Albatros Travel – millaista porukkaa?

adventureawaits

Onko kellään kokemusta Albatros Travelin kiertomatkoista USA:ssa? Itse olen parikymppinen tyttö ja suunnitteilla on kyseisen firman New York - San Francisco -matka ensi syksynä/keväänä. Yksin olisin lähdössä, ainoastaan mietityttää se millaista porukkaa näillä matkoilla on mukana? Perheitä, nuoria, keski-ikäisiä, eläkeläisiä vai ketä..? Matka houkuttelisi hyvinhyvin paljon ja tiedän viihtyväni myös omassa seurassani ja tulevani toimeen erilaisten ihmisten kanssa, mutta jonkunlainen saman henkisen (/saman ikäisen) porukan läsnäolo voisi tehdä matkasta entistäkin upeamman... Adventure awaits !

4

714

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • govinlant

Haiskahtaa lafkan omalta mainokselta. Kuinkahan teiltä saa rahansa takaisin, jos konkka edessä? Miksi en/et lähtisi ominpäin,jolloin säästäisi ison tukun rahaa. lennot ja hotellit osaa varata itsekin ja ns."opas-löpinät" jäävät pois.

• adventureawaits

Tuollaiseen matkaan uppoaa kyllä rahaa tekee sen sitten itse tai valmismatkana. Toki omin päin matkatessa plussaa on se vapaus kun saa tehdä just sitä mitä itse haluaa riippumatta toisista, mutta kyllä omalla kohdallani valmismatka voittaa sen helppouden takia: onhan lomallekin paljon kivempi lähteä kun kaikki on järjestetty valmiiksi eikä tarvitse itse huolehtia turhista vaan pääsee nauttimaan. (totta, nyt ainakin "haiskahtaa" pikkusen mainokselta, sitä se ei kuitenkaan ole kun kokemusta kyseisestä firmasta ei ole) Ja itse siis ainakin olen järjestelyistä valmis maksamaan.

• Fjlgdvbl

Jos lähtee omin päin kiertämään USAa niin auton vuokraus on monesti välttämätön. Ja pitää vielä ajaa _MONIA_ tuhansia kilometrejä. Valmiskiertomatkalla olisi seuraa ja ennakolta järjestettyä ohjelmaa.

• anonyymi_VHI

Herkkupalaa haarukkaan haluavat. Muuten ovat melko yksinkertaisia, ei kai fiksu ihminen tuollaiseen. Pitäisihän se nyt tajuta ….

Kaikessa on riskit!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      34
      1962
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1890
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      382
      1792
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      92
      1123
    6. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      34
      970
    7. Oletko ollut *ittupää

Siinäpä se kysymys eli oletko ollut *ittupää hänelle? Miksi?
      Ikävä
      95
      765
    8. Kiantama oy

Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.
      Suomussalmi
      15
      698
    9. Haluaisin nähdä ja tavata sinut mies

Vielä tässä elämässä.
      Ikävä
      32
      674
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      47
      665
    Aihe