Kuka on linnan juhlien näyttävin vieras tänä vuonna ja kenellä on upein puku? Leena Harkimo on yleensä ollut todella tyylikäs. Saa nähdä jatkuuko hänen linjansa.
Linnan juhlien kaunein puku?
206
178054
Vastaukset
- Eskonen
Mistäs me nyt vielä voisimme tietää, kuka on tänä vuonna Linnan näyttävin vieras? Juhlat ovat tietääkseni vasta 6. joulukuuta eli maanantaina.
- yksi vaan
Näyttävimmät vieraat voisivat olla esim.
alasti kulkeva pariskunta, joka ei tunne
häpeää. (Raamatun alku) - Saima
yksi vaan kirjoitti:
häpeää. (Raamatun alku)Nauratti. Alastomuushan on meidän esimmäinen asumme vastasyntyneenä. Sen jälkeen astuu turhamaisuus esiin.
Minä veikkaan, että alastomina linnaan tulevat painin olympiavoittaja Marko Yli-Hannuksela vaimonsa kanssa. Keiden sinä luulet tulevan alastomina linnan juhliin? - dööt
yksi vaan kirjoitti:
häpeää. (Raamatun alku)sauli niinistö on aina paras
- mun isäin oli sotamies
yksi vaan kirjoitti:
häpeää. (Raamatun alku)tyylikkäintä olisi nähdä linnan juhlassa sotaveteraani , joka olisi pukutunut talvisodan valkoiseen takkiin ja housuihin sekä musta vyö ja mustat saappaat
- urheiluhullu
Saima kirjoitti:
Nauratti. Alastomuushan on meidän esimmäinen asumme vastasyntyneenä. Sen jälkeen astuu turhamaisuus esiin.
Minä veikkaan, että alastomina linnaan tulevat painin olympiavoittaja Marko Yli-Hannuksela vaimonsa kanssa. Keiden sinä luulet tulevan alastomina linnan juhliin?Korjaisin vain sen että Yli-Hannuksela ei suinkaan ole olympiavoittaja, vaan olympiahopeamitalisti.
Saattaa tuntua hiustenhalkomiselta, mutta siinä on iso ero. - melanie86
Saima kirjoitti:
Nauratti. Alastomuushan on meidän esimmäinen asumme vastasyntyneenä. Sen jälkeen astuu turhamaisuus esiin.
Minä veikkaan, että alastomina linnaan tulevat painin olympiavoittaja Marko Yli-Hannuksela vaimonsa kanssa. Keiden sinä luulet tulevan alastomina linnan juhliin?mä niin diggaan eskost....et oon vähän huolissani siit....oks se kutsuttu?????
- Paula45
melanie86 kirjoitti:
mä niin diggaan eskost....et oon vähän huolissani siit....oks se kutsuttu?????
Kääk uutisiin mennessä ei ollut näkynyt vielä YHTÄÄN seksikästä miestä, jonka kanssa tekis mieli...jutella tarkemmin hmmmm.......naiset kyllä upeita. Missä on komeat?
- lissu
yksi vaan kirjoitti:
häpeää. (Raamatun alku)LIISA JAAKON SAARI ON MAHTAVA TYYLIKÄS PUKU HYVÄ LIISA
- HARTOLAN KUNNAN JOHTAJA
yksi vaan kirjoitti:
häpeää. (Raamatun alku)LIISA JAAKONSAARELLA NÄYTTÄVIN PUKU
- MÄRSTA
HARTOLAN KUNNAN JOHTAJA kirjoitti:
LIISA JAAKONSAARELLA NÄYTTÄVIN PUKU
EIJA SUOMISELLA NÄYTTÄVIN PUKU...
- jani
Saima kirjoitti:
Minä veikkaan, että alastomina linnaan tulevat painin olympiavoittaja Marko Yli-Hannuksela vaimonsa kanssa. Keiden sinä luulet tulevan alastomina linnan juhliin?Se mikään olympiavoittaja ole....hopeaa se hävis.
- Shusi
Minusta näyttävin puku oli Sinikka Hurskaisella!
- Ankka
Tanja Karpela on aina niin tyylikäs ja naisellinen. Tämän vuoden juhlissa hän oli arvokkaan ja kuningatarmaisen näköinen. Huomasitteko, että hänä juhlapukeutumisessaan löytyi Madeleinen ja Viktorian tyyppistä vaikutelmaa - kaunista! :)
- Suvi
Paula45 kirjoitti:
Kääk uutisiin mennessä ei ollut näkynyt vielä YHTÄÄN seksikästä miestä, jonka kanssa tekis mieli...jutella tarkemmin hmmmm.......naiset kyllä upeita. Missä on komeat?
Janne oli kyl niin seksikäs kun vaan voi kukaan olla... Se on niin ihana ja tosi söötti siel linnan juhlis eilen... Sen kuulus kyl olla siel... Jannen vaimol oli tosi kaunis puku...
- Seksikäs
dööt kirjoitti:
sauli niinistö on aina paras
vaan seksikkäimmät on ehdottomasti Ahtisaaren Mara ja Marko.
- -angel-
yksi vaan kirjoitti:
häpeää. (Raamatun alku)Oliko Ville Valo linnan juhlissa ta Antti Tuisku
- mä vaan
Suvi kirjoitti:
Janne oli kyl niin seksikäs kun vaan voi kukaan olla... Se on niin ihana ja tosi söötti siel linnan juhlis eilen... Sen kuulus kyl olla siel... Jannen vaimol oli tosi kaunis puku...
jep, Janne oli söpö ja ihana ja komee ja kaikkee :))
- Jussi
-angel- kirjoitti:
Oliko Ville Valo linnan juhlissa ta Antti Tuisku
Höh! Milläs ansioilla se Antti Tuisku olis sinne päässy? Ei päässy edes koko Idols-kisan finaaliin, eikä onneksi kutsuttu edes finalisteja. Jos siellä olis joku Jenni 12 vuotta, niin sittenhän siellä ei muita olisikaan kuin hannapakarisia ja anttituiskuja.
- Milla
dööt kirjoitti:
sauli niinistö on aina paras
Linnaan pääsevät henkilöt jotka ovat saavuttaneet jotain, tai tuoneet mainetta/kunniaa/tietoa Suomelle. Tietääkseni Antti Tuisku tai Hanna pakarinen ei ole tehnyt mitään merkittävää.
- linnassa
mielestäni kaunein puku oli ehdottomasti Maria Tiuralla! Hänellä on aina ollut upeat juhlapuvut..
- myyty
Paula45 kirjoitti:
siellä kadettipuolella...
- ,-niina-,
linnassa kirjoitti:
mielestäni kaunein puku oli ehdottomasti Maria Tiuralla! Hänellä on aina ollut upeat juhlapuvut..
hei haloo jos tiedät että hänellä on niin hienot puvut ollu aina, nii kyllä luulis sun osaavan kirjottaa MARJA TIURA maria tiuran sijasta..
- me vaa
http://www.kaleva.fi/cf/extra.cfm?depa=-23&kuva=mid_HV5X7584.jpg&galleria=linn1031#galkuva tää oli näyttävin puku mut ei kaunein HYI :)
- aika kauniskin
me vaa kirjoitti:
http://www.kaleva.fi/cf/extra.cfm?depa=-23&kuva=mid_HV5X7584.jpg&galleria=linn1031#galkuva tää oli näyttävin puku mut ei kaunein HYI :)
ihan kuin ruusunlehdistä tehty. Kyllä mäkin vähän toljotin sitä ensin, mutta oikeasti hieno. Keveyden vaikutelmaa voisi kuitenkin lisätä.
- zauki pauki
mä vaan kirjoitti:
jep, Janne oli söpö ja ihana ja komee ja kaikkee :))
joo niin varmaan
- uskomatonta
eihän kukaan voi olla niin idiootti että joku prkl:een rätti jonkun päällä voisi herättää edes keskustelua.
