyviä jotain vähän kauempaa?

      • sinne

        Mikkeli ja Kuopio


      • ontuva

        Pieksämäki alle vuodessa on sulta varastettu kaikki tavarat ja tehty hullu ihan papereiden kanssa.


      • kolkytkaks
        sinne kirjoitti:

        Mikkeli ja Kuopio

        MIKKELI :D


      • emertus

        Pieksämäki älä edes harkitse jos sinulla ei ole rikollista tai huume taustaa kierrä kaukaa koko paikkakunta.


    • juvemmalle

      tarkotin juvan aluelta ku sinne pitää muuttaa näköjään :) mikkelistä pääsee pois :D

      • juvalla_asunut

        Minkälaista asumismuotoa oot miettiny? omakotitalo, rivitalo vai kerrostalo?


    • kuikeloinen.kielo

      Minkä nimiset pärjää juvalla jos muuttaisi.

      • NIMET

        HAAGERT,MULINOF,ASHAN,SIDAN,MOILANEN,ISIDIT.


    • toptykkänää

      stop rasismille!

    • ylilentoeväidenkans

      Juvalla olisi kiva käydä, mutta ei siellä ole hotellia ja pitäisi mennä Mikkeliin yöksi, myös bussit kulkee harvoin.

    • tervetulemas

      Syntyperäisille juvalaisille paras paikka, vähä pieni, mut peruspalvelut löytyy.
      Muualta muuttaneille - no, se vähä riippuu. Aika moni on kuiteskin sopeutunut ihan hyvin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe