Minulla on ollut kaksi eri (24.fi) sähköpostia käytössä monia vuosia mutta nyt kumpikaan ei avaudu vaan ilmoittaa että salasana on väärä. Minun sähköposti on otettu käyttöön niin kauan sitten eteen muista onko siihen annettu toista sähköpostiosoitetta mikä nyt vaaditaan että saisin uuden salasanan.
Onko muilla samanlaisia ongelmia? Onko tietoa mitä pitäisi tehdä?
Miksi minun sähköposti lopetti toiminnan?
12
175
Vastaukset
Suomi24 sähköposti ei ole koskaan vakaa. Siksipä sitä ei kannata käyttää pääsähköpostina vaan enemmänkin Gmailia tai Outlookia jotka toimivat käytännössä aina jos nettiyhteys on toimiva.
- 5522
Täytyy vaihtaa toiseen sähköpostiin mutta minun pitäsi päästä hakemaan Suomi24 sähköpostista tietoaja mitä tarvitsen. .
5522 kirjoitti:
Täytyy vaihtaa toiseen sähköpostiin mutta minun pitäsi päästä hakemaan Suomi24 sähköpostista tietoaja mitä tarvitsen. .
Tyhjennä selaustiedot ja kokeile uudestaan.
- lumella
Minäkään en enää pääse postiin. Suomi24 ollut pääpostini jo vuosia. Ihan kuin koko tunnukseni olisi kadonnut??
- lumella
Laitoin eilen tukeen viestiä ja sieltä sanottiin, että avaavat postin. Vaan eipä tapahtunut mitään. ;((
Joo, tiedän suomi24 on paska ja se pitäisi vaihtaa johonkin toiseen, mutta ennen tätä pitäisi tästä vanhasta saada tärkeitä juttuja pelastettua. - hiisi
Mulla on sama vika. Eka yritin windows liven kautta, missä luen kaikki sähköpostini mutta ilmoittaa vain virheestä. Sitten yritin suomi24 sivuilta mutta tunnustani ei ole olemassa. Onneksi tämä on vasta 3 sähköpostini mihin ei tule kuin roskapostia, joten ei paljon haittaa ihmetyttää vain :)
Juu Suomi24 postia ei kannata käyttää pääpostina vaikka se suomalainen palvelu onkin.
- tulia23
Tosi törkeetä toimintaa sulkee ykskaks posti.Ei tulis mieleenkää soittaa tukipalveluun,mitä mainostavat n.2e min. Helpommalla pääsee ku unohtaa koko suomi24!!! ja mikä ihme laskutehtävä tossa alhaalla on ???
- hiisi
Onko joku saanut postin toimimaan? Täällä ei vielläkään päästä sisään. Taidan hylätä koko sähköpostin ja keskittyä muihin posteihin :)
- AsusDeluxe
Sama vika. 10 vuotta on ollut sama tunnus käytössä. Laitoin ylläpidolle viestiä, ja olen muka ITSE sulkenut tilini.
Haistakaa paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2116531Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972164
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311467- 801444
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131366Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881261