- agency
Harvoinpa tällaisilta palstoilta kuulee syvän realismin kumean rinta äänen.
Yleensä ottaen, mitä hittoa tällaisilla pirskeillä koko tämä niin kuulu "pohjoismainen hyvinvointiyhteiskuntamme" tekee? Presidenttiä lainatakseni, niinku.
Siksi että tasavalta ei ole pohjoismaista pojoismaista hyvinvontiyhteiskuntaa koskaan nähnytkään, sanoo paljasjalka stadilainen.
- piparminttu..;D
Niiiin..tietysti..;DD Sen näkee sitten..
- lol
Hankkikaa elämä vitsin dorkat...Aivotkin on keksitty..(koputtaa puuta) hei daa!!!!!!!!!!!!XD
- käröy
lol kirjoitti:
Hankkikaa elämä vitsin dorkat...Aivotkin on keksitty..(koputtaa puuta) hei daa!!!!!!!!!!!!XD
??!
- natana
lol kirjoitti:
´*hei daa* Jos sua ei kiinnosta toi linnan juhla keskustelu, niin ei sua oo siihen pyydetty osallistumaankaan.
- Kärtty täti
Vastaan tiistai-aamuna kunhan olen palannut tähän työpöydän ääreen ja katsonut kavalkadin edellisenä iltana.
Meillä sytytetään ikkunoille kynttilät, juodaan vuoden ensimmäiset glögit, syödään ekat joulutortut ja haukutaan "kansan" edustajat pöpelikköön sydämen pohjasta. Sitten vähän myöhemmin hiljennytään katsomaan Tuntematonta. Mites teillä?- kurkki
Mitäs meillä,pahoitellaan kun SUOMI menettää itsenäisyytensä,kun EU:n perustuslaki tulee voimaan.Jos haluamme paskantaa puusta,niin EU:n perustuslaki voi sen kieltää,koska se on ylempi kuin oma perustuslakimme.Turhaan veteraanit taistelivat itsenäisyyden puolesta Kaik men.
- joo
kurkki kirjoitti:
Mitäs meillä,pahoitellaan kun SUOMI menettää itsenäisyytensä,kun EU:n perustuslaki tulee voimaan.Jos haluamme paskantaa puusta,niin EU:n perustuslaki voi sen kieltää,koska se on ylempi kuin oma perustuslakimme.Turhaan veteraanit taistelivat itsenäisyyden puolesta Kaik men.
tutki asioita ja etsi faktat ennenkuin huutelet naapurin puhumia asioita ilmoille. teet itsesi todella naurettavaksi heittelemällä ajatuksia ilmoille tietämättä tosiasioista tuon taivaallista. paikallispubissa puhutut asiat ei aina ole totta vaikka niitä puhuvat vanhat viisaat miehet!! ÄO nollan luokkaa noilla "tiedoilla". sinne mennään minne virta vie.....
- Leena näyttää transulta
Minusta Laura Voutilainen ja Leena Harkimoovat naiset jotka näyttävät transuilta.
Mihin tuo näyttävyys oikein perustuu,rupsahtava naama ja lankkuolemus.
Naisellisuus kaukana vaikka miljoonia olisikin.- marjuska
mieltä kanssasi ei laaksoa ei kukkulaa, minä minä aion mennä tänä vuonna (.y.)
tsiikailkaa :)) - ruip
Mä en tajua mitä näyttävää Harkimossa on. Mun mielestä laimea hujoppi, ei mitään karismaa, kauneutta tai luonnetta.
- minä
ruip kirjoitti:
Mä en tajua mitä näyttävää Harkimossa on. Mun mielestä laimea hujoppi, ei mitään karismaa, kauneutta tai luonnetta.
Mun mielestä tollanen arvostelu on vähän liiankin tyhmää, koska tuskin itsekkään ootte sen parempia/kauniimpia kun Leenakaan!! Ei aina jaksais puhua paskaa muista.. Miettikääpä sitä!
- hauskaPepe
Onhan se varmaan Toni PUU PÄÄ Halmeella.Tiukka pikkutakki, yhdellä napilla kiinni, koska muut napit on visusti piilossa.Karmee möhömaha ja paljon muutakin ärsyttävää. Näytä näitä pöllöjä sitten ulkomaille saakka. Hävettää.....
Ps. laitathan HölmöHalme puuuupäää hatun päähäs..- Wuff
Sehän on kunnia-asuste sarjakuvantekijöille, ei Halme sellaista ansaitse päähänsä, vaikka aikamoisia satuja sepitteleekin!
Miten olis aasin korvat? Ei sentään, aasi on kaunis ja viisas, ahkera eläin, mikähän sitten sopisi tyyliin??
Hei - nyt keksin, natsi-kypärä!! - ppppiipa
onko antti tuisku kutsuttu juhlimaan?!?
- Janni from Rollo
ppppiipa kirjoitti:
Antti kyllä kutsuttiin,muttei päässyt tulemaan.
- jihaaaa
ppppiipa kirjoitti:
On se kuulemma Sillanpään ja marcon juhlissa alustana;))))))
- sow68
Näyttävin vieras on pyörätuoli-kelaaja, jota ei kelpuutettu vuoden urheilija -äänestykseen.
- seurannut
tähti on mukana vuoden-urheilija äänestyksessä; ainakin hän itse niin sanoi haastattelussa... näyttävin puku on minusta gitta yli-hannukselalla..
- Nimetön
Näyttävin vieras on Esko Tammilehto
- ällöä
tänä vuonna voitaisiin valita pukukammotus,ex rva harkimo tai uosukainen tai itse pressa voisi tuon kunnian saada,linnan tyylikkäin on kautta aikojen ollut bisse ulfson,ex rva.pöysti.jokainen muistaa mustavalkoisen marimekon ns.vartiokopin,paljaat varpaat ja intianpuuvillainen kaapu,upeaa.liikaa on glitteriä,hörsellystä,kaikenlaisia kammotuksia.puuttuu luovuus,rohkeus.hulluus.toivottavasti joku tänä vuonna räväyttää kunnolla,lomanin ja rintalan luomukset joka vuosi sama linja yäk..kyllästyttää.ei kunnon hiuslaitteita miksi ei no koska puuttuu rohkeus.
- oikein
kokoomuksen poroporvariakat,kauneimmat puvut,tyhmimmät ämmät,tympäisevät kaulattomien klubiin kuuluvat,,,kuka yllättää?onko se rosa hampunlehtihameessa ja t-paidassa jossa teksti pilvi maistuu mansikalta vai antero kekkonen,oisiko liituraitaa kuskilla vai ilman?entäpä meidän tony yhtä kittana puku kuin viimeeksi ja aviovaimo hirvitys ihan puistattaa,odotan jännityksellä kuka yllättää.
- Aaronpoika
Vuodesta toiseen jaksaa ihmetyttää, mihin naisilta on unohtunut niiaamisen taito? Mielestäni se on niin kaunista, kun nainen niiaa.
Ymmärrän päännyökkäyksen,jos nyökkääjä on vanha nainen, mutta että nuoret,notkeat naiset jättävät niiaamatta nyt,kun jokainen juoksee kieli vyön alla aerobigissa,voimistelemassa,napatanssiharjoituksissa,joogaamassa tms,tuollainen jäykkä,tuskin huomattava nytkäytytys tervehtiessä tympii katsoa.VANHAT TAVAT KUNNIAAN! - niksaus
Aaronpoika kirjoitti:
Vuodesta toiseen jaksaa ihmetyttää, mihin naisilta on unohtunut niiaamisen taito? Mielestäni se on niin kaunista, kun nainen niiaa.
Ymmärrän päännyökkäyksen,jos nyökkääjä on vanha nainen, mutta että nuoret,notkeat naiset jättävät niiaamatta nyt,kun jokainen juoksee kieli vyön alla aerobigissa,voimistelemassa,napatanssiharjoituksissa,joogaamassa tms,tuollainen jäykkä,tuskin huomattava nytkäytytys tervehtiessä tympii katsoa.VANHAT TAVAT KUNNIAAN!niiaaminen on vain pikkutyttöjen tapa. kun tytöstä tulee nuori nainen, tulee hänen unohtaa niiaamiset.
jos suomen presidentti olisi nuorehko nainen, tulisiko hänenkin niiata niksauttaa valtiovierailuillaan?!!?! tai pyydetäänkö kimpassa kulttuuriministeriämme niiaamaan kättelytilanteissa, hänhän on vielä aika nuori?! - tiän
Aaronpoika kirjoitti:
Ymmärrän päännyökkäyksen,jos nyökkääjä on vanha nainen, mutta että nuoret,notkeat naiset jättävät niiaamatta nyt,kun jokainen juoksee kieli vyön alla aerobigissa,voimistelemassa,napatanssiharjoituksissa,joogaamassa tms,tuollainen jäykkä,tuskin huomattava nytkäytytys tervehtiessä tympii katsoa.VANHAT TAVAT KUNNIAAN!Niiaminen ei ole sopivaa Linnan juhlissa, koska Suomi on tasavalta. Ainoastaan monarkeille niiataan. Suomessakin Ruotsin vallan aikaisia perinteitä, että niiaamista on pidetty hienona tapana. Tosiasiassa asiatonta.
- nipsu
mun mielestä sä voit pitää yhtä hyvin suus kii jos ei oo muuta sanottavaa kun haukkuu toisten pukeutumista!! musta on paljon siistimpää pukeutuu peittävään pukuun kun marja tiuramaiseen pukuun.. mun mielestä kaikilla pitäs olla sen verran kunnioitusta tasavallan presidenttiin, ettei nyt ainakaan HÄNEN pukeutumista arvosteltaisi!
- suomensotti
Eiköhän taas kokoomuksen naiset käytä suurimman rahamäärän pukuihinsa. Raha ei heidän tapauksessaan ratkaise.
Monet heistä satsaavat paljon myös kampauksiin, mikä on tänä vuonna sikäli turhaa, että monet heistä heitetään sisään ilman päätä. - Haistelija
Upeinta olisi jos Roosalla olisi yllään pelkkä rintanappia.
- Kuokkavieras
No, se on ihan sama millaiset puvut niillä muumioilla on. Suurin osa on täysin tyylitajutonta ja rumaa sakkia. Ei siinä puku paljon auta...
- midmrfgfdg
anita lehmusta on eleganttisin nainen linnan juhlissa...hän on romani nainen ja kaunis
- ???
On ehkä tanja karpelalla!!
- pöhölö
Kyllä on nyky-ajan ihmisillä sana "Itsenäisyys" hämärtynyt. Puhutaan jostain kamppeista, joita jollain on päällä! Kyllä nuoret miehet/pojat, ITSENÄISYYDESTÄ taistellessaan maansa puolesta henkensä antaneet ihmettelisivät tällaisia juttuja. Niin minäkin.
- 3 parasta
tai eija-riitta korholalla tai janina andersonilla.. siinä kolmen kärki! ;)
- Suomineito
3 parasta kirjoitti:
tai eija-riitta korholalla tai janina andersonilla.. siinä kolmen kärki! ;)
Olen samaa mieltä: Eija-Riitta Korholalla on kerrassaan pettämätön tyylitaju. Odotan aina innolla, mitä hän valitsee vaatteekseen. Ja miten hyvin hän kantaakaan pukunsa!
- Nimetön
Ei voi tietää, mutta Tarja Turusella melko varmasti
- nähty
Turusen Tarjaa ei ainakaan telkkarissa näkynyt.
- kolvi
Mikko Alatalo on tänä vuonna persoonallisin ilmestys Linnassa. Frakki päällä, kengät jalassa, solmio ja köysi kaulassa sekä nappi otsassa.
- janne-fani
Janne Ahonen oli kylläkin tyylikkäin eikä mikään mikko alatalo.... Janne4 on NIIIIIN ihana!!!!
- juhlia
voi vitun ääliöt, se on ITSENÄISYYSJUHLA eikä mikään vitun PUKUJUHLA!
tiedätkö mikä on ITSENÄISYYSJUHLA? - Ohan se.
Kyllä musta tää Aria Giovanni on yleesä ollu aika vitun pantava. Sitä kyl nussisin eestä ja takaa, vasemmalta ja oikeelta, ja tissien väliin vetäsin jekut. Jepni!
- liisa
ei oo kovin fiksua käytöstä tälläsessä keskustelussa
- minä
minä
- kansanedustajaan ihastunut
katsokaa ex-kansanedustaja Marita Jurvan kasvoja, olemusta ja vaatetusta kautta vuosien. Kukaan, eikä mikään ei ole voittanut häntä. Meikkiä ei tarvittu. Valittiin mis Eduskunnaksikin? ja toimittajat usein nimittivät häntä kuvan kauniiksi, supermissiksi. Totta. Läheltäkin nähneenä allekirjoitan. Maalipöntöt on eri asia.Sulo Aittoniemikin sanoi, ettei saa silmiään irti, kun on niin kaunis.
Hän muutoin vaati naisille asevelvollisuusoikeuden ja pakkoruotsia pienemmälle, sekä Baltian maille vapauden, joo, ja YYA:n purkamista ja Karjalan ym. alueiden palauttamista.- edelleen ihastunut
Siis tämä Marita vaati näitä juttuja. Salapoliisi kun oli.
- häh?
edelleen ihastunut kirjoitti:
Siis tämä Marita vaati näitä juttuja. Salapoliisi kun oli.
asevelvollisuusoikeus?
- tyhmähkökö
mikä se on?
- tipu
tanja karpela
- made in finland
kaikki puvut taitaa olla tavallaan kauniita...mutta taitaa tänä vuonna olla kaunein puku Riitta Uosukaisella. Ja minä en ymmärrä voiko enää juhlia itsenäisyyttä kun ollaan maamme myöty eu:lle joka nyhtää suomen kuiviin...
- Huolen aihe
voi hyvät hyssyrät sentään kellä nyt mahtaa olla se kaunein puku??????????????????..voi saatana..että me olemme pöljiä! Mitä ihmettä meidän täytyy kytätä telkasta kellä julkkiksella on kaunein puku????? se kun ei tee lisää työtpaikkoja saati alenna veroja tässä perkeleen suomessa pennin vertaa. Minusta koko linnan juhla pitäs lopettaa ja antaa nekin rahat suomen köyhille ja työttömille!!
- sotaveteraanien hoitaja
sotiemme veteraanit taisteli meille itsenäisen suomet tottakai me itsenäisyyttä juhlimme vaikka juhlat lopetettaisiin niin ei se työttömyyttä lopeta ja uskon että suurin osa työttömistä seuraa myös juhlia ja mitä siellä muuta seurataan telvision kautta kuin pukuja ja kuka kenen kanssa tulee ym se on hauskaa eikä suomen verot vaikuta tähän
- suohon
sotaveteraanien hoitaja kirjoitti:
sotiemme veteraanit taisteli meille itsenäisen suomet tottakai me itsenäisyyttä juhlimme vaikka juhlat lopetettaisiin niin ei se työttömyyttä lopeta ja uskon että suurin osa työttömistä seuraa myös juhlia ja mitä siellä muuta seurataan telvision kautta kuin pukuja ja kuka kenen kanssa tulee ym se on hauskaa eikä suomen verot vaikuta tähän
mene nyt hyvä ihminen jonnekin saunan taa..ja tee kaikille palvelus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- *me*
niin milläs muulla ku valtion rahoilla ne sielä mässäilee...ja me vaa niinku sanoit katellaan tv:stä...juu olit oikees ettei se työttömyyttä lopeta mut auttais jos neki rahat laitettais vaikka et muutama työtön sais vaikka työn...niin tai nuokin rahat vois laittaa esim kouluihin joissa on hometta, kun että turhat ihmiset syö ja juo sielä kaiken näköstä valtion piikkiin...!!!
- Mie täältä näi
Mutta juhlitaanko siinä oikeesti sitä itsenäisyyttä!?! Kuinka paljon linnassa korostetaan itsenäistä suomea?? Pukujen takia juhlia kaikki kattoo... Ne köyhätkin!!! Ne voi vaan unelmoida siitä, et ne pääsis sinne... Onhan se tietty hienoa, että juhlat pidetään, mutta ne voisi olla hillitymmät ja HALVEMMAT!! Jäisi sitten niille vähmpiosaisillekin rahaa! Eihän sinne linnaan pääse juhlimaan, kun rikkaat ihmiset, Rikkaiten porvareitten juhla se on!!!!!!
- mokaaja
Mie täältä näi kirjoitti:
Mutta juhlitaanko siinä oikeesti sitä itsenäisyyttä!?! Kuinka paljon linnassa korostetaan itsenäistä suomea?? Pukujen takia juhlia kaikki kattoo... Ne köyhätkin!!! Ne voi vaan unelmoida siitä, et ne pääsis sinne... Onhan se tietty hienoa, että juhlat pidetään, mutta ne voisi olla hillitymmät ja HALVEMMAT!! Jäisi sitten niille vähmpiosaisillekin rahaa! Eihän sinne linnaan pääse juhlimaan, kun rikkaat ihmiset, Rikkaiten porvareitten juhla se on!!!!!!
http://www.kaleva.fi/cf/extra.cfm?depa=-23&kuva=mid_linjuhaast15.jpg&galleria=linn1031#galkuva kattokaa tää kuva.. eiköhän hiuksiin oo panostettu..
hyi olkoon oksennan..
- justiinsa
musta yök nyt lentää kyllä yrjöt
- vgrfvgf
grfcgfdsfdsf
- meikä
Tää alkaa oleen ehkä surkein keskustelupalsta mitä löytyy...Nykyään 90% viesteistä tässäkin viestiketjussa on ihan täyttä huuhaata millä ei ole mitään yhteyttä avausviestiin.
Porukka puhuu pelkkää paskaa!
Mun mielestä näyttävimpiä on sotaveteraanit.
Tänä vuonna kaunein puku oli sillä Japanialaisella naisella...Todella hieno! - Mustasiipinen666
Suomen menestyksekkäintä rokkaria ei ollut kutsuttu.Halonen saisi hävetä.Ville ei viime vuonna kuumeensa vuoksi päässyt,eikä tänä vuonna kutsua ollut tullut.
Halosella dementia vaiko kusi noussut nuppiin?- TPS-84
Siellä on ovella huumeratsia. Eihän Valon näköistö narkkaria voi päästää porukkaan, jossa on sentään mukana veteraaneja ja muita kunnollisia ihmisiä. Vedelkööt piikkiä muualla.
- jeppp
TPS-84 kirjoitti:
Siellä on ovella huumeratsia. Eihän Valon näköistö narkkaria voi päästää porukkaan, jossa on sentään mukana veteraaneja ja muita kunnollisia ihmisiä. Vedelkööt piikkiä muualla.
just nii!!!
- LIISA JAAKONSAARI
LIISA JAAKON SAARI
- JOULUPUKKI
Korvatunturin edustaja perisuomalainen.Ei ole kyseistä henkilöä ikänä näkynyt linnan juhlissa,joka edustaa Suomea koko maailmassa.
- Joulupukki
Joo, minä en ehdi ikinä linnan juhliin, kun on vähän kiirettä näin joulun alla. Mutta onneksi siellä riittää muita pukkeja, vaikka minä en siellä olekaan.
Sitä paitsi minun asuni on liian punainen linnan juhliin. Minua luultaisiin punikiksi ja kiihkoisänmaalliset veisivät minut juhlien jälkeen montun reunalle ja ampuisivat.
- rer
ei voisi vähempää kiinnostaa vittu että pitää tulla monelta kanavalta paskaa!!!!!
- TARKKA
Huomasinkohan oikein, mut Manu tais unohtaa kätellä Harhajärveä sisääntulossa????
- Maukka
Siinä on sitä jotakin.
- Elämän sankari itsekin.
Kyllä se nyt on vain niin ,että kun elämässä joutuu todellisten asioiden eteen, elatuksen murheitten ja surun kouriin, taistelemaan selviytymisestä hengissä, sananmukaisesti,niin kyllä ei pysty Linnanjuhlia katsomaan .Eikä tosiaan voisi vähempää kiinnostaa niin kutsuttujen "menestyjien" vaatteet.Itsenäisyys on hyvä asia, mutta Linnanjuhlijoita vois välillä jo vaihtaa.Kåy katsojille pitkäveteiseksi samat naamat joka vuosi.Onkohan oikeudenmukaistakaan kansalaisia kohtaan ,jotka työllään maata pystyssä pitävät.Monesta ihmisestä varmaan tuntuu pahalta kun vain jotkut niin tanssia ketkuttelee.Itse en pysty moista ilonpitoa katsomaan.Onko tosiaan toinen ihminen noin paljon toista parempi.Tuskinpa sentään!
- ---
oli mun mielestä tyylikkäin.
- tyttö
päivi räsäsen puku tyylikkäin se kuvaa kantajansa moraalia joka on myös kaunein.
- xxnn
Ei laahusta tungokseen, etiketinvastainen
- alaa opiskeleva
xxnn kirjoitti:
Ei laahusta tungokseen, etiketinvastainen
niin no ei se ehkä käytännöllisin ollut, mutta kyllä tyylikkäin, vaikken kyseisen leidin miellipiteitä omikseni tunnekkaan.
- Mr. Kelada
Suomalainen nainen ei osaa pukeutua!
- seurannut
Naisilla todella klassiisen tyylikkäitä pukuja; ei liikaa hörselöitä yms. krääsää. Vaan kauniita kankaita, tyylikkäitä leikkauksia ja hiukset oli laitettu nii justiisa kruunaamaan kokonaisuuksia. Todella näyttävää katseltavaa ja antaa hyvää kuvaa suomalaisesta huippu suunnittelusta. Gitta Yli-Hannkusela, Päivi Räsänen, Tanja Karpela ja monet muut upeat puvut olivat löytäneet oikeanlaisen kantajan. Rosa Meriläinen oli vaihteeksi positiivinen yllätys. Kaikkia pukuja en toki nähnyt, joten varmasti jäi satoja muitakin pukuja ilman kunniamainintaa...
Suomi; sotaveteraanit, itsenäisyys, vapaus, demokratia, sauna, sisu.. kaikki tämä tekee sen, että en asuisi missään muussa maassa kuin tässä ihanassa kotosuomessa!! Hyvä me, hyvä SUOMI!!! - seurannut
seurannut kirjoitti:
Naisilla todella klassiisen tyylikkäitä pukuja; ei liikaa hörselöitä yms. krääsää. Vaan kauniita kankaita, tyylikkäitä leikkauksia ja hiukset oli laitettu nii justiisa kruunaamaan kokonaisuuksia. Todella näyttävää katseltavaa ja antaa hyvää kuvaa suomalaisesta huippu suunnittelusta. Gitta Yli-Hannkusela, Päivi Räsänen, Tanja Karpela ja monet muut upeat puvut olivat löytäneet oikeanlaisen kantajan. Rosa Meriläinen oli vaihteeksi positiivinen yllätys. Kaikkia pukuja en toki nähnyt, joten varmasti jäi satoja muitakin pukuja ilman kunniamainintaa...
Suomi; sotaveteraanit, itsenäisyys, vapaus, demokratia, sauna, sisu.. kaikki tämä tekee sen, että en asuisi missään muussa maassa kuin tässä ihanassa kotosuomessa!! Hyvä me, hyvä SUOMI!!!korjaus yllä olevaan; olin hurmoksissa liian kauniisiin pukuihin... :) eli mm.Gitta, Päivi ja Tanja osasivat kantaa pukunsa näyttävästi ja puvut oli juuri heidän tyylilleen sopivia... :) koittakaa ymmärtää... nuista puvuista saa hyviä ideoita omaan yo-pukuun.. :)
- vihreävalkoisesta,
jossa oli niitä painokuvioita. ja sitten Hurmerinnan puvusta, joka oli rock. Oikeastaan pidin useimmista.
- Linnanjuhlat.
Miten kävisi, jos minut kutsuttaisiin?
Olisiko pääasiassa vaatteissa, kampauksessa ja kalliissa koruissa, varsinkin joidenkin tekemisissä uniikkikappaleissa?
Niin, menisittekö itse? Ja millä rahalla?
Minusta on kyllä kiva katsoa kauniita asuja. Mutta
itse en voisi osallistua näihin partyihin. Enkä siis viitsi edes arvostella.
Olen työssä käyvä 46 v nainen. Duunia tehnyt 14 v alkaen. Opiskellut ja tehnyt töitä. Päivääkään en ole ollut työttömänä.
Mutta silti se, miksi nautiskelemme jonkun ihmisen lumppujen näkemisestä? Jotenkin sairasta.
Ei me ihmisiä näköjään nähdä, vaan vaatteet ja korut.- vanhassa villapaidassa
uskon, että siten parhaiten osoittaisin kiitollisuutta kutsusta. Lisäksi vetäisin jalkaan tavalliset haalistuneet farkut, joita kaappini on täynnä. Uskon, että tällaista me haluamme enemmän nähdä. Sitten voisin hyökätä suoraan boolimaljan kimppuun ja juoda itseni siis niin ympärikänniin, jotta voisin muiden vieraiden kanssa köllähtää piereskelemään linnan sohvalle. Naurettaisiin sitten sille, joka olisi vähän viitsinyt vaivautua tyhmien suomalaisten katsojien takia ja laittautua juhla-asuun sekä kampauksiin tai ehostuksiin. Höh. Maan kerman ei tarvitse ketään eikä mitään kunnioittaa eikä huomioida.
- mariiiiia
vanhassa villapaidassa kirjoitti:
uskon, että siten parhaiten osoittaisin kiitollisuutta kutsusta. Lisäksi vetäisin jalkaan tavalliset haalistuneet farkut, joita kaappini on täynnä. Uskon, että tällaista me haluamme enemmän nähdä. Sitten voisin hyökätä suoraan boolimaljan kimppuun ja juoda itseni siis niin ympärikänniin, jotta voisin muiden vieraiden kanssa köllähtää piereskelemään linnan sohvalle. Naurettaisiin sitten sille, joka olisi vähän viitsinyt vaivautua tyhmien suomalaisten katsojien takia ja laittautua juhla-asuun sekä kampauksiin tai ehostuksiin. Höh. Maan kerman ei tarvitse ketään eikä mitään kunnioittaa eikä huomioida.
en löyvä mistään netistä Tanja Karpelasta kuvaa..missä siis?? eikö toimittajat ja valokuvaajat vaan tunne tätä nykyistä brunettia..üü nii erinäkönen ni ei erota joukosta..joku viittis varmaa sanoa osotteen..
- Xxx
mariiiiia kirjoitti:
en löyvä mistään netistä Tanja Karpelasta kuvaa..missä siis?? eikö toimittajat ja valokuvaajat vaan tunne tätä nykyistä brunettia..üü nii erinäkönen ni ei erota joukosta..joku viittis varmaa sanoa osotteen..
http://www.kaleva.fi/cf/extra.cfm?depa=-23&kuva=mid_linjuhaast5.jpg&galleria=linn1031#galkuva
- Pekoni
Minusta Jonna Tervomaan puku oli hieno, mutta hänellä taisi unohtua rintaliivit alta ??
- katsoja
Juu-u, kyllä kättelyn jälkeen nöpötti aikamoiset rypäleet (Uknow what I mean)
- Kumpulainen
katsoja kirjoitti:
Juu-u, kyllä kättelyn jälkeen nöpötti aikamoiset rypäleet (Uknow what I mean)
Oijoi, miten oli kaunista katsottavaa. Harmi, että linnassa oli haastattelun aikaan jo niin lämmintä =)
- pave
mitä sitten??
- Rohkeutta
Nuori nainen tuollaisissa juhlissa näyttävästi ilman liivejä on kyllä niin mahtava näky, että sen jälkeen kaikki muut vaikuttivat mitäänsanomattomilta. Hienoa Jonna! Upeaa katsottavaa!
- peksi
Rohkeutta kirjoitti:
Nuori nainen tuollaisissa juhlissa näyttävästi ilman liivejä on kyllä niin mahtava näky, että sen jälkeen kaikki muut vaikuttivat mitäänsanomattomilta. Hienoa Jonna! Upeaa katsottavaa!
ainakin minun silmissäni Jonnan pisteet nousi , eikä vain kuvainnollisesti. Upea nainen siitä on tullut, onneksi jätti pois sen "nuori vihainen naisrokkari"-lookin.
Olisko missään kuvia juhla-Jonnasta ? - voi ei
peksi kirjoitti:
ainakin minun silmissäni Jonnan pisteet nousi , eikä vain kuvainnollisesti. Upea nainen siitä on tullut, onneksi jätti pois sen "nuori vihainen naisrokkari"-lookin.
Olisko missään kuvia juhla-Jonnasta ?Jonnalla ei ollut rintaliivejä ja sen nännit törrötti puvun läpi aika härskisti. Muutenkin aika läpinäkyvä asu. Ilmeisesti ihan tahallista, mut kyllä mua ainakin hävetti sen puolesta. Emmä sen tissejä ois halunnu nähdä.
- Sipe
voi ei kirjoitti:
Jonnalla ei ollut rintaliivejä ja sen nännit törrötti puvun läpi aika härskisti. Muutenkin aika läpinäkyvä asu. Ilmeisesti ihan tahallista, mut kyllä mua ainakin hävetti sen puolesta. Emmä sen tissejä ois halunnu nähdä.
Jonnalla on kauniit rinnat, ei tarvetta rintaliivien käyttöön noinkaan paljastavan puvun kanssa. Ehkä 10 vuotta sitten tuo olsi ollut liian rohkea linnanjuhliin, mutta pidetäänpä mielessä että Haloskan kaudella siellä on alkanut soimaan humppa - miksei siis kaunis nuori nainen voisi pitää vartaloaan kruunaavaa pukua!
- pekoni
Sipe kirjoitti:
Jonnalla on kauniit rinnat, ei tarvetta rintaliivien käyttöön noinkaan paljastavan puvun kanssa. Ehkä 10 vuotta sitten tuo olsi ollut liian rohkea linnanjuhliin, mutta pidetäänpä mielessä että Haloskan kaudella siellä on alkanut soimaan humppa - miksei siis kaunis nuori nainen voisi pitää vartaloaan kruunaavaa pukua!
...sillä vaan että olipas se mukavaa katsottavaa ja rohkeaakin tosiaan. Mitäpäs turhaa piilottelemaan, kun on noin upeat..
- kghkhjkl
Puvusta, kun kaikki siitä puhuu?
- Eulalia
Ei sanat riitä kertomaan, kuinka paljon vihaan Linna juhlia ja median tapaa ottaa kaikki irti tästä pöyhkeilyjuhlasta.
Kaikkein ärsyttävimpiä ovat Riitta Uosukaisen kaltaiset porvariskalkkunat ja nuoret diivat.
