Welhon kusetus hinnoittelu

eksvelohokoht

keväällä minulla oli welho 525 49e/kk, johon olin silloisen hintatason huomioon ottaen tyytyväinen. En imuroi leffoja enkä poppia, joten se riitti minulle. Kesällä welho sanoi nostavansa nopeuteni 1Megaan. Hinta oli sama, joten en valittanut. mielessäni olisin kuitenkin halunnut halvemman yhteyden ja pidättäytyä vanhassa nopeudessa. Hinnat jatkoivat laajakaistatarjoajilla syksyllä laskuaan. welho ilmoitti äsken nostavansa nyt yhteyteni 2Megaan ja samalla tiputtavan kk-maksuni 3 eurolla. Minulle riittäisi edelleen sähköpostien ja internetin selailuun keväällä ostamani 525 welho joka nyt maksaa uusille asiakkaille 25e/kk.
welhon asiakaspalveluun en ole päässyt asiakasruuhkien takia puhelimella läpi(maksullinen jonotus ja tunti on liikaa).
joten kysyn teiltä->
Saanko ilman kuluja vaihtaa nopeuden takaisin siihen alkuperäiseen 525? 270mk on liikaa sähköpostien lukemiseen työttömälle!

11

3929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weenomi

      Ite hommasin welhon pari kuukautta sitten ja kerrottiin, että nopeuden lisääminen on maksuton palvelu, mutta toisin päin jotain joutuu maksamaan, hintaa en ny muista

      • 12+16

        Niin minäkin luulin, että nopeuden lisääminen on maksuton palvelu. Veloittavat siitä 30 euroa.


    • welho

      Kyllä ne kuulemma suostuu ilmaiseksi vaihtamaan takaisin hitaampaan, jos asiasta valittaa. Pakkohan niiden on, sen verran kusetukselta toi haiskahtaa.

    • samat sanat

      itsekkin yrittänyt vaihtaa vanhaan edullisempaan!
      ei pääse puhelimella läpi..ja jonottanut yhteensä noin 2 tuntia. Liikuntarajoitteisena welhomyymälään hankalaa mennä. copypaste welhon sivuilta suoraan->

      Soittaminen 010 80 alkuisiin asiakaspalvelunumeroihin maksaa kotimaan kiinteän verkon liittymistä 8,21 snt/puh 1,47 snt/min ja kotimaassa kaikista matkapuhelinliittymistä 29,13 snt/min. Edellä kerrottu koskee myös jonotusaikaa. HTV ei veloita soitoista erillistä palvelumaksua.


      pitää yrittää sähköpostilla jos onnistuu vaihto:((

    • tyytyväinen

      Mun mielestä se ei vielä ole kusetusta, että saat samalla tai pienemmällä rahalla kaikin puolin paremman palvelun, kuin mitä on alunperin sovittu. Oletko kärsinyt vahinkoa siihen nähden, että kaikki olisi edelleen samalla tavalla kuin keväällä? -Et. En tiedä, mutta saattaa olla vähän myöhästä valittaa kesällä tapahtuneesta törkeästä riistovääryydestä joulukuussa. On aika selvää, että yritys haluaa mieluummin myydä kalliimpaa tuotetta kuin halvempaa, ja minusta se on OK, koska asiakkaan asema ei heikkene millään tavalla. Oon ymmärtäny, että eri operaattoreilla on ollu mahollisuus jonkin aikaa noston jälkeen laskea liittymän nopeus takas siihen, mistä se on nostettu. Itselläni ainakin onnistui.

      • vastaa sulle

        kusetuspa hyvinkin.
        tilanne on rautalangasta ja vertausta käyttäen seuraavanlainen:
        haluan alkuperäisen tilaamani liittymän, sillä hinnalla kuin welho tarjoaa sen uusille asiakkaille.
        1,2,3,10,100Megaa ovat vain numeroita joilla myydään samaa palvelua (valmista yhteyttä) eri hinnoillla.
        Jos haluan 10M yhteyden? luuletko että welhon pojat tulevat pihalleni kaivamaan uuden valokaapelin vai hoituuko se toimistotädin enter-näppäimen painalluksella?
        Äskeiset nopeudet eivät surffausta,emailia jne paranna. Noi ovat ok jos olet imemässä,siirtämässä suuria ääni-,video- tai muita isoja bittejä.


    • pentagramix

      Minulla on ollut ihan sama tilanne ja hinnoittelu. Keväällä olisin ollut halukas vaihtamaan liittymän hitaampaan, hinta 30 €. Vaihto nopeampaan olisi ollut ilmaista -se ei varmaan teknisesti ole niin vaikeaa ;) No vitsailut sikseen: syy miksi Welho menee vaihtoon on yhteyden pätkiminen ja huomattavasti ilmoitettua hitaampi yhteys. Welhon markkinoinnissa varmaan luotetaan hyvään maineeseen ja siihen että ihmiset pysyvät "linjoilla" vaikka mullistavaa hintaremonttia ei tehtäisikään. Minulle kuitenkin riitti: tässä kuussa tulee DNA (asiakaspalvelukin toimii ja puhelimeen jopa vastataan). Lisätiedot Welhomaisista hinnoista täältä, eli liittymän päivittäminen halvempaan maksaa- bisnes on bisnestä, tämä on kuitenkin kynnyskysymys monelle ja se tiedetään.
      http://www.welho.fi/default.asp?f=16&s=112

    • töissä täällä

      Joulukuun ajan annamme asiakkaillemme mahdollisuuden vaihtaa takaisin vanhaan nopeuteen ilman siirtohintaa. Tästä vaihtoehdosta pitää asiakkaan itse olla aktiivinen. Emme mainosta mahdollisuutta erikseen.
      Esim. 2 nopeuden hidastus maksaa 30e.

      • Velhonlinna

        Sanonko kenen pitää olla kohta aktiivinen ja missä?


      • fffff

        Joo ja yleensäkin kampanjoiden aikaan, kun uuden liittymän saa avausmaksutta, kannattaa asiakkaan olla aktiivinen ja ehdottaa (halutessaan laskea nopeutta), että voidaan toki irtisanoa tämä nykyinen liittymä ja avata uusi sillä nopeudella kuin itse haluaa - maksutta. Näin minä menettin ja nopeudenlaskun sain veloituksetta.


      • Welho vai joku muu
        fffff kirjoitti:

        Joo ja yleensäkin kampanjoiden aikaan, kun uuden liittymän saa avausmaksutta, kannattaa asiakkaan olla aktiivinen ja ehdottaa (halutessaan laskea nopeutta), että voidaan toki irtisanoa tämä nykyinen liittymä ja avata uusi sillä nopeudella kuin itse haluaa - maksutta. Näin minä menettin ja nopeudenlaskun sain veloituksetta.

        Kyllä se vaan niin on, että tyhmät tai laiskat noista maksavat. Toisaalta on typerää, että kehtaavat pyytää ensin noita 30 euron maksuja ym. mutta heti jos on vaihtamassa, niin sitten tarjotaan huikeita alennuksia ja 30 euron vaihtomaksukin katoaa taivaan tuuliin. Tulee siinä välityksi huijauksen yrittäminen mieleen.
        Oma esimerkki:
        sain Soneralta nopeamman laajakaistatarjouksen halvemmalla kuin nykyinen liittymäni.
        Soitin Welholle ja olin aikeissa irtisanoa liittymäni. Sieltä tarjottiin heti nopeampaa liittymää samalla hinnalla kuin soneralta. Keitä ovat sitten ne onnettomat, jotka joutuvat maksamaan sen täyden pyydetyn hinnan? Näitä vaan myydään sillä hinnalla minkä ihmiset ovat valmiita maksamaan. Ja hintaa alennetaan tarvittaessa surutta. Sitten, jos on jäänyt koukkuun sopimukseen niin joutuu maksamaan kalliita hintoja. tai jos yrittää muuttaa nopeutta määräaikaisuuden aikana. Silloin ei pääse irti ja joutuu maksamaan kalliit muutosmaksut. Näitä asioita meinaan tiedustella ja soitan silti soneralla ja meinaan tehdä sopimuksen, vaikka kyllä Sonerakin kusettaa minkä ehtii. Mutta olen kalliit maksut nyt maksanut ja nyt saan taas vuoden nauttia tarjouksesta ja sitten joudun taas maksumieheksi :D
        Ei näissä voi oikein voittaa, muuta kuin hetkittäin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe