Kokemuksia Nomaticasta

gpine

Olen ajatellut tilata digikameran nettikaupasta. Onko kellään kokemuksia nomatica.com toiminnasta.
Sivustot on asialliset ja SUOMEKSI ja hinnatkin on kohdallaan, mutta jotenkin nettikauppa arveluttaa. Kiitos etukäteen asiallisista kommenteista.

3

1820

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikki-Hiiri

Jep, tilasin ensimmäistä kertaa ko. kaupasta, Sonyn Cybershot DSC-T3 kameran. Perille tuli ja kaikki osat mukana, kamera kondiksessa. Maksoi kuljetuksineen 384€.

Tilauksen tein luottokortilla keskiviikko-iltana. Heidän sivujen mukaan tilaus oli lajiteltu torstai-aamuna. Kuljetusfirman sivuilta (www.chronopost.com) paketin etenemistä oli ihan hauska tsekkailla, että missä se menee. Viimeisimmän merkinnän jälkeen tajusin singahtaa kotiin ja kannatti, Posti kilkutti ovikelloa 14:45 perjantaina.
      Sisimmässä paketissa oli sormen kokoinen reikä, mutta sisältö oli muuten kunnossa.
      Kamera on kiva kokoisekseen, ei mitään pro-meininkiä, mutta hyvä taskukamera.
      Suosittelen Nomaticaa!

Tässä vielä kameran reitti Ranskasta Finlandeen:

Thu 02/10/2005 03:33 PM TOULOUSE CHRONOPOST Shipment picked up by driver
      Thu 02/10/2005 05:42 PM NOMATICA Shipment handed over by shipper to Chronopost
      Thu 02/10/2005 06:18 PM TOULOUSE CHRONOPOST Arrival at outbound gateway
      Thu 02/10/2005 06:18 PM TOULOUSE CHRONOPOST Departure from outbound gateway
      Fri 02/11/2005 02:30 AM Shipment in transit Location of scanning : PARIS
      Fri 02/11/2005 05:29 AM Shipment in transit Location of scanning : KASTRUP
      Fri 02/11/2005 12:40 PM CHRONOPOST INTER. FINLANDE Inbound linehaul scan Scan location : Helsinki - FI

• nettikauppa

Suurin osa tuotteista tosi kalliita.
        Tosta naapurikaupastakin (Merocomp)saa
        tuotteet ainakin Canon:in kamerat halvemmalla eikä tartte maksaa mitään postikuluja. Lisäksi tietenkin suomi manuskat tulee mukana

• Roles

Toimitusajat ovat kuukauden luokkaa. Maksetun tavaran saanti tuntuu epävarmalta. En suosittele Nomatican käyttämistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2291
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      58
      755
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      731
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      80
      569
    5. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      519
    6. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      514
    7. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      512
    8. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      510
    9. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      510
    10. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      176
      503
    Aihe