Koko porukka pitäisi marssittaa montun reunalle ja ottaa nirri pois.- lemmy
mitä hemmettiä sä stressaat jostain linnanjuhlista?? syö ituja ja ota rennosti pässi!
- anna_83
Mua todella ärsyttää toi Linnanjuhlien pukuvouhotus!
Millainen puku on Tanja Karpelalla tänä vuonna? Kuka on illan kuningatar?
Mulle se on aivan sama millanen rätti jollain hiton ex-alusvaatemallilla on! Ei todellaka jaksa kiinnostaa..
Typerää että jotkut paskantärkeet julkkikset pääsee keimaileen maltaita maksaneissa kuteissaan, ja sit pääsevät vielä tyhjentään ruokapöytää.
Mitä sellaset "julkkikset" on tehny itsenäisyyden eteen?! Ainoot joita pitäis linnassa kestitä on sotaveteraanit ja lotat. Niidenhän ansiosta me saadaan tänäänkin elellä vapaassa Suomessa. Sellaset turhat "julkkikset" pitäs potkia hevonkuuseen! - KassuU
Totta puhui tuo yks jäpikkä siitä konekivääristä. Kaikki ammutaan vaa... Ei tuu kaipaamaa melkeen ketään...
- Minä
Kyllä oli paras ihan kaikista Kansanedustaja Janina Anderssonilla! Muodikas turkoosi, tosi kaunis!
- Myös minä
Pakko kyllä myöntää, että Anderssonilla oli tosi kaunis puku. Samoin sillä nytkkeilijä Eevalla. Eikä se Halosenkaan puku kovin kamala ollut, pidin kyllä viimevuotisesta asusta enemmän.
- totta
Janina Andersson on omaksunut täydellisesti vihreät
arvot: Käsketään muiden säästää ja itse
pröystäillään. Annetaan vielä eduskunnan hänelle
henkilökohtaisiksi tarkoitetut bussiliput
sukulaisten käyttöön.
Yksinhuoltajana 220m2:n omakotitalossa. Vihreäksi
asumisen tekee kuulemma äärimmäisen kallis
lämpöpumppu.
Janina sentään uskaltaa olla rehellisesti vihreä:
Mulle heti kaikki ja näyttävästi muiden
kustannuksella. - jurpo
Puku saattoi olla kaunis, mutta oliko se varmasti kierrätysmateriaalia tai tuotettu ekologisesti? Minä vierastan suuresti sitä, että vihreiden kansanedustaja sortuu pukuhysteriaan.
- HÄH?
totta kirjoitti:
Janina Andersson on omaksunut täydellisesti vihreät
arvot: Käsketään muiden säästää ja itse
pröystäillään. Annetaan vielä eduskunnan hänelle
henkilökohtaisiksi tarkoitetut bussiliput
sukulaisten käyttöön.
Yksinhuoltajana 220m2:n omakotitalossa. Vihreäksi
asumisen tekee kuulemma äärimmäisen kallis
lämpöpumppu.
Janina sentään uskaltaa olla rehellisesti vihreä:
Mulle heti kaikki ja näyttävästi muiden
kustannuksella.Mikä yksinhuoltaja?! Hänhän on onnellisesti naimisissa ollut jo nuoresta lähtien! Kannattaisi tarkistaa muutenkin faktat noista väitteistä... Hän ei todellakaan ole mikään pröystäilijä. Kannattaa tutustua ihmiseen ensin ennen kuin täällä kirjoittelee ties mitä soopaa.
jurpo kirjoitti:
Puku saattoi olla kaunis, mutta oliko se varmasti kierrätysmateriaalia tai tuotettu ekologisesti? Minä vierastan suuresti sitä, että vihreiden kansanedustaja sortuu pukuhysteriaan.
Mitä pukuhysteriaa se on, jos kunnioittaa juhlapäivää sen vaatimalla tavalla. Mielestäni olisi erittäin typerää ja mautonta, jos itsenäisyyspäivänä, arvokkaimpana juhlapäivänämme pukeuduttaisiin rääsyihin ja säkkiin. Loistavaa, että myös vihreät alkavat omaksua tyylin ja tajun siitä, että milloin pitää juhlia asiaan kuuluvalla tavalla -arvokkaasti ja kauniisti laittautuen, ei römppäkuteissa ja tukka epäsiististi! Pisteet siitä!
- minäpäs... :)
Janina Anderssonilla oli kaunein puku... :):):)
- Joe..
Näytti siltä, että perinteen mukaan taas vasurit, eli vasemmistoliitto ei pukeutumissääntöä kunnioita. Eli melkeen kaikilla oli päällä tumma puku, vaikka musta frakki tai kansallispuku olisi ollut ainoa oikea.
Kumma tapa näillä vastustaa kaikkea! - vastata?
Hannu Mannisen seuralaisen nimen?
- Nimetön
SINIKKA HURSKAINEN KAUNEIN, MIELETTÖMÄN IHANA PUKU!
- tyyliä, please!
Tarkoitit varmaan kauhein - eihän siitä muuta mieltä voi olla - todellinen pohjanoteeraus!
Pitäishän sitä edes vähän katsoa mitä päällensä laittaa, kun on sentään juhlat! Alakoululaisten prinsessaunelmat vielä ymmärtää...
- Hekoheko
Mielestäni itsenäisyyspäivää kannattaa ja pitää juhlia. Mutta onko ainoa tarkoitus vaan arvostella presidentinlinnan juhliin osallistuvien pukuja? Siltä se vähän tuntuu ..
- W_Korwenkoski
Köyhien ja syrjäytyneiden auttaja.
Hänet oli puettu Rakkauden vaatteisiin.- Jonttu
Yksi niistä harvoista joka tekee, eikä vain puhu!!
- kaikilla rumat
vittu eduskunnan pässit ja muut porvarit juhlii linnassa jossain saatana vuokra rääsyissä,vitut me mitään itsenäisiä olla kuin eu:N orjia,tollot!!!
- pepe
En kyl tajua hevonvittua mikä idea tossa on? Kaikki julkimot samaan paikkaan...kansa kattoo telkkarista 2h ku porukka valuu sisään...5-10min koostetta muistelmista itsenäisyydestä, toi on ainut mitä voi ehkä ajatella kattovan. Paras puku...no varmaan jommalla kummalla niistä podikuardeista residenttiparin takana? Tai oli sielä parit Armanin puvut, italialaisilla...Katoin 5 min että ketkä "Vapauden"/Mannerheimin-ristin ritarit jakso tulla sinne.
- teresa111
joo sillä jolla oli se valkoinben kaapu
- Minä vaan...
NO aika monellakin oli hieno puku, mutta miksi niin monella tumma? Tosi piristäviä sellaiset vaaleat ja Eva Biaudetin vaaleankeltainen puku oli todella kaunis ja yksinkertainen. Myös Janina Anderssonilla oli todella upea puku. Mitä tästä opimme: YKSINKERTAINEN ON KAUNISTA!!!
- carrie
olipas monenlaisia pukuja! jotkut tantat vain pitavat dallas -tyylistä kiinni viimeiseen asti! ja myös nuo ainaiset glitter -kuvioidut, olkatopatut jakut ovat mielestäni tulleet tiensä päähän..
mutta onneksi oli aivan älyttömän tyylikkäitä naisia myös! paola suhonen oli varmasti koko linnan tyylikkäin!!! myös anni sinnemäki näytti tosi tyylikkäältä ja kauniilta. nuori kansanedustaja jutta urpilainen oli myös valinnut aivan mahtavan näyttävän puvun, mutta miksei hänen kuvaansa ole missään esillä??! tanja oli tietysti älyttömän elegantti!
mutta mikä oli sirkkaliisa anttilan cruella de ville -tyylinen kaulusviritelmä? myös leena harkimon kaulus oli vähän liikaa, vaikka puku olikin takaa ihastuttava.
hirveimmät puvut oli ehkä ne kaksi kokovartalo banaaninkeltaista iltaläninkiä. voi yäk. - minä
Janina Anderssonin vaaleansininen puku oli kaunein. Ja sit siinä alkuvaiheessa näkyneen painijan avecin vaaleanpunainen ´puku.
- Emma
Niin oluhan pkarisen Hannala hieno puku..
- piip
Jonna Tervomaalla ja Tanja Karpelalla illan parhaat asut!
Se joka on samaa mieltä, vastaa tähän viestiin...- mäpä_vaan
Jonna Tervomaalla oli huippuhyvä asu =) ja paras kaikista =)
- oijoijoij
mäpä_vaan kirjoitti:
Jonna Tervomaalla oli huippuhyvä asu =) ja paras kaikista =)
Olen samaa mieltä, sillä meikäläisellä alkoi heti seisomaan ne nöpöttävät nännit ja upean vartalon nähdessäni.
- Nudisti
Saisi vähän vaihtelua juhliin, kun olisi vuosittain vaihteleva teema. Yhtenä vuonna seksuaalisesti poikkeavat, toisena nudistit jne. Esim. Nude kutsuihin tulisi vain ne, jotka todella ovat kiinnostuneita isänmaan asiasta ja itsenäisyyden juhlistamisesta. Ei tarvittaisi miettiä pukuja, eikä tarvittaisi typeriä muotiselittelijöitä. Selostaja toteaisi vain, että ohoh , onpas päässyt viime kerrasta rupsahtamaan ja harmaantunutkin on kaikkialta.
- Pappa
joku viitti semmost katto tosi tyhmä ja euro paloi taas tosi paljo
- Sane
asu Pirkko Mannolalla ja sopi hänelle hyvin. Ikäisekseen erittäin fresh. Toinen oli tämän hopeapainijan vaimon vaaleanpunainen puku.
- Rosa
Rosa Meriläinen.Toivotaan että paskalehdistön ajojahti on päättynyt.
- Laura
kenessä linnan´juhlian vieraassa oli eniten vikaa..??
- liliaana
kantoi pukunsa k a u n i i s t i, kuin myös Anni Sinnemäki. Paola Suhonen ihanan tyttömäinen, Vuoden Nuori Suunnittelija ei paljon kaavoittajaa pukunsa tekemisessä tarvinnut..., mutta hänkin kantoi pukunsa kauniisti.
- Ippe
Satu Hassissa, puku & liikkuminen siinä, oli minusta eniten tyyliä.
- yty
uyuiu
- Procula
Naisilla oli enimmäkseen kauhean näköiset luutut päällään. Miksi pitää ahtaisiin tiloihin laittaa laahukset, joihin sivullisetkin sotkeutuvat, luuttuamaan lattioita. Myös naisten läskiset selät ja (kuin painonnostajan) hartiat olivat melkoisen kuvottavaa nähtävää väritelevisiostakin saatikka, jos olisin ollut läheltä trsiikaamassa. Piti naukata konjakkia pahoinvoinnin poistamiseksi.
- minna
KAIKISTA KAMALINTA TODELLAKIN
on se, kun on joku värikäs paljetein koristeltu jakkutakki, jossa on olkatoppaukset ja SEN kanssa pitkä hame, JOKA KAPENEE ALASPÄIN X___x
HIRVEÄ YHDISTELMÄ!!!! ((useimmiten vanhemmilla rouva-henkilöillä, joilla on permanentti))
tosin, oma mielipiteeni, mutta kyseistä yhdistelmää ei päälleni saisi.
- Tarjaan ihastunut
Emännällä tietenkin!
- Karjalan Evakko
Pyytäkää Karjalan Evakot seuraaviin juhliin.
Pukeudumme säkkiin.
Loput vieraat voi olla Lottia ja Sotaveteraaneja
sotilas-tai kansallispuvuissa.
Muita ei juhliin tarvitse kutsua.
Ruokana karjalanpaistia ja piirakoita. - kaunein
kaunein oli se kananpersepuku, sellaista en ole ennen nähnyt. UPEA.
- hilma
Voi kauhistus kun tuo Rosa ei tajua että sillä on liikaa tuota otsaa:)
Se väljähtäneen marjapuuron tai hedelmän värinen tötterö oli karmea! Yläosa olikuin eri paria ja ne luisut hartiat. Voi Rosa parka!Nuorelle tytölle rinsikkattomuus sopii mutta ei enää sinulle,kansanedustajalle. - Vetenaari
hilma kirjoitti:
Voi kauhistus kun tuo Rosa ei tajua että sillä on liikaa tuota otsaa:)
Se väljähtäneen marjapuuron tai hedelmän värinen tötterö oli karmea! Yläosa olikuin eri paria ja ne luisut hartiat. Voi Rosa parka!Nuorelle tytölle rinsikkattomuus sopii mutta ei enää sinulle,kansanedustajalle.Puvusta viis, vaan kun aikaisemmin hörhöt pidettiin poliisivoimien linnan ulkopuolella, nyt niitä on kutsuttuna. Ja tuo mukanaan vielä typerysten typeryksen Simon.
- Pilaan fiiliksen
En ole vielä nähnyt yhtään kaunista ihmistä linnan juhlissa. En sen puoleen ole katsellutkaan juhlia koskaan mistään tuutista.
Missä se itsetarkoitus taas on? Maailmassa on paljon nälkää, hätää, kärsimystä, köyhyyttä, sotaa, väkivaltaa, ja täällä vaan Suomessa näytellään pukuja, soreaa vartaloa, niinkuin niillä olisi mitään tekemistä valtion asioiden hoitamisessa. Vai ei sitä tiedä. Hoidellaanko niitä asioita sillä tavalla?- KumiAnkka
mielestäni ei ole mitenkään väärin jos ihmiset juhlii isänmaansa itsenäisyyttä yhtenä päivänä vuodessa. ja jos kerran sen vuoksi pidetään juhlat, eikö saisi laittautua? ei se siitä yhdestä päivästä kiinni ole. vaikkei eilen ei olisi ollut noita pirskeitä tuskinpa silti hälänhätä, sodat ym. olisi kadonneet maailmasta.
omasta mielestäni kaunein puku oli ehdottomasti Eva Wahlströmillä.
- sea
Paola Suhosen mekkoinen miellytti silmääni eniten.
- uusiks
...säälittää ettei kansanedustajilla ole muuta tekemistä kuin esitellä erittäin kalliita designer-pukuja.
tyylikäs muuntelee edes vanhaa, tai käyttää uudestaan.- Urpiintunut
Vain yksi ol joukosta poissa, Sven tuuvaa siellä ei näy.... tai olihan siellä muutamia typioita
- Ronya
Eva Wahlström teki minuun suuren vaikutuksen omalaatuisella tyylillään. Entisenä hyvinkääläisenä vielä oli ilahduttavaa todeta, että kyseisestä pikkukaupungista löytyi edes yksi kutsun saanut henkilö. Go Eva Go. Lisää vain hyviä otteita omassa lajissa, niin Tarja kättelee ensi vuonnakin.
- jopa patsaalla, jolla
oli se lakikirja "lex" kädessä.
- suzy
kaikkein kaunein ja tyylikkäin puku kokonaisuus oli mielestäni eräällä tumma ihoisella naisella, hänen nimeään en nyt valitettavasti muista.(josko sitä mainittiin ollenkaan) Kaunis vaalea puku sopi tosi hyvin tummaan ihoon..
- Fuki
minun mielestä ne jotka olivat todella ansainneet
linnan juhlat olivat tyylikkäitä,esim.Sotaveteraanit ja maailman hyväksi tehneet ihmiset,EIVÄT turhat
julkkikset ministerit!- Teinix-mummo
haistakaa kaikki isp pitkä aasin vi...
- Tuua-66
Puvuiltaan siis..Tarja Halonen,Tanja Karpela,Marja Tiura, Jonna Tervomaa,Gita Yli-Hannuksela...ja monilla muillakin oli llättävän tyylikkäitä pukuja tänä vuonna.
- Hanna3
Oliko tosiaan niin, että Antti Tuisku oli linnan juhlissa, mutta Pakarisen Hanna ei?
But why?
Saiko kenties kutsun kuitenkin, mutta kieltäytyi? - ontse
en ny oikeen tiiä ku niitä pukuja oli nii paljo! mä en hirveemmin tykänny siitä sen tanja karpelan puvusta! ;)
- nuori nainen... :)
kaunein puku oli ylivoimaisesti Eva Wahlströmillä tai Janina Andersonilla... kummallaki tosi hienot...
- Töllö
Upein asu oli mielestäni sillä japanilaisella balettitanssijattarella. Erottui joukosta hienosti omalla sirolla tavallaan ja se hänen asunsa oli aivan omaa luokkaansa. Vau!
- Seurapiiri ihminen
siis mitä vitun välii vaikka menis juhliin ilman vaatteita... siis sehä on iha yks hailee miten pukeutuu... vaatteet kertoo ihmisestä vaan sen verran et jos on tietynlaiset vaatteet ni se tyyppi miettii sitä et mitä muut ajattelee...
siis ihan typerää miettii kellä linnan juhlissa on hienoimmat vaatteet vaan sitä et kuka oikeesti ansaitsee kutsun linnan juhliin...
paras vieras oli Eva Whalström vaikka en tiä olisko se ansainnu kutsun ku potkunyrkkeily puolelta olis löytyny Jere Reinikainen(MM1, EM1, WKN Pro EM1, SM1) ´ja Markus Hakulinen(SM1, WAKO Pro EM1) jotka on kolme kertaa menestyneempii ja parempii ku Eva- Halonen
mul oli siistein asu.
- huugo
todellaki mä oon iihhan samaa mieltä
- Humantuilo
Urpo Leppäsellä oli rikkinäiset sukat!
- Wirenth
Kaunein puku oli ehdottomasti Ojansuun vaimolla (mikä hänen nimensä nyt sitten ikinä onkaan ;)) !! Kyllä oli se joku opiskelija tosiaan pistänyt parastaan sen väsätessään :) Pisteet hänelle :)
- Emma75
Kirsi Ojansuun puvun oli suunnitellut ja valmistanut Johanna Ilmarinen.
- jztrn
Eva Wahlström on hotein
- Kavaljeerin kaveri
Evalla oli ihana, hänelle sopiva persoonallinen ja kaunis puku. Hiukset oli laitettu tosi upeasti. Olen myös erittäin onnellinen kavaljeerin Janin puolesta, sillä olen hänen kaverinsa. Tietty Evaakin olen tavannut muutaman kerran. On nyt ihan pakko vähän ylpeillä...
- TupsuPipo
Mun mielestä kaunein oli ehdottomasti Leena Harkimolla,muutaku että siellä takana ollu "linnunpyrstö" ei ollu hieno.
Komein ehdottomasti MIKKO - Allu
TIETYSTI MARIA TIURA!!!
- ja minä lähden mukaan
Olisipa jollain pokkaa (vaikka Niinistöllä)laittaa päälle oikein kunnon s/m nahkapuku ja sellainen kypärä jossa suun edessä vetoketju. Siinä sitä olisi "eliitillä" ihmettelemistä.
- blondi
Upein ja kaunein puku oli ehdottomasti
vihreiden Janina Andersonilla...
Hieno malli ja mahtava väri! =D- Nimetön
Olen samaa mieltä kanssasi, puku ei olut välttämättä tavallista Andersonia mutta silti se oli suoraansanottuna Ihana!! mutta myöskin Tarja Halosen musat, tyylikäs puku oli kaunis ja sopi hänelle yllätävän hyvin..
MELKEIN KIINNOSTAA KATTOO JOKA VUOSI JOTAIN SAKKIA JOSTA SUURIN OSA EI O NÄHNYT KOKO SOTAA JUHLIMASSA. JA JOKA KANAVALTA. ANTAiSIVAT NEKIN RAHAT VETERAANEILLE. vaikka onhan niitäkin siellä :)
- 1nd14
Kaunein puku oli Paola Suhosella. Hän oli mielestäni myös kaunein kaikista naisista. Onneksi olen jo monta vuotta sitten valinnut idolini oikein, oli ilo katsella Paolaa linnassa.
- oli mielestäni
Päivi Räsäsen iltapuku, upea, kaunis, herkkä, ei pöyhkeilevän pramea. Hyvät värit.
- orava
Oliko ind-x pojat linnassa?
- Molla
Ehdottomasti kaunein rosan värinen puku. Taisi olla Rosa ensimmäistä kertaa julkisuudessa Simo Frangenin kanssa?
- Nina
En jaksa näitä kaikkia viestejä lukea, mutta kuka oli se maailman kaunein keesi-pää?
Siis se erittäin kaunis nainen, jolla oli keesi?? - Nina
Kuka oli se erittäin kaunis nainen, jolla oli keesi?
- MIELENOSOITTAJAT HOI!
ensivuonna sitten alasti linnanpihalle ilman naamioita esittelemaan aitoa köyhää kansanosa ilman pukuja!!!
- tää on niin väärin
aatamit ja eevat osoitetaan mieltä yhdessä.
- mä vaa
yks sellanen punanen röyhelö hame oli näyttävin EI kaunein...se oli varmaa jotai pitsii tai jotai... :) HYI!!!!
- oikeasti
mä vaa kirjoitti:
yks sellanen punanen röyhelö hame oli näyttävin EI kaunein...se oli varmaa jotai pitsii tai jotai... :) HYI!!!!
aika hauskakin
- Hanski
Kuka on tuossa kuvassa http://www.kaleva.fi/cf/extra.cfm?depa=-23&kuva=mid_linjuhaast8.jpg&galleria=linn1031#galkuva
oikealla vaaleansinisessä puvussaan? Olen niin huono näissä jutuissa, mutta joka tapauksessa hänellä, Tanja Karpelalla ja Eva Wahlströmillä parhaat puvut. - ihastunut
Eva oli ylivoimaisesti juhlien kaunein
- antti
Kun itsenäinen Suomi juhlii itsenäisyyspäivää, puoli kansaa istuu telkkarin ääreen ja alkaa arvioimaan että kukahan on se näyttävin vieras.
Heitä ei ole enää paljon,mutta silti heitä katsoessa, on melkein pakko nousta seisomaan. He ovat järjästäneet nämä juhlat, jos asiaa niikun vähän syvemmin pohtii. Niin, mutta silti mielnkiinto on aivan toisaalla, sanoisinko lillukan varsissa.
Toimittajat kilpaa selittävät että kukakukin on ja joku muotitoimittaja antaa tyyliarvioita siitä mistä materiaalista ne jopa mauttomuuksiin saakka menevät näytös kretongit on tehty, mutta eivät huomaa sitä, että miehet jotaka aikoinaan pitivät huolen siitä, että näitä pippaloita ylipäätään pidetään ovat linnanjuhlien näyttävimmät vieraat. Näin se vaan on, vaikka ikä jo miehiä painaa, ei käsi vapise kun he kättä presidentille paiskaavat. On ne kovia "jätkiä", kunnia heille. - lissuliisa
Paola Suhosella oli kaunein ja näyttävin puku.
Ihanan trendikäs ja silti niin elegantti. Vihreä :) - ahteri
Ainaskin isoin perse oli Paulalla
- Ounou
ai paula risikolla? niin ehkäpä olikin...........
- niinkö...........
ai risikon paulalla?
- Tiuku
Minustakin Paola Suhosella hienoin puku.. Vihreä väri on niin ihana. Kiva myös kun kengät kierrätystorilta jne.. :)
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745