keväällä minulla oli welho 525 49e/kk, johon olin silloisen hintatason huomioon ottaen tyytyväinen. En imuroi leffoja enkä poppia, joten se riitti minulle. Kesällä welho sanoi nostavansa nopeuteni 1Megaan. Hinta oli sama, joten en valittanut. mielessäni olisin kuitenkin halunnut halvemman yhteyden ja pidättäytyä vanhassa nopeudessa. Hinnat jatkoivat laajakaistatarjoajilla syksyllä laskuaan. welho ilmoitti äsken nostavansa nyt yhteyteni 2Megaan ja samalla tiputtavan kk-maksuni 3 eurolla. Minulle riittäisi edelleen sähköpostien ja internetin selailuun keväällä ostamani 525 welho joka nyt maksaa uusille asiakkaille 25e/kk.
welhon asiakaspalveluun en ole päässyt asiakasruuhkien takia puhelimella läpi(maksullinen jonotus ja tunti on liikaa).
joten kysyn teiltä->
Saanko ilman kuluja vaihtaa nopeuden takaisin siihen alkuperäiseen 525? 270mk on liikaa sähköpostien lukemiseen työttömälle!
Welhon kusetus hinnoittelu
11
3961
Vastaukset
- weenomi
Ite hommasin welhon pari kuukautta sitten ja kerrottiin, että nopeuden lisääminen on maksuton palvelu, mutta toisin päin jotain joutuu maksamaan, hintaa en ny muista
- 12+16
Niin minäkin luulin, että nopeuden lisääminen on maksuton palvelu. Veloittavat siitä 30 euroa.
- welho
Kyllä ne kuulemma suostuu ilmaiseksi vaihtamaan takaisin hitaampaan, jos asiasta valittaa. Pakkohan niiden on, sen verran kusetukselta toi haiskahtaa.
- samat sanat
itsekkin yrittänyt vaihtaa vanhaan edullisempaan!
ei pääse puhelimella läpi..ja jonottanut yhteensä noin 2 tuntia. Liikuntarajoitteisena welhomyymälään hankalaa mennä. copypaste welhon sivuilta suoraan->
Soittaminen 010 80 alkuisiin asiakaspalvelunumeroihin maksaa kotimaan kiinteän verkon liittymistä 8,21 snt/puh 1,47 snt/min ja kotimaassa kaikista matkapuhelinliittymistä 29,13 snt/min. Edellä kerrottu koskee myös jonotusaikaa. HTV ei veloita soitoista erillistä palvelumaksua.
pitää yrittää sähköpostilla jos onnistuu vaihto:(( - tyytyväinen
Mun mielestä se ei vielä ole kusetusta, että saat samalla tai pienemmällä rahalla kaikin puolin paremman palvelun, kuin mitä on alunperin sovittu. Oletko kärsinyt vahinkoa siihen nähden, että kaikki olisi edelleen samalla tavalla kuin keväällä? -Et. En tiedä, mutta saattaa olla vähän myöhästä valittaa kesällä tapahtuneesta törkeästä riistovääryydestä joulukuussa. On aika selvää, että yritys haluaa mieluummin myydä kalliimpaa tuotetta kuin halvempaa, ja minusta se on OK, koska asiakkaan asema ei heikkene millään tavalla. Oon ymmärtäny, että eri operaattoreilla on ollu mahollisuus jonkin aikaa noston jälkeen laskea liittymän nopeus takas siihen, mistä se on nostettu. Itselläni ainakin onnistui.
- vastaa sulle
kusetuspa hyvinkin.
tilanne on rautalangasta ja vertausta käyttäen seuraavanlainen:
haluan alkuperäisen tilaamani liittymän, sillä hinnalla kuin welho tarjoaa sen uusille asiakkaille.
1,2,3,10,100Megaa ovat vain numeroita joilla myydään samaa palvelua (valmista yhteyttä) eri hinnoillla.
Jos haluan 10M yhteyden? luuletko että welhon pojat tulevat pihalleni kaivamaan uuden valokaapelin vai hoituuko se toimistotädin enter-näppäimen painalluksella?
Äskeiset nopeudet eivät surffausta,emailia jne paranna. Noi ovat ok jos olet imemässä,siirtämässä suuria ääni-,video- tai muita isoja bittejä.
- pentagramix
Minulla on ollut ihan sama tilanne ja hinnoittelu. Keväällä olisin ollut halukas vaihtamaan liittymän hitaampaan, hinta 30 €. Vaihto nopeampaan olisi ollut ilmaista -se ei varmaan teknisesti ole niin vaikeaa ;) No vitsailut sikseen: syy miksi Welho menee vaihtoon on yhteyden pätkiminen ja huomattavasti ilmoitettua hitaampi yhteys. Welhon markkinoinnissa varmaan luotetaan hyvään maineeseen ja siihen että ihmiset pysyvät "linjoilla" vaikka mullistavaa hintaremonttia ei tehtäisikään. Minulle kuitenkin riitti: tässä kuussa tulee DNA (asiakaspalvelukin toimii ja puhelimeen jopa vastataan). Lisätiedot Welhomaisista hinnoista täältä, eli liittymän päivittäminen halvempaan maksaa- bisnes on bisnestä, tämä on kuitenkin kynnyskysymys monelle ja se tiedetään.
http://www.welho.fi/default.asp?f=16&s=112 - töissä täällä
Joulukuun ajan annamme asiakkaillemme mahdollisuuden vaihtaa takaisin vanhaan nopeuteen ilman siirtohintaa. Tästä vaihtoehdosta pitää asiakkaan itse olla aktiivinen. Emme mainosta mahdollisuutta erikseen.
Esim. 2 nopeuden hidastus maksaa 30e.- Velhonlinna
Sanonko kenen pitää olla kohta aktiivinen ja missä?
- fffff
Joo ja yleensäkin kampanjoiden aikaan, kun uuden liittymän saa avausmaksutta, kannattaa asiakkaan olla aktiivinen ja ehdottaa (halutessaan laskea nopeutta), että voidaan toki irtisanoa tämä nykyinen liittymä ja avata uusi sillä nopeudella kuin itse haluaa - maksutta. Näin minä menettin ja nopeudenlaskun sain veloituksetta.
- Welho vai joku muu
fffff kirjoitti:
Joo ja yleensäkin kampanjoiden aikaan, kun uuden liittymän saa avausmaksutta, kannattaa asiakkaan olla aktiivinen ja ehdottaa (halutessaan laskea nopeutta), että voidaan toki irtisanoa tämä nykyinen liittymä ja avata uusi sillä nopeudella kuin itse haluaa - maksutta. Näin minä menettin ja nopeudenlaskun sain veloituksetta.
Kyllä se vaan niin on, että tyhmät tai laiskat noista maksavat. Toisaalta on typerää, että kehtaavat pyytää ensin noita 30 euron maksuja ym. mutta heti jos on vaihtamassa, niin sitten tarjotaan huikeita alennuksia ja 30 euron vaihtomaksukin katoaa taivaan tuuliin. Tulee siinä välityksi huijauksen yrittäminen mieleen.
Oma esimerkki:
sain Soneralta nopeamman laajakaistatarjouksen halvemmalla kuin nykyinen liittymäni.
Soitin Welholle ja olin aikeissa irtisanoa liittymäni. Sieltä tarjottiin heti nopeampaa liittymää samalla hinnalla kuin soneralta. Keitä ovat sitten ne onnettomat, jotka joutuvat maksamaan sen täyden pyydetyn hinnan? Näitä vaan myydään sillä hinnalla minkä ihmiset ovat valmiita maksamaan. Ja hintaa alennetaan tarvittaessa surutta. Sitten, jos on jäänyt koukkuun sopimukseen niin joutuu maksamaan kalliita hintoja. tai jos yrittää muuttaa nopeutta määräaikaisuuden aikana. Silloin ei pääse irti ja joutuu maksamaan kalliit muutosmaksut. Näitä asioita meinaan tiedustella ja soitan silti soneralla ja meinaan tehdä sopimuksen, vaikka kyllä Sonerakin kusettaa minkä ehtii. Mutta olen kalliit maksut nyt maksanut ja nyt saan taas vuoden nauttia tarjouksesta ja sitten joudun taas maksumieheksi :D
Ei näissä voi oikein voittaa, muuta kuin hetkittäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828