Tämä kohdistuu, H-nimiseen naiseen, häneen kohdistuvana käskynä, häneen kohdistuvana pakotteena.
Minä, Sinde:"Eikö sitä lääkitystä voisi lopettaa"
LÄÄKÄRI, KUNTA: "lääkitys on sulle välttämätön"
Olemme hirveän pahoillamme, tuomitsemme väärää ihmistä.
Ei avioliitto ole ihmis-suhdeverkosto, sisäisenä pari-suhteen kaltaisena, henkilökohtaisena elämänä.
Ei minua varten ole avioliittoa, ei minua varten ole sekavuus-tilojen poistottomuuden oikeuttamista, sen ollessa henkilökohtaisen elämän pari-suhde, yksiavioinen, tai maskuliininen, sisimmällisen tasapainon osa-aluein: yksityis-elämään, ja vaikka se olikin kahden ihmisen henkilökohtainen elämä ja arki, yhdessä asuen, tai taantumien hoitamatta jäämisenä.
Muun muassa, miehen mielivaltaisuuden käyttäminen, alistamiseen, kivun tuotto, surmaaminen, hengen riistäminen tai sen mieltymys, aggressio, ulkonäön tuhoaminen, ulkoisen feminismin omaksuttaminen, pakonalaisena pitäminen, halventavasti sukupuolen käyttämisenä, hänen mielihyvänsä tuntemuksina, omaan egoismiin turvautumisena, painostavan hektisyyden käyttämisenä, omana arkena, ja toista ihmistä varten kehon olemukselta samanaikaisesti pyrkimällä poistamaan fundamentalista skitsofreniaa, kuoleman estämisenä, toisen ihmisen olemuksen munasarjojen ja solariksen välistä aluetta käyttämällä, oman elämänsä kopioimiseen, vastapäätä olevan ihmisen maailmasta, kehon olemukselta, tasapainona, ja omaa tulevaisuutta varten...
Että mä minkä hoidin?
Että mä minkä mun aviomiehen, ja kaksosveljen osalta hoidin?
Että mä minkä seurailun oikeutan?
Että mä minkälaista, ja minkätasoista kivun tuottamista käytän?
Että mä minkälaista yksityis-elämän loukkaamista, henkilökohtaisen elämän osalta hyväksyn kivun tuottona?
Mieshenkilö, entinen kotikunta: Niin, näin ei saakaan toimia toista ihmistä kohtaan, avioliiton halventamisena, avioliiton takia, ihmis-sudeverkostottomuutena.
Kaupunki: No, parturi-kampaajan takia.
POLIISI; lausunto: Poistutko tästä, et hyödy tästä
Ihmiskunta_sinde
0
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202279
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311645Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm101600Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1721542- 331286
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv81212Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja55968Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko17885Kysytään nyt sitten vielä
Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei38845Olin koko ajan
Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to